Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
2
Cevap
1634
Tıklama
0
Öne Çıkarma
EFT de vergi ???
M
6 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

arkadaşlar merhaba, bir şahsın bana 35bin tl borcu var ve bugun eft olarak yolladı; lakin parayı alabilmem için 1340 tl vergi ödemem gerekiyormuş.

eft dediğin en fazla 30tl işlem ücreti keser, vergi falan olmaz. ben bunu ilk defa duydum, var mı böyle birşey ?

inanmayınca dekontu yolladı bana, kişisel bilgileri çıkarıp koyuyorum.


< Resime gitmek için tıklayın >

bana sahte gibi geldi, gerçek olabilir mi ?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Musty3535123 -- 25 Ekim 2016; 17:36:58 >

D
6 yıl
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: AVCI_31

arkadaşlar merhaba, bir şahsın bana 35bin tl borcu var ve bugun eft olarak yolladı; lakin parayı alabilmem için 1340 tl vergi ödemem gerekiyormuş.

eft dediğin en fazla 30tl işlem ücreti keser, vergi falan olmaz. ben bunu ilk defa duydum, var mı böyle birşey ?

inanmayınca dekontu yolladı bana, kişisel bilgileri çıkarıp koyuyorum.


< Resime gitmek için tıklayın >

bana sahte gibi geldi, gerçek olabilir mi ?



Hocam vergi falan olmaz para transferlerinde. Karşınızdaki sizi kandırmaya çalışıyor.



E
6 yıl
Yarbay

Makbuzda hesaptan 601,50 TL çekildiği görünüyor. Ayrıca oradaki vergi tutarı 1340 TL değil 1,340 TL yani 1 lira 34 kuruş ve bu vergi dediği yapılan işlemin vergisidir ve işlem yapana aittir. Seni ilgilendiren bir durum olmaması lazım. Ödeme yapan EFT-Havale ücreti vermek istemiyorsa getirsin elden versin.

Ayrıca burada yapılan işlem EFT değil havale işlemi görünüyor ve işlem için bankanın aldığı toplam ücret 6,65 TL.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ege.. -- 26 Ekim 2016; 9:35:55 >


Bu mesajda bahsedilenler: @AVCI_31
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.