Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
28
Cevap
0
Tıklama
2
Öne Çıkarma
Cevap: cinsel isteğimin olmamasını istiyorum , hiçbir cinse istek duymak istemiyorum (2. sayfa)

R reodentreomantik
geçen hafta (1451 mesaj)
Abi hiç işiniz gücünüz mü yok 7/24 cinsellik düşünüyorsunuz kendinize 2 hobi falan edinin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

B Battlefield Maşuku
geçen hafta (482 mesaj)
Allah ıslah etsin seni kardeşim. Aklı uçkurunda olanın aklı hakkı bulabilir mi hiç



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @highest in the room

H highest in the room Konu Sahibi
geçen hafta (18 mesaj)
para yok birader ne hobisi soğuk kahve bile içmek lüks olmuş en markasızı 6-7 lira ne hobisinden bahsediyorsun ? En ucuz hobi kitap film falandı onları da yıllardır yapa yapa tükettik artık sıktı , bi konsolum olsa sabah akşam takılırdık motorumuz olsa biner gezerdik sanki Avrupa’da yasıyoruz gelmiş hobi edinin diyo bu ayı nasıl çıkaracağız diye düşünüyoruz



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @reodentreomantik

T therkut
geçen hafta (417 mesaj)
Aseksüel de geç çok kasma.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A Antikaruh
geçen hafta (1529 mesaj)
Beta blocker tipi bir tansiyon ilacı kullan düşük doz. Aklına gelmiyor, kalkmıyor

Bir dönem kullanmak zorunda kaldım beyinsiz bir doktor yüzünden, oradan biliyorum. Lanet olsun öyle ilaca. O düşük tansiyonla ömür uzatacağıma, yaşayabildiğim kadar yaşar, vücut iflash edince ölür kurtulurum daha iyi.




P peaceb
geçen hafta (19 mesaj)
O zaman dans.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


@ @YAHYA@
geçen hafta (226 mesaj)
kardeş topta olsan vurduruyosun bırak bu sevdayı ilgi duy evlen bu kadar yaa.




R reodentreomantik
geçen hafta (1451 mesaj)
İnternet üzerinden bir sürü edinebileceğin hobi var ayrıca kahve içmek ile hobi ne alaka ki ?

Yürüyüş yapmak,sabah kalkıp koşmak bunların hepsi bir hobi
Zamanını boş boş geçirip tüm gün karı kız düşünürsen onları daha çok kendinden itersin
Sigara falan içiyorsan bırak onu yerine git bir havuza kaydol düzenli yüz herşeye direk bahane bulmayın





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi reodentreomantik -- 13 Ekim 2021; 20:11:53 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @highest in the room

C Cortana12
geçen hafta (73 mesaj)
lgbt yi destekliyorlar ya


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @hamza5806

H hamza5806
geçen hafta (3142 mesaj)
Lgbtler için de evlat edinmeyi destekliyorlar



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Cortana12
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.