oyuna yeni başladım ve beğenmedim. nerde o ilk oyun ya....o korku ortamı kalmamış.aksiyon oyununa dönmüş. bench olayı zaten karman çorman bişey olmuş biraz kurcaladım hiçbir şey anlamadım. bench için klavuz lazım resmen.
nerede o ishimura içindeki yalnız adam.yalnızlık ve korku hissi bitmiş.tabi oynadığım ilk 15-20 dakika için söylüyorum devamı da çok değişmez heralde...
Oyun esas 8. bölümde başlıyor oraya kadar sabret :)
oyuna yeni başladım ve beğenmedim. nerde o ilk oyun ya....o korku ortamı kalmamış.aksiyon oyununa dönmüş. bench olayı zaten karman çorman bişey olmuş biraz kurcaladım hiçbir şey anlamadım. bench için klavuz lazım resmen.
nerede o ishimura içindeki yalnız adam.yalnızlık ve korku hissi bitmiş.tabi oynadığım ilk 15-20 dakika için söylüyorum devamı da çok değişmez heralde...
Oyun esas 8. bölümde başlıyor oraya kadar sabret :)
hmmm hadi bakalım sabredelim umutlandırdın bak ama bilesin
oyuna yeni başladım ve beğenmedim. nerde o ilk oyun ya....o korku ortamı kalmamış.aksiyon oyununa dönmüş. bench olayı zaten karman çorman bişey olmuş biraz kurcaladım hiçbir şey anlamadım. bench için klavuz lazım resmen.
nerede o ishimura içindeki yalnız adam.yalnızlık ve korku hissi bitmiş.tabi oynadığım ilk 15-20 dakika için söylüyorum devamı da çok değişmez heralde...
kesinlikle katılıyorum...ilk oyundaki korku,yalnızlık,nerden ne çıkacak düşüncesi bu oyunda çok az malesef...aksiyona daha çok yer vermişler
zaten daha ilerilerde senaryoda saçmalıyo bana göre...yani tek kelime ile çöldeki bahtsız bedevi durumuna düşürmüşler bizi
oyuna yeni başladım ve beğenmedim. nerde o ilk oyun ya....o korku ortamı kalmamış.aksiyon oyununa dönmüş. bench olayı zaten karman çorman bişey olmuş biraz kurcaladım hiçbir şey anlamadım. bench için klavuz lazım resmen.
nerede o ishimura içindeki yalnız adam.yalnızlık ve korku hissi bitmiş.tabi oynadığım ilk 15-20 dakika için söylüyorum devamı da çok değişmez heralde...
kesinlikle katılıyorum...ilk oyundaki korku,yalnızlık,nerden ne çıkacak düşüncesi bu oyunda çok az malesef...aksiyona daha çok yer vermişler
zaten daha ilerilerde senaryoda saçmalıyo bana göre...yani tek kelime ile çöldeki bahtsız bedevi durumuna düşürmüşler bizi
ikinci oyunda senaryoyu çok zorladıkları belliydi ama ilk oyunun devamı olarak fena gitmedi.anladığım kadarıyla bu oyunda senaryo iyice dar boğaza girmiş.yan görev falan eklediklerine göre iyice sarpa sarmışlar...ama ilk oyunun hatırına oynuyoruz. o kadar da para verdik tadını çıkarmaya bakacaz artık. aksiyon oyunu gözüyle bakıp o beklentiyle oynamaktan başka çare yok
oyun fena değil ama ilk oyunların gerisinde kalmış. özellikle korku unsuru olmayınca nerde o eski dead space ler dedim şimdi "impossible" zorlukta oynuyorum. valla bi tokatta canım yarıya iniyo. gerçekten çok zor
ilk oyundaki oynadığımız alanlar daha dar yerlerdi o yüzden fena korku,stres oluyordu...bunda alanlar daha geniş olunca o alan korkusunu yakalayamıyor malesef...
oyuna yeni başladım ve beğenmedim. nerde o ilk oyun ya....o korku ortamı kalmamış.aksiyon oyununa dönmüş. bench olayı zaten karman çorman bişey olmuş biraz kurcaladım hiçbir şey anlamadım. bench için klavuz lazım resmen.
nerede o ishimura içindeki yalnız adam.yalnızlık ve korku hissi bitmiş.tabi oynadığım ilk 15-20 dakika için söylüyorum devamı da çok değişmez heralde...
Oyun esas 8. bölümde başlıyor oraya kadar sabret :)
tam tersi asıl 8. bölüme kadar ortamlar önceki oyunlara daha çok benziyor. ondan sonra aksiyon daha da artıyor.
