Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
11
Cevap
604
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Çözüldü. Silinebilir.

N NeShTeR Konu Sahibi
9 yıl (1853 mesaj)
Yaklaşık 1 aydır power up store açılmıyor. Login failed retry vs diyor hiç bir şekilde düzelmiyor nedir sebebi yaşayan bilen varmı aynı sorunu?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NeShTeR -- 10 Aralık 2012; 17:05:46 >


N NeShTeR Konu Sahibi
9 yıl (1853 mesaj)

B BlıtzKrıeg
9 yıl (1413 mesaj)
daha 1 saat önce bronz premium yükledim. Açılıyor yani. Sende bi sorun vardır.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

J jessiyang
9 yıl (402 mesaj)

H HeartQuake
9 yıl (2699 mesaj)
Siteden forget password yaptın degil mi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

N NeShTeR Konu Sahibi
9 yıl (1853 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: HeartQuake

Siteden forget password yaptın degil mi?

Hayır hiç bir şey yapmadım.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

H HeartQuake
9 yıl (2699 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: NeShTeR

quote:

Orijinalden alıntı: HeartQuake

Siteden forget password yaptın degil mi?

Hayır hiç bir şey yapmadım.

Hmm ilginç.clandakiler hep forget password yapıp giriyodu charlara onlarda acilmiyordu pus bende açılıyordu.hack falan olayları duyunca bugun forget password yapıp mailime şifre istedim artık açılmıyor pus



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

S southgate
9 yıl (510 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: HeartQuake


quote:

Orijinalden alıntı: NeShTeR

quote:

Orijinalden alıntı: HeartQuake

Siteden forget password yaptın degil mi?

Hayır hiç bir şey yapmadım.

Hmm ilginç.clandakiler hep forget password yapıp giriyodu charlara onlarda acilmiyordu pus bende açılıyordu.hack falan olayları duyunca bugun forget password yapıp mailime şifre istedim artık açılmıyor pus

Evet bu doğru. Böyle bir durum söz konusu.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S S
9 yıl (4888 mesaj)
Denetim Masası'nı açın, Ağ ve İnternet kısmından İnternet Seçeneklerini seçin, Gelişmiş sekmesindeki Internet Explorer Ayarlarını Sıfırla seçeneğindeki Sıfırla butonuna basın, açılan pencerede Kişisel ayarları sil seçeneğine tik atın ve Sıfırla butonuna basın, relog yapıp oyuna tekrar girin.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

N NeShTeR Konu Sahibi
9 yıl (1853 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: S

Denetim Masası'nı açın, Ağ ve İnternet kısmından İnternet Seçeneklerini seçin, Gelişmiş sekmesindeki Internet Explorer Ayarlarını Sıfırla seçeneğindeki Sıfırla butonuna basın, açılan pencerede Kişisel ayarları sil seçeneğine tik atın ve Sıfırla butonuna basın, relog yapıp oyuna tekrar girin.

OMG!! En içten teşekkürlerimi sunuyorum oldu gerçekten.. Denemiştim ama kişisel ayarları sile tik atmamıştım sorun çözüldü. Tekrar teşekkürler


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S S
9 yıl (4888 mesaj)

T Turkhes
9 yıl (2164 mesaj)
SC Net Speed Booster yükle açılır sitelerdeki zaman aşımına uğrama olayının önüne geçmeni sağlıyor.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.