Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
22
Cevap
2708
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Bu ayakkabı çorapla giyilir mi ?

M Mr.LucidReam Konu Sahibi
7 yıl (308 mesaj)
Arkadaşlar bu modelin aynısını aldım , pantolonun altına giyeceğim . Fakat çorap gözüküyor , çorapla giyilir mi bu ayakkabı ?

< Resime gitmek için tıklayın >




H hawloo
7 yıl (3029 mesaj)
Çorapsız ayakkabı giymek?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hawloo -- 7 Nisan 2014; 12:46:02 >


A AvriL
7 yıl (6451 mesaj)
güzelmiş çorapla tabi giyilir kotun altına falan ama şortun altına giyeceksen çorapsız giymeni öneririm.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Milky-Way
7 yıl (31 mesaj)
giyilr





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


O Oliver_
7 yıl (2720 mesaj)
çorapsız ayakkabımı giyilir. Patik çorap al uzun çorap değil.




A alcatrazkackini
7 yıl (540 mesaj)
Bu tür ayakkabılar için çorap var onlardan giyebilirsin





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D DT Swiss
7 yıl (2243 mesaj)
Kıroysan giy





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P Pink Floyd
7 yıl (3889 mesaj)
Giyme hocam bende 4 tane var boyle hicbirinde giymiyorum, giyince de zaten hoş gozukmuyor. Yazlik ayakkabi sonucta bunlar.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G Guest-75E5D0A4D
7 yıl (479 mesaj)
şort altına giyiceksen giyme ama pantolona giyiceksen uygun renkte ayakkabı çorabı giyebilirsin




M Mr.LucidReam Konu Sahibi
7 yıl (308 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: AvriL<3

güzelmiş çorapla tabi giyilir kotun altına falan ama şortun altına giyeceksen çorapsız giymeni öneririm.

Yok hocam kotun altına giyeceğim , çorap rengini ayakkabının renginin aynısı olarak mı tercih etmeliyim sizce ? Çünkü daha önce hep spor ayakkabı giydim , bu konuda cahilim biraz


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A AvriL
7 yıl (6451 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Mr.LucidReam

quote:

Orijinalden alıntı: AvriL<3

güzelmiş çorapla tabi giyilir kotun altına falan ama şortun altına giyeceksen çorapsız giymeni öneririm.

Yok hocam kotun altına giyeceğim , çorap rengini ayakkabının renginin aynısı olarak mı tercih etmeliyim sizce ? Çünkü daha önce hep spor ayakkabı giydim , bu konuda cahilim biraz

bak mesela aşağıdaki resimde mavi hariç diğer renkler uyumlu olur yani o tonda birşeyler giyebilirsin sırıtmaz hiç.
< Resime gitmek için tıklayın >


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Mr.LucidReam Konu Sahibi
7 yıl (308 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: AvriL<3

quote:

Orijinalden alıntı: Mr.LucidReam

quote:

Orijinalden alıntı: AvriL<3

güzelmiş çorapla tabi giyilir kotun altına falan ama şortun altına giyeceksen çorapsız giymeni öneririm.

Yok hocam kotun altına giyeceğim , çorap rengini ayakkabının renginin aynısı olarak mı tercih etmeliyim sizce ? Çünkü daha önce hep spor ayakkabı giydim , bu konuda cahilim biraz

bak mesela aşağıdaki resimde mavi hariç diğer renkler uyumlu olur yani o tonda birşeyler giyebilirsin sırıtmaz hiç.
< Resime gitmek için tıklayın >

Teşekkürler hocam




A Ahlaki Adam
7 yıl (560 mesaj)
By ayakkabı modelıde hıc hosuma gıtmıyo yaw





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


A acaluka
7 yıl (4003 mesaj)
Bilek çorabıyla da giyilmez. Bu ayakkabı ya şortun altına, ya da hafif dar paça pantolon altına babet çorabıyla(bunu giyceğime hiç giymem ayrı konu) giyilir.

Bilek çorabı da görünüyor baya bir komedi çıkıyor ortaya...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M Mr.LucidReam Konu Sahibi
7 yıl (308 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: acaluka

Bilek çorabıyla da giyilmez. Bu ayakkabı ya şortun altına, ya da hafif dar paça pantolon altına babet çorabıyla(bunu giyceğime hiç giymem ayrı konu) giyilir.

Bilek çorabı da görünüyor baya bir komedi çıkıyor ortaya...

Valla aldığıma pişman olcam nerdeyse , ayakkabının modelini çok beğendim . Pantolonlarım dar paça sayılmaz fakat slim tarzı diyebilirim.Çorapsız giyceğime babet çorabı ile giymek tercihim :))





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A acaluka
7 yıl (4003 mesaj)
Hocam çok tarz bir ayakkabı sakın öyle düşünmeyin. Ve bunu giyerken kendinize güvenin, tereddütle bakmayın. Dar paça dediğim zaten slim tarzdan bahsediyor. Tam güzel olur. Babet çorabı alışınca giyilebiliyor. Sadece ortamda çıkartınca biraz komik oluyor. Hani bi eve gitmemeniz garanti ise giyin derim

İşte hani bi sürü başlık açılıyor ya, çekingenim, kendime güvenim yok. Bu şekilde kendinize tarz edinmeniz insanların size bakışını değiştirir. Arkadaşlarınızdan falan da "bu ne lan?!" gibi şeyler duyabilirsiniz ilk başta. Fakat emin olun o tarzı 3-4 kere kendinizden emin şekilde taşıdığınızda arkadaşlarınız "nerden almıştın?, ne kadara aldın?" gibi sorular sormaya başlayacaklar. kendinize güvenin yeter (:




Bu mesajda bahsedilenler: @Mr.LucidReam

W Weisses Fleisch
7 yıl (156 mesaj)
Ayakkabıyı nereden aldın, link atar mısın?




N no scope
7 yıl (180 mesaj)
giyilir





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


M Mr.LucidReam Konu Sahibi
7 yıl (308 mesaj)
Çok teşekkür ederim hocam :) @acaluka

Markafoniden aldım fakat butik kalktı , 50 TL ye almıştım @Weisses Fleisch





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Weisses Fleisch , @acaluka

B Bunun İçin Üye Oldum
7 yıl (158 mesaj)
Bu tür ayakkabılar çorapsız daha iyi duruyor. Fakat benim gibi ayaklarınız terliyorsa babet çorabı giyebilirsiniz