Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
12
Cevap
833
Tıklama
4
Öne Çıkarma
Bu saatten sonra hala mühendislik yazacak var mı?
I
geçen ay
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Kimler tıpa puanı yettiği halde mühendislik/yazılım vs. yazacak? Biz ettik siz etmeyin. tıp + biyokimya gibi bir kombinasyonla yattığın yerden 150k maaşını al. Yazılımda bu paraları kazanamazsınız.

Gazi tıp'a geçiyorum, hayırlısı olsun.

Nickimi Dr.Infernix olarak değiştiririm yakın zamanda



İlk mühendislikler gelmediği sürece tıp yazmak en doğrusu bence. 9-5 çalışıp 100kdan fazla maaş alıyorsun kebap iş. Bir de işim kutsal falan diye geziniyorsun millet ayıp olmasın diye s...
Yoruma Git
Yorumun Devamı YKS2024Hedef15000 - geçen ay +4
D
geçen ay
Onbaşı

Sabancida müh okumak isteyen eacilar burda yoktur hocam
siz baska yerde kotuleyin muhendisligi.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

N
Doğum gününü kutla!
geçen ay
Yüzbaşı

ben de geliyorum, orada olacağız mühendislik yazan enayiler hiçbir şey için geç değildir



A
geçen ay
Binbaşı

yazılımda çok daha fazlasını kazanabilirsin

adamlar yeni mezuna 150bin veriyorlar gerisini sen düşün


https://dreamgames.com/careers/software-engineer-new-grad


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
geçen ay
Binbaşı

biyokimya uzmanı olana kadar 6 yıl tıp 1 yıl dhy (ilkinde kazanamazsan +1 yıl daha ekle) 4 yıl biyokimya 4 yıl mecburi sonrasında biyokimya uzmanı yaklaşık 16 yıl

ama mühendislikte öyle değil fakülte 4 yıllık ama 3. sınıfta çalışmaya başlayabiliyorsun 16 yıl sonra 18 yıl tecrübeli mühendis yeni mezun biyokimya uzmanının maaşının 5e katlar


Bu mesaja 3 cevap geldi.
İ
geçen ay
Teğmen

Ctis gibi ucube bölüm yazıp bu duruma düşmek normal



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
Z
geçen ay
Onbaşı

Dhy yapmadan ilkte kazansa gidemiy9r mu illa dhy ye yapmasi mi lazim



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Ankaratıplı
Y
geçen ay
Binbaşı

İlk mühendislikler gelmediği sürece tıp yazmak en doğrusu bence. 9-5 çalışıp 100kdan fazla maaş alıyorsun kebap iş. Bir de işim kutsal falan diye geziniyorsun millet ayıp olmasın diye ses de çıkartmıyor zaten. Ceng eskiden çok mantıklıydı ama şimdi bir sürü alt önlisans veya lisans açıldı o yüzden ben de vazgeçtim. Veri bilimi, yapay zeka, robotik kodlama vs. bunların hepsi cengcilerle rekabet edecek piyasada bu kadar işçiye gerek yok.



I
geçen ay
Yüzbaşı
Konu Sahibi

şunu atıp durma senede 3-5 kişi alıyorlar. neyin ne olduğunu biliyoruz




Bu mesajda bahsedilenler: @Ankaratıplı
I
geçen ay
Yüzbaşı
Konu Sahibi

kardeşim bölümüme laf edip durma, boş polemiğe girmek istemiyorum.




Bu mesajda bahsedilenler: @ilk mezun senem
M
geçen ay
Er

baba sana noldu ölümüne tıp defansı yapardın eskiden



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Ankaratıplı
I
geçen ay
Yüzbaşı
Konu Sahibi

rahat ve yatış branşlar var




Bu mesajda bahsedilenler: @oganuglu
E
geçen ay
Er

Mecburi 4 sene değil, atandığın yere göre değişmekle beraber max 600 gün. Ayrıca ilk TUS'ta kazanırsa mecburiye falan gitmiyor. Niye yanlış bilgilendirme yapıyorsun?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Ankaratıplı
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.