Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
17
Cevap
325
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Bu Nasıl çıkacak !!

S siarex Konu Sahibi
7 yıl (821 mesaj)
Kot pantolonuma, yazıcıya mürekkep doldururken siyah mürekkep damladı.

Çok eski ve artık kullanmadığım bir kot pantolonun üzerine aynı mürekkepten bilerek damlatarak
İnternette araştırıp bulduğum bir çok yöntemi
(süt, limon tuzu, ispirto, saç spreyi, alkol ve nihayetinde kuru temizleme gibi yöntemleri)
denedim.
Leke yayıldığı gibi aynı zamanda yeşilimtrak bir hal aldı ve daha öte gitmedi bu yöntemler.
Kuru temizleme de fayda etmedi.

Leke diz kısmında. Kotu kesip şort yap gibi önerilerde bulunmayın zaten bu enson hareketim olacak, o aklımda.

Esas pantolonum hala lekeli bir şekilde duruyor üzerinde hiçbir işlem ve uygulama yapmadım henüz.

Başına gelmiş ve kesin çözüm önerebilecek birileri varsa sevinirim.

Teşekkürler.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siarex -- 11 Kasım 2014; 12:15:34 >


M Mar00N
7 yıl (4630 mesaj)
Biraz klasik bi cevap olucak ama ARİEL in 29 tl lik bi sıvısı var. Kapagı büyük şeffaf. Gerçekten cok iyi cıkartıyor lekeleri. Hatta para iadesi garantili. Bi dene istersen



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S Surfer Rosa
7 yıl (2919 mesaj)
Taşlatabilirsin kotu. Veya ipleri gözüküyor ya öyle yaptır.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

V Volodia
7 yıl (485 mesaj)
Bunu yapabilirsin



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Surfer Rosa

C Ciginix
7 yıl (1219 mesaj)
Hayır o değil parasından bize ne...

400 dolarlık kot giyiyor, vaaaay.




V Vladicius
7 yıl (228 mesaj)
Uğraşmaya değmez çöpe at



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S srenkenstein
7 yıl (886 mesaj)
bi pantolona 400 $ verecek durumun hala leke çıkarmayla uğraşıyorsun. yav he he



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


B blood_angell
7 yıl (153 mesaj)
aynısını diğer tarafada yap modeli öyle gibi görnür




Z Zengin Değil Varlıklı
7 yıl (570 mesaj)
Kot pantolonuna pardon 400$ lık kot pantolonuna Arielin şeyi var ondan al dök





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zengin Değil Varlıklı -- 8 Kasım 2014; 12:00:04 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


N Neil deGrasse Tyson
7 yıl (1620 mesaj)
< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


E EkmekArasıKupŞeker
7 yıl (153 mesaj)
yalnız beyler 400$ yani lütfen fakirler öneride bulunmasın




R rahat adam
7 yıl (833 mesaj)
Mürekkep dökülen kısmı yirt. Yirtik kot olsun



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


N NeilArmstrong
7 yıl (413 mesaj)
anladık 400 dolarlıkkotun var




R Raz3rs
7 yıl (148 mesaj)
15 liralık kot giyiyorum kafa raad ariel alsam kottan pahalı




S siarex Konu Sahibi
7 yıl (821 mesaj)


Wallahi alemsiniz.

"Kotu o kısmını yırt" "Kes Şort yap" gibi saçma yorumlarda bulunmayasınız diye,
kotun fiyatından ve değerli olduğundan bahsetmek istemiştim.

Değeri olmasaydı ne buraya konu açardım, ne de danışırdım.
Çoktan o söylediğiniz şeyleri yapmış olurdum.

Değerini belirtmese ve direk "kotuma mürekkep döküldü napcam" deseydim,
şuan bir kaç tana olan o saçma "kotu kes" gibi yorumlar 20-30 olacaktı.

Böyle birşeyi yapmayacağımı belirtmek ve kotun 15 liralık kot olmadığını belirtmek için Baştan öyle yazdım. (ilk mesajı düzelttim, rahatlayın. ;) )

okurken baya güldüm. Allah'ta sizi güldürsün.

Gerçekten yardım etmek isteyen yorum yazanlara teşekkürler. Özellikle şu Arieli denem yaptığım kotta deneyeceğim.

;)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

& ǤЅ
7 yıl (677 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: siarex



Wallahi alemsiniz.

"Kotu o kısmını yırt" "Kes Şort yap" gibi saçma yorumlarda bulunmayasınız diye,
kotun fiyatından ve değerli olduğundan bahsetmek istemiştim.

Değeri olmasaydı ne buraya konu açardım, ne de danışırdım.
Çoktan o söylediğiniz şeyleri yapmış olurdum.

Değerini belirtmese ve direk "kotuma mürekkep döküldü napcam" deseydim,
şuan bir kaç tana olan o saçma "kotu kes" gibi yorumlar 20-30 olacaktı.

Böyle birşeyi yapmayacağımı belirtmek ve kotun 15 liralık kot olmadığını belirtmek için Baştan öyle yazdım. (ilk mesajı düzelttim, rahatlayın. ;) )

okurken baya güldüm. Allah'ta sizi güldürsün.

Gerçekten yardım etmek isteyen yorum yazanlara teşekkürler. Özellikle şu Arieli denem yaptığım kotta deneyeceğim.

;)

Boş ver kanka, anlayamaz bunlar fakir alayı, takam kafana




A Ade88
7 yıl (0 mesaj)
bence kuru temizleme yaptır derim evde denenen tüm taktikler lekeyi kumaşa işlemeye yardımcı oluyor birçok kuru temizleme %80'e kadar çıkma garantisi veriyor Temizlikyolda.com'un canlı desteğine sor istersen kesin bir bilgi verirler





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ade88 -- 12 Kasım 2014; 12:16:49 >


Bu mesajda bahsedilenler: @siarex

I ışıklılımühendis20
7 yıl (952 mesaj)
kosla vanish dene



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.