|
Bildiğiniz üzere bugün bazı belde belediyelerinde ara seçimler yapılıyor. bakalım sonuçlar ne olacak? geçmiş seçimlere bakılırsa bu beldelerde bariz bir şekilde akp ve mhp üstünlüğü var. cumhur ittifakınının kaleleri diyebileceğimiz yerler. Ama Özgür başkanımız buralardan bize oy çıkmaz boş yere gezip enerjimizi nefesimizi tüketmeleyim demiyor. adam canla başla çalışıyor gitmediğin yer,ayak basmadığın yer elbette başkalarının kalesi olur düşüncesiyle kaleleri fethetmeye gidiyor. bu beldelerdeki CHP oyunu bir önceki seçime göre %5 dahi artırsa bu kardır. peki sözde chp nin genel başkanıyım diye geçinen atanmış kk ve ekibi bugün ne yapıyor? grup toplantısına katılmayacak vekilleri tehdit etmekle meşguller. NOT: güncelleme -Tokat Yolüstü: AKP -Tokat Almus Bağtaşı: AKP -Gümüşhane Tekke: AKP -Nevşehir Mustafapaşa: AKP -Tokat Yeşilyurt Kuşçu: MHP -Tokat Çevrecik: CHP üllkede değişen bir şey yok. geçmişte akp ye yüksek oranda oy vermiş bedeler yine akp ye oy vermiş geçmişte chp ye oy vermiş çevrecik beldesi yine chp ye oy vermiş. ama burada bakılması gereken CHP nin oy oranı artmış mı bir önceki seçimlere göre düşmüşmü bunu analiz etmek gerek. |
|
Macaristan'da halk, ülke tarihinin en kritik seçimlerinden biri için sandık başına gitti. Kesin olmayan sonuçlara göre Trump'ın desteklediği Viktor Orban 16 yıl sonra iktidarı kaybetti; yeni başbakan Peter Magyar olacak. https://www.dw.com/tr/macaristanda-viktor-orban-se%c3%a7imi-kaybetti/a-76756603 darısı bizim ülkeye |
|
50 islam devleti ABD ve İsrail ses etmiyor ama solcu bir iktidara sahip Hristiyan ülke olan İspanya şuan en sert ve en net tavrı koyan ülkelerden biri. nerede ümmet kardeşliği? siyasal islamcı akp iktidarı bile bu son yaşanan savaşta çok sessiz. şu hale bak molla rejimine yapılan bu saldırıyı yine biz solcular karşı çıkıyoruz. halbuki bu mollaların solcu iranlılara yaptıkları ortadayken. harbiden biz çok mu enayiyiz |
|
Merhaba arkadaşlar, Bu konuyu; e-ticarete başlamak isteyen, iş arayıp bulamayan veya yeni bir yol çizmek isteyen, deneyim paylaşmak ve soru sormak isteyen herkes için açıyorum. Son yıllarda e-ticaret çok konuşuluyor ama bilgi kirliliği de bir o kadar fazla. Bu başlık altında amacımız;
⚠️ Bu konu:
Gerçek deneyim, bilgi ve öğrenme paylaşımı içindir. Ben de elimden geldiğince bildiklerimi paylaşacağım. Deneyimi olanların katkı sunması, yeni başlayanların soru sorması bu konuyu değerli kılacaktır. Herkesin katkısına açık, seviyeli ve faydalı bir başlık olması dileğiyle. |
|
haksız ve hukuksuz şekilde tele1 e çökenler şimdi ne yapacak. youtube kanalına da mı çökecek veya kapatacak? tele2 youtube kanalını kapatırsın tele3 açılır.. bunun sonu gelmez. nede olsa youtube kanalı açmak beleş https://www.youtube.com/watch?si=iNACGQOFDM92muQn&v=O0isgFg6Mj4&feature=youtu.be |
|
sen bir milli eğitim bakanı olsan kaliteli nitelikli insanlar yetiştirmek istesen hangi derslere ağırlık verirdin? ChatGPT: Çok güzel bir soru — çünkü bir ülkenin geleceğini belirleyen en kritik konu aslında hangi insan tipini yetiştirmek istediği ve eğitimi buna nasıl yönlendirdiğidir. Eğer ben Milli Eğitim Bakanı olsaydım ve hedefim nitelikli, düşünen, üretken, ahlaklı ve yaratıcı bireyler yetiştirmek olsaydı, mevcut sistemi kökten gözden geçirir ve şu alanlara ağırlık verirdim 👇 🎯 1. Düşünme ve Analiz Dersleri Amaç: Eleştirel düşünebilen, sorgulayan, neden-sonuç kurabilen insanlar yetiştirmek. Dersler:
💻 2. Teknoloji ve Üretim Odaklı Eğitim Amaç: Tüketen değil, üreten gençlik. Dersler:
🌍 3. Uygulamalı Hayat Becerileri Amaç: Gerçek hayatla uyumlu, özgüveni yüksek bireyler. Dersler:
📚 4. Dil ve Kültür Amaç: Hem anadilini iyi kullanmak hem dünyaya açık olmak. Dersler:
🧠 5. Bilimsel ve Yaratıcı Denge Amaç: Bilimsel düşünen ama sanatla da gelişen zihinler. Dersler:
⚙️ 6. Eğitim Modeli Değişikliği (Derslerden de Önemli)
Eğer bu sistem kurulsaydı, 15 yıl sonra Türkiye’de:
|
|
Sosyal medyada dolandırılmak için adeta can atan tipler var. şimdi yapayzeka bir kadın karakter yarattım ,bu karakterin kıyafetleri,fotoğraflarını v.s instagramda paylaşıyorum. profilimde aslında açıklama yapmışım ben yapay zeka noda mankeniyim diye. ama bazı erkekler bunlara bakmadan beni gerçek kadın sanıp DM den yürüyorlar. mesaj kutum selam tanışalım mı gibi mesajlarla dolu. güzel alımlı kadın olmak gerçekten çok zormuş, yalnız bu insanların öz güvenine de hayranım. manken gibi dünya güzeli kadın sana niye baksın? zengin misin?yok. çok yakışıklı mı? yok. yani hem fakir,hem çirkin olduğuna bakmadan benim dünya güzeli Aİ karakterime yazıyorlar
|
|
son dönemlerde küresel güçlerin kulağımıza fısıldadığı bir kavram var. Osmanlı millet sistemi,ümmetçilik v.s peki soru şu? madem Osmanlı millet sistemi çok harika bir şeydi, o vakit Osmanlı niye çöktü? balkan isyanları,arap isyanları neden oldu? bu milletler neden Osmanlı ya karşı ayaklanıp bağımsızlıklarını ilan ettiler. Serv anlaşması kabul edilmiş olsa bugün doğu ve güneydoğu anadolu coğrafyası Kürt ve Ermeni devletinin olacaktı. Ege ve marmara bölgesi illeri Yunanistan ın olacaktı. osmanlı belki hala yaşıyor olurdu fakat iç Anadolu bölgesinde küçük bir beylik gibi bir devletçik olurdu. hani osmanlı millet sisteminin mükemmelliği, mükemmelse osmanlı tarihinde bize anlatılmayan isyanlar tarihini okuyun. osmanlı veziri,paşası bile mısır a vali olunca isyan edip ayrı devlet kurmaya kalkıyor,oranın halkından destek bulmasa böyle bir şeye kalkışabilir mi? |
|
Adı Aze Alataş @azealatas içerik moda ve yaşam tarzı üzerine https://www.instagram.com/azealatas |
Oysa gözden kaçırdıkları büyük bir hakikat var: Toprak büyüklüğü, toprağa bağlı feodal çağların bir güç göstergesiydi. 19. ve 20. yüzyılların ağır sanayi devriminde, fabrikaları besleyecek ham madde için önemliydi. Bundan yüz yıl evvel de anlamlıydı; çünkü o eski coğrafyaların altında, endüstrinin can damarı olan petrol yatıyordu. Fakat bugün petrolün devri kapanıyor, dünya elektrikle, yenilenebilir enerjiyle ve veriyle dönüyor.
Bugün gücün haritası, coğrafi sınırlarla değil, akıl sınırlarıyla çiziliyor.
Bakınız haritaya; yüz ölçümü olarak Türkiye’den katbekat küçük olan Hollanda, ürettiği katma değerle ekonomik bir deve dönüşmüş durumda. Doğal kaynakları neredeyse hiç olmayan Japonya ve Güney Kore, teknoloji ihraç ederek dünyayı yönetiyor. Konya kadar bir alana sıkışmış İsviçre, refahın ve finansın küresel zirvesinde oturuyor. Uluslararası arenada resmi bir devlet olarak tanınmakta bile zorlanan Tayvan, ürettiği tek bir mikroçiple bugün dünya devlerini dize getiriyor ve kişi başına düşen milli gelirde bizi fersah fersah geride bırakıyor.
Demem o ki; 21. yüzyılın arenasında hükümranlık, bayrağı daha uzak topraklara dikmekle değil; ekonomik gücü büyütmekle, teknolojik üstünlüğü ele geçirmekle ve kendi halkına onurlu, yüksek standartlarda bir refah seviyesi sunmakla ölçülür. Gelecek, toprağın genişliğinde değil, zihnin derinliğindedir. bunu idrak edemeyen sığ zihniyetler ne yazık ki bu ülkeyi felaketlere sürüklemektedir. .