Tamam aksiyon çok fazla var ama korku yok diyeni anlamıyorum. Vay arkadaş bir ben miyim gittiğim yollarda tavanları kontrol eden. Ses çıktığında dönüp arkasına bakan. Kendini yenileyen yaratıklar çıktığında motor takıp kaçan. Oyun korku anlamında başarılı olmamış diyenler kolay seviyelerde oynuyorlardır. Bildiğin oyunu oynarken diken üstündeyim sürekli.
Tamam aksiyon çok fazla var ama korku yok diyeni anlamıyorum. Vay arkadaş bir ben miyim gittiğim yollarda tavanları kontrol eden. Ses çıktığında dönüp arkasına bakan. Kendini yenileyen yaratıklar çıktığında motor takıp kaçan. Oyun korku anlamında başarılı olmamış diyenler kolay seviyelerde oynuyorlardır. Bildiğin oyunu oynarken diken üstündeyim sürekli.
İlk iki oyunun aynısı hatta daha azı ,ikinci oyundaki kreş veya buzhane gibi boşken bile insanı geren mekan yokluğu var oyunda. Önceki oyunları oyanadıysanız az çok nereden, nasıl saldıracaklarını anlıyorsunuz. O saatten sonra anca sağdan soldan, bir andan "HEBELE" diye çıkan tipler biraz rahatsızlık verebilir o kadar. Bu da ses efekti ve müziğin güzel kullanılmasından kaynaklı. En zorda bitirdim ama zorluğun korku bakımından bir faydası yok, yaratıklar mermi süngerine dönüşüyor sadece.
Yakın zamanda Amnesia oynayan oyuncuları korkutmak için 40 fırın ekmek yemeleri lazım şu sıralar.
Orijinalden alıntı: siberarmi İlk iki oyunun aynısı hatta daha azı ,ikinci oyundaki kreş veya buzhane gibi boşken bile insanı geren mekan yokluğu var oyunda. Önceki oyunları oyanadıysanız az çok nereden, nasıl saldıracaklarını anlıyorsunuz. O saatten sonra anca sağdan soldan, bir andan "HEBELE" diye çıkan tipler biraz rahatsızlık verebilir o kadar. Bu da ses efekti ve müziğin güzel kullanılmasından kaynaklı. En zorda bitirdim ama zorluğun korku bakımından bir faydası yok, yaratıklar mermi süngerine dönüşüyor sadece.
Yakın zamanda Amnesia oynayan oyuncuları korkutmak için 40 fırın ekmek yemeleri lazım şu sıralar.
Dediğine katılıyorum. İşte bu 3. oyun olduğu için böyle davranılıyor. Yani millet aynı oyunu yıllardır oynuyor. Oyunun üstüne grafikten başka çok birşey eklemedikleri için de insanlar korku faktörünün azaldığını söylüyorlar. Aslında korku faktörü azalmıyor, biz Dead Space kaşarı olduk Ama ben daha önce dediğim gibi hala biraz tırsıyorum. Son zamanlarda aksiyon dozu yüksek oyunlar oynadığımdan bu tarza bağışıklığım azalmış sanırsam
Orijinalden alıntı: siberarmi İlk iki oyunun aynısı hatta daha azı ,ikinci oyundaki kreş veya buzhane gibi boşken bile insanı geren mekan yokluğu var oyunda. Önceki oyunları oyanadıysanız az çok nereden, nasıl saldıracaklarını anlıyorsunuz. O saatten sonra anca sağdan soldan, bir andan "HEBELE" diye çıkan tipler biraz rahatsızlık verebilir o kadar. Bu da ses efekti ve müziğin güzel kullanılmasından kaynaklı. En zorda bitirdim ama zorluğun korku bakımından bir faydası yok, yaratıklar mermi süngerine dönüşüyor sadece.
Yakın zamanda Amnesia oynayan oyuncuları korkutmak için 40 fırın ekmek yemeleri lazım şu sıralar.
