| İste yeniden basliyoruz call of duty 4 ile savas alanina dönme vakti :D |
| Epeydir yoktun ağam nerelerdesin sen ya öldün mü kaldın mı valla merak ettim |
| Keske şu fc tackling animasyonundan vazgeçseler ya uccak ya yatcak animasyonlari.niye koyarlar. |
| Melee olarak isin kilici eklemediklerine dua et |
| Arcaden beter işler bunlar |
| Fc tackling nedir? Yerde kaymayı mı diyorsun |
| Bende anlamadım neyden bahsediyor İngilizce den çevirdim yine birsey anlamadım müdahale filan diyor |
| Valla tackle diye bir şey yok cod'da. Bence aklındakini yanlış telaffuz etti. Yatma kayma animasyonlarını diyorsa niye kaldırılsın ki onlar anlamadım. Boruya tutunup çıkma animasyonunu da diyor olabilir. |
|
Evet onu diyor herhalde kaldirilmaz ki o zaman cod oyunun bir anlamı kalmaz birde sabit mi çatışma olacak yani ne kayma ne sıçrama öyle bir oyun biliyorum rainbow six siege onda yok kayma sıçrama bu oyun zaten simülasyon değil Anket yapsalar bunlar olmayacak diye %10 kısım kaldırılsın oyunu verir bu cod dan onu beklemek imkansız |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @Y@KI$IKLII , @veteran_gamer , @Metal Head , @A r c h A n g e L.