Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
2
Cevap
2432
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Bosch mu? Zibro mu? ikisi de inverter
T
16 yıl (270 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Yer : Bursa
Kat :5 (son kat - hemen çatı başlamıyor,yarım kat var sonra çatı başlıyor)
Alan : 30 m2 - Salon
Amaç : Isınmak ve Soğutmak
Pencereler : Isı Cam
Yön : Batı (Emin değilim )

Sorular :

1. Isınmak için klima kullanılabilir mi?
2. Seçenekler dahilinde hangi klima kullanılmalı?

a. Bosch B1ZMA/I24903 İnverter Klima (2.350 TL)

* Turbo çalışma
* Yıkanabilir ön filtre,koku ve antibakteriyel filtre
* Timer ( 0-24 saat ), Sleep ( uyku ) konumu
* Soğutma, Isıtma, Nem alma, Fan ve Auto çalışma
* Golden Tech teknoloji
* İki yönlü hava üfleme özelliği
* Elektrik kesilmelerinde otomatik tekrar başlama
* Hata teşhis ve otomatik koruma fonkiyonları
* Isı eşitleme sistemi
* Frekans göstergesi
* Buz çözme özelliği ve göstergesi
* Hava kanatçıklarının otomatik veya manual ayarlanması
* Otomatik dikey hava salınımı
* 8 m.lik çalışma uzaklığına sahip LCD kumanda
* Kompresörü koruyan 3 dk. geçikmeli çalışma
* Kapalı mekan sıcaklık ayarı 17-30 º C
* Sıcaklık göstergesi
* LCD ( dijital ekran ) display
* 3 kademeli ve otomatik fan hızı
* R410a gaz
* Dış ortam - 15 ile + 50 º C arası çalışabilme özelliği
* Heat Pumplı ( Isıtmalı-Soğutmalı )
* Soğutma :24000, ISITMA:27000 Btu/h
* B1ZMA/I 24903 EER:3,21 ( Soğutma ) COP:3,63 ( Isıtma )
* Soğutma Yıllık enerji Tüketimi: 1050 kWh
* 3 yıl garanti

b. Zibro 2041 İnverter (2.500 TL)

ZİBRO KLİMA %100 JAPON BİR ÜRÜNDUR
5 YIL GRANTİLİ
-23 C de Çalışabilme
Soğutma : (12.500)2.700 - 14.000 Btu/h
Isıtma : (17.100)2.400 - 20.700 Btu/h
EER / COP:4,14-4,43
Enerji etkinlik sınıfı:A A

c. Zibro 6550 (1.950 TL)

Çin üretimi
3 Yıl Garantili
Soğutma : (18.000)3.580 - 22.100 Btu/h
Isıtma : (19.400)3.410 - 23.800 Btu/h
EER / COP:3,31-3,61
Enerji etkinlik sınıfı:A A

3. Klima hangi noktada (A-B, şekilde gösterilmiştir) konuşlandırılmalı?


< Resime gitmek için tıklayın >

RESİM =>https://store.donanimhaber.com/6e/e3/ce/6ee3ce7fc2a073cee1f2f2fe5359e683.jpg

Bilgi : Kalbim Zibro 'dan ama beynim Bosch (BTU değerlerinden ve diğer özelliklerinden dolayı) 'dan yana?

Şimdiden teşekkürler. Arkadaşlar sizden ricam satıcılardan ziyade gerçek deneyimi olan arkadaşlarımız bilgilerini paylaşsınlar.
Not : Söylemeden geçemeyeceğim izmir zibro dan birol bey tüm içtenliğinde tüm sorularıma cevap verdi.

Çok yakın bir zamanda sonuçlandırmam gerekiyor. Yardım ve görüşleriniz için şimdiden teşekkürler.

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi the_iceberg -- 5 Ekim 2010; 17:07:06 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.