Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
6
Cevap
469
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Dell XPS 1640 boot menü help!
A
5 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Merhaba arkadaşlar elimde xps 1640 emektar laptop var format atmak istiyorum ama boot menü biraz karışık geldi sıralamayı degistiremiyorum klavyede ekstra sayı tuşları yok denemediğim yöntem kalmadi +- f5 f6 pg up pg dn tuşları bi türlü siralama değiştiremedim yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar
< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

-
5 yıl
Yarbay

Boot menüsünde sıralama değiştiremezsiniz, gerek de yok zaten. Bu menüdeyken nerden format atacaksanız (DVD veya USB) onun üzerine gelip Enter'a basmanız yeterli.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
A
5 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: -forumber-

Boot menüsünde sıralama değiştiremezsiniz, gerek de yok zaten. Bu menüdeyken nerden format atacaksanız (DVD veya USB) onun üzerine gelip Enter'a basmanız yeterli.
O şekilde de denedim hata verdi usb uzerinden format aticam



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

A
5 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Dediğin şekilde yapınca bu hatayı veriyor
< Resime gitmek için tıklayın >





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alphonzo16 -- 31 Mart 2019; 14:35:2 >

< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @-forumber-
-
5 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: alphonzo16

Dediğin şekilde yapınca bu hatayı veriyor
< Resime gitmek için tıklayın >
Hatanın nedenini ve nasıl çözmeniz gerekildiği hatanın kendisinde açıkça yazıyor aslında.

UEFI olarak oluşturmuşsunuz USB belleğinizi. Bilgisayarınız UEFI desteklemiyor.

Eğer Rufus kullanarak Windows dosyasını flash belleğe atıyorsanız Rufus seçeneklerinde GPT yerine MBR seçmeniz lazım.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
A
5 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Teşekkürler deniyeceğim MBR icin usb bellek sistemi NTFS olucak galiba rufus o şekilde gösteriyor
< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @-forumber-
A
5 yıl
Onbaşı
Konu Sahibi

Dediğin gibi yaptım oldu teşekkür ederim 😉👍
< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @-forumber-
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.