Dediğine katılıyorum. İşte bu 3. oyun olduğu için böyle davranılıyor. Yani millet aynı oyunu yıllardır oynuyor. Oyunun üstüne grafikten başka çok birşey eklemedikleri için de insanlar korku faktörünün azaldığını söylüyorlar. Aslında korku faktörü azalmıyor, biz Dead Space kaşarı olduk Ama ben daha önce dediğim gibi hala biraz tırsıyorum. Son zamanlarda aksiyon dozu yüksek oyunlar oynadığımdan bu tarza bağışıklığım azalmış sanırsam
tırsma dedıgın aslında zoeken tarzı sahneler oldugundan dolayı tırsmıssındır..ılk dead space dekı ınsanı her an yusuflatan gergın ortam kalmamıs..aslında bunun en buyuk sucu konsol kullananların buyuk cogunlugunun cocuk veya ergen olması ve bunlarında actıon hastası olmasından dolayı actıon agırlıklı yapıyorlar oyunları..bu dedıgım sadece bu oyun ıcın gecerlı degıl tum oyun camıası ıcın boyle..tamamıyle farklı konseptte olan dragon age ın bıle ıcıne ettıler bu konsol bebelerı yuzunden..son oyunda pata kute paso savas sahnesı..tamam ınsanı geren sahneler var ama cok az ne yazıkkı..
Arkadaş bir oyunu nasıl bu kadar bozabilirler aklım almıyor 2.oyun bu oyunun yanında mükkemmel kalıyor . Bilgisayar topladığım gibi bu oyunu aldım ama resmen hayal kırıklığı .
Oyun esas 8. bölümde başlıyor oraya kadar sabret :)
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
hmmm hadi bakalım sabredelim umutlandırdın bak ama bilesin
kesinlikle katılıyorum...ilk oyundaki korku,yalnızlık,nerden ne çıkacak düşüncesi bu oyunda çok az malesef...aksiyona daha çok yer vermişler
zaten daha ilerilerde senaryoda saçmalıyo bana göre...yani tek kelime ile çöldeki bahtsız bedevi durumuna düşürmüşler bizi
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
ikinci oyunda senaryoyu çok zorladıkları belliydi ama ilk oyunun devamı olarak fena gitmedi.anladığım kadarıyla bu oyunda senaryo iyice dar boğaza girmiş.yan görev falan eklediklerine göre iyice sarpa sarmışlar...ama ilk oyunun hatırına oynuyoruz. o kadar da para verdik tadını çıkarmaya bakacaz artık. aksiyon oyunu gözüyle bakıp o beklentiyle oynamaktan başka çare yok
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
_____________________________
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
şu kolları bacaklarını koparıp trene bindimiz bölümü geçeli baya oluyo ordan başlatıp duruyo
tam tersi asıl 8. bölüme kadar ortamlar önceki oyunlara daha çok benziyor. ondan sonra aksiyon daha da artıyor.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
İlk iki oyunun aynısı hatta daha azı ,ikinci oyundaki kreş veya buzhane gibi boşken bile insanı geren mekan yokluğu var oyunda. Önceki oyunları oyanadıysanız az çok nereden, nasıl saldıracaklarını anlıyorsunuz.
O saatten sonra anca sağdan soldan, bir andan "HEBELE" diye çıkan tipler biraz rahatsızlık verebilir o kadar. Bu da ses efekti ve müziğin güzel kullanılmasından kaynaklı.
En zorda bitirdim ama zorluğun korku bakımından bir faydası yok, yaratıklar mermi süngerine dönüşüyor sadece.
Yakın zamanda Amnesia oynayan oyuncuları korkutmak için 40 fırın ekmek yemeleri lazım şu sıralar.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Dediğine katılıyorum. İşte bu 3. oyun olduğu için böyle davranılıyor. Yani millet aynı oyunu yıllardır oynuyor. Oyunun üstüne grafikten başka çok birşey eklemedikleri için de insanlar korku faktörünün azaldığını söylüyorlar. Aslında korku faktörü azalmıyor, biz Dead Space kaşarı olduk Ama ben daha önce dediğim gibi hala biraz tırsıyorum. Son zamanlarda aksiyon dozu yüksek oyunlar oynadığımdan bu tarza bağışıklığım azalmış sanırsam
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
tırsma dedıgın aslında zoeken tarzı sahneler oldugundan dolayı tırsmıssındır..ılk dead space dekı ınsanı her an yusuflatan gergın ortam kalmamıs..aslında bunun en buyuk sucu konsol kullananların buyuk cogunlugunun cocuk veya ergen olması ve bunlarında actıon hastası olmasından dolayı actıon agırlıklı yapıyorlar oyunları..bu dedıgım sadece bu oyun ıcın gecerlı degıl tum oyun camıası ıcın boyle..tamamıyle farklı konseptte olan dragon age ın bıle ıcıne ettıler bu konsol bebelerı yuzunden..son oyunda pata kute paso savas sahnesı..tamam ınsanı geren sahneler var ama cok az ne yazıkkı..
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi R.Romanoviç -- 20 Şubat 2013; 19:03:10 >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle