Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
19
Cevap
1178
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Bozuk cd'den dosyayı nasıl kurtartırım

A asistan Konu Sahibi
17 yıl (707 mesaj)
Arkadaşlar,,,,
elimdeki cd içindeki filmi izlemek istediğiniz de çalışıyor fakat içindeki dosyayı bilgisayarıma kaydedemiyorum. bir yerine gelince hata veriyor
isobuster kullandım gene olmadı
bu konuda bana yardımcı olabilir mişsiniz?
Nasıl bir program ile yapabilirim..




F Figo
17 yıl (3544 mesaj)
ISOBUSTER gibi bir program olan "Virtual Drive" programı var.

Bu programı yükledikten sonra CD'yi Hdd'ye sanal olarak kaydediyorsun. Buraya kadar herşey normal, ama program CD'deki bozuk olan sektöre geldiğinde yavaş yavaş hızını kaybediyor ve donuyor. Takıldığı yerde bir süre sonra sana bu alan bozuk "tamam mı" "devam mı" diye soruyor, sen devama basınca bozuk sektörden 0.25 mb daha ileriyi okuyor. Eğer orasıda bozuksa yine aynı şekilde soru soruyor, bu işlem ta ki bozuk sektör bitene kadar devam ediyor ve bozuk sektörden sonra cdnin kalanını okuyor. CD'yi HDD'ne kaydediyor. Ben 20-30 filmi bu şekilde kurtardım.

Bu sistemin tek zaafı hata veren yerlere boş yazıldığı için filmde o sahnelerde bozulmalar yaşanıyor ama film kurtarılıyor...

Ama bir noktadan sonra eğer ki cd ötmüş ise hiçbir program onu kurtaramıyor.

Baktın yemedi, başka CD-Rom da şansını dene kardeş, kolay gelsin...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A asistan Konu Sahibi
17 yıl (707 mesaj)
teşekkürler hemen deniyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F Figo
17 yıl (3544 mesaj)
Eyvallah, takıldığın bir yer olursa yine yaz buraya,

Bozuk CD'yi "Virtual Drive"de sanal CD yaparken sabırlı olmanı tavsiye ederim...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D drony
17 yıl (3768 mesaj)
iso buster daha çok kayıp sessionları görmeye yardımcı olur... dosyada kurtarabilir. ama bu iş için
bad copy
yada cd check deneyebilirsin..


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A asistan Konu Sahibi
17 yıl (707 mesaj)
şuanda bad copy hala iş üzerinde
inşallah neticeye ulaşacam ama bitirecek gibi beni bu işlem


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F Figo
17 yıl (3544 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: asistan

şuanda bad copy hala iş üzerinde
inşallah neticeye ulaşacam ama bitirecek gibi beni bu işlem


Virtual Drive kullanmaktan vazmı geçtin, yoksa program çok mu kızdırdı seni





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Figo -- 30 Ağustos 2005, 21:52:12 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

A asistan Konu Sahibi
17 yıl (707 mesaj)
valla hepsini denedim arkadaşlar ama 16 saatte bitiremeyince işi ben bu sevdadan vazgeçtim gitti cillop gibi cd ler


Bu mesaja 3 cevap geldi.

F Figo
17 yıl (3544 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: asistan

valla hepsini denedim arkadaşlar ama 16 saatte bitiremeyince işi ben bu sevdadan vazgeçtim gitti cillop gibi cd ler


Şansına küs... Ama ne olur ne olmaz sen CD'yi atma, belki bizim bilmediğimiz birşey diyen, bir program öneren olur. Baktın hala birşey olmadı CD'yi bir minibüsçüye verirsin





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Figo -- 31 Ağustos 2005, 22:16:47 >


F F_o_X
17 yıl (834 mesaj)
yanlız bad copy ya 0 larla dolduruo bozuk yerleri yada boş bırakıo.yani vazgeçmişsin ama oraya geldiğinde filmde sorunlar çıkabilirdi.




G granddevil
17 yıl (1475 mesaj)
clone cd dene cok ise yarar bi program.... bozuk yerleri onariyor onaramazsa bile atliyor ama sonucta kopyaliyor ben bir cok cd yi bu sekilde kurtardim.. kolay gelsin...


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K KillForYou!
17 yıl (11205 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: granddevil

clone cd dene cok ise yarar bi program.... bozuk yerleri onariyor onaramazsa bile atliyor ama sonucta kopyaliyor ben bir cok cd yi bu sekilde kurtardim.. kolay gelsin...

Film ve müzik cdlerinde işe yarıyor.Ama data cdlerinde işe yaramıyor clona cd.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G granddevil
17 yıl (1475 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: KillForYou!

quote:

Orjinalden alıntı: granddevil

clone cd dene cok ise yarar bi program.... bozuk yerleri onariyor onaramazsa bile atliyor ama sonucta kopyaliyor ben bir cok cd yi bu sekilde kurtardim.. kolay gelsin...

Film ve müzik cdlerinde işe yarıyor.Ama data cdlerinde işe yaramıyor clona cd.


arkadas da elimdeki film demis dikkat edersen


Bu mesaja 2 cevap geldi.

A asistan Konu Sahibi
17 yıl (707 mesaj)
şimdi de clonlıyarak kopyalayayım öyle deneyeyim bakalım ne olacak
benim için primar olarak hdd ye kopyalamak lazım
ama sonuca giden her yol mübahtır hesabı deneyecez




K KillForYou!
17 yıl (11205 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: granddevil

quote:

Orjinalden alıntı: KillForYou!

quote:

Orjinalden alıntı: granddevil

clone cd dene cok ise yarar bi program.... bozuk yerleri onariyor onaramazsa bile atliyor ama sonucta kopyaliyor ben bir cok cd yi bu sekilde kurtardim.. kolay gelsin...

Film ve müzik cdlerinde işe yarıyor.Ama data cdlerinde işe yaramıyor clona cd.


arkadas da elimdeki film demis dikkat edersen

Pardon, dikkatli okumamışım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A asistan Konu Sahibi
17 yıl (707 mesaj)
arkadaşlar terzi kendi söküğünü dikemezmiş misali
elimde olmasına ve kullanmama rağmen akla gelmeyen clone cd ile sorun hallomuştur
diğer bütün programlar out


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G granddevil
17 yıl (1475 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: asistan

arkadaşlar terzi kendi söküğünü dikemezmiş misali
elimde olmasına ve kullanmama rağmen akla gelmeyen clone cd ile sorun hallomuştur
diğer bütün programlar out


ee övünmek gibi olmasin demistim olacagini


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A arsenik44
17 yıl (263 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: granddevil

quote:

Orjinalden alıntı: asistan

arkadaşlar terzi kendi söküğünü dikemezmiş misali
elimde olmasına ve kullanmama rağmen akla gelmeyen clone cd ile sorun hallomuştur
diğer bütün programlar out


ee övünmek gibi olmasin demistim olacagini

Bravo o zaman




C cohannan
17 yıl (7695 mesaj)
Arkadaşlar bence en güzeli bad cd repair harika bir program.Ben çok beğendim.Çok hızlı ayrıca.İyi günlerde kullanın


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M METAL
17 yıl (2547 mesaj)
clone cd



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.