Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
35
Cevap
1570
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Breaking Bad den Sonra ?
L
12 yıl (569 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Arkadaşlar Breaking Bad'i bitireli 2-3 gün olacak izlemeden önce abartıldığını söylerdim fakat gerçekten de öyle olmadığını anladım.Bana Breaking Bad gibi aynı tadı verebilecek dizi önerebilir misiniz ?



O
12 yıl (4786 mesaj)
Yarbay

Fringe
The Wire
Lost



G
12 yıl (3062 mesaj)
Binbaşı

Fargo
Sherlock
Prison Break



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
8
12 yıl (136 mesaj)
Teğmen

Breaking Bad'ten sonrası boşluk. Yerini dolduracak bir dizi yok bence.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 8. Jüri Üyesi -- 30 Ağustos 2014; 0:51:52 >
Bu mesaja 3 cevap geldi.
W
12 yıl (24771 mesaj)
Yarbay

Önce lost sonra bb'den sonra bir boşluk oluşmuştu bende, izlediğim dizilerden pek fazla tatmin olmuyordum, 3 gün önce "Person of Interest" e başladım. Lost ve bb kalitesinde bir dizi


Bu mesaja 2 cevap geldi.
T
12 yıl (9091 mesaj)
Yarbay

hannibal



L
12 yıl (29255 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Winter Is Coming

Önce lost sonra bb'den sonra bir boşluk oluşmuştu bende, izlediğim dizilerden pek fazla tatmin olmuyordum, 3 gün önce "Person of Interest" e başladım. Lost ve bb kalitesinde bir dizi

oo oyuncu kadrosu çok çok iyi. Benjamin Linus ve Jesus Christ


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
12 yıl (13573 mesaj)
Yarbay

Sons of Anarchy kesinlikle. İlk sezon normal ondan sonra her sezon güzelleşiyor dizi pişman olmazsın


Bu mesaja 2 cevap geldi.
V
12 yıl (6021 mesaj)
Yarbay

onun gibi dizi zor bulunur ama arrow izliyorum şu aralar bb ile yarışamaz ama konusu sürükleyici


Bu mesaja 1 cevap geldi.
U
12 yıl (2423 mesaj)
Binbaşı

W
12 yıl (11182 mesaj)
Yarbay

Hocam Prison Break izlemeni tavsiye ederim bende.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
12 yıl (467 mesaj)
Teğmen

Kardeşim Fargo'yu izlemeye başla pişman olmazsın...



P
12 yıl (9618 mesaj)
Yarbay

Breaking Bad en iyi dizi, aksini söyleyenin beyni düşünme yetisinden yoksundur diyenlere aldırma, boşluk bal gibide dolacak

İlk olarak kaç dizi izlediniz?

Şimdilik, Fargo, Homeland ve True Detective'i bitirin, eğer 40 civarı dizi izlediyseniz bir 4-5 öneri daha yapacağım.

Prison Break ve Lost sürükleyici ama çokta mükemmel olmayan dizilerdir, eğer bir diziye bağlanmak istiyorsan Lost öneririm, inaılmaz sürükleyicidr.

Aksiyon ve kalite ve sürükleyiciliği bir arada istersen her telden çalan Person of Interest


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @San Marino Forveti
I
12 yıl (1270 mesaj)
Yüzbaşı

True Detective



S
12 yıl (13449 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Winter Is Coming

Önce lost sonra bb'den sonra bir boşluk oluşmuştu bende, izlediğim dizilerden pek fazla tatmin olmuyordum, 3 gün önce "Person of Interest" e başladım. Lost ve bb kalitesinde bir dizi

bb ile person'ı bir tutmanız gerçekten ilginç.
ben de ikisini de izledim fakat mümkün değil yarışamazlar, bb ile zaten konusu da pek fazla tutmuyor.

konuya cevap olarak da :
true detective
fargo
olabilir



A
12 yıl (792 mesaj)
Yüzbaşı

Breaking bad'den sonra prison break izledim. Kesinlikle öneririm



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

D
12 yıl (2815 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: 8. Jüri Üyesi

Breaking Bad'ten sonrası boşluk. Yerini dolduracak bir dizi yok bence.

+1


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Y
12 yıl (1679 mesaj)
Binbaşı

Breaking Bad den sonra doğru düzgün dizi izlemedim ama aynı durumda kalmıştım. O zaman herkes Dexter diyordu ama Dexter iyi başlayıp kötü bitmiş. Denemeye değer belki, araştırabilirsin.



S
12 yıl (137 mesaj)
Teğmen

Breaking Bad güzel dizi. Daha bitmedi maa bitince ben de buna benzer birşeyler arayacağım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
U
12 yıl (4381 mesaj)
Binbaşı

Breaking Bad'den sonra dizi izlemeyen ben dizilere sardım.Tabiki BB'nin yerini dolduramaz ama şuan cnbc-e'de ara sıra denk geldiğim believe bazı yerlerde saçmalıklar bulunsa da; hiç değilse sıkılmadan izlediğim dizilerden.Onun dışında Lost'da en baştan izlenebilir.