|
@candogan62 bey kusura bakmayın, ilk 2-3 sayfayı okumaya çalıştım ama fazla vaktim yok diye kalanı okumadan sorayım dedim.. dolabı aldığınız tarih aralık/2011 sanırım..şu an itibari ile low-frost olarak daha yeni modeller çıktı mı? (A++ yeterlidir) çıktıysa tavsiyeniz var mıdır? fiyat açısından keseyi çok zorlamayacak, genişlik açısından yeterli olacak şekilde.. yardımcı olursanız sevinirim, teşekkür ederim |
Ben de sayfayı beğenip indirim kuponu kodu aldım ..ama maalesef bu ürün için geçerli değildir diyor .... son fiyat 1439 tl ...oradan alacağıma aynı fiyata bayii den alırım daha sağlam.. |
|
evimister ile görüştüm faturayı 3 hafta içinde göndereceklermiş. İrsaliye ile işlemlerinizi yapabilirsiniz dediler. |
Kupon kodsuz yapacağınız alışverişlerde avantajix sitesi %10 geri ödeme veriyor. bu da 143 TL yapar. Az para değil. Sadece ürününüz biraz geç gelebilir. |
| Kesinlikle çok sessiz. Bu konuda eleştirilecek bir buzdolabı değil kesinlikle. Bu fiyat aralığında bence piyasada alınabilecek en iyi dolap. |
|
Merhaba arkadaşlar; Bu modelin aynısının A+++ enerji sınıfından olan KGE 58AW40N modeli dolabım bugün geldi.Fiyat ve diğer konularla ilgli sorularınız olabilir diye düşünerek; ayrıca buradaki konunun