| r_fullscreen_gamma 2.5 |
| Bay beee cidden geldi hee hemen acam pc yi dur bakam neymis |
Keşke yaz aylarında değil de habersizce birden çıkarsalardı kim bekleyecek şimdi aylarca. |
| O kdr beklendi ve değişen sis bombası. |
Çok iyiymiş.Envanterdeki malların da fiyatı da yükselir |
| Geliyor gelmekte olan. Piyasa uçar gibi geliyor YTD |
| Oyunu açıp bakın arada davet rastgele geliyor galiba. |
| Arada bakıyorum hocam ancak gelen birşey yok henüz |
| Sızan dosyaları indirip oynayabilen varmı? |
|
Oynayanlardan biraz takip ettim ilk başlarda garip geliyor haliyle. Zamanla alışırız herhalde |
| hile işine çözüm bulmadıkları sürece çöp |
| Arkadaşlar beta bir şekilde katılma şansımız yok mu? |
|
CS 2'nin neden heyecan verici olduğunun kısa bir özeti gibi video. https://www.youtube.com/watch?v=e9CaopSiww4 |
| kesinlikle katılıyorum ve sabredemiyorum artık. arkadaşlarla her cs.go girdiğimde içim acıyor artık cs2 oynamak istiyorum. |
| Çok kaliteli olacak gibi duruyor |
| Yazda geldi çattı ne zaman güncelleyecekler. |
| Ne zaman çıkıyor bu oyun ? |
https://www.youtube.com/watch?v=_y9MpNcAitQ
https://www.youtube.com/watch?v=ExZtISgOxEQ
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Angry Toad -- 14 Eylül 2023; 15:57:55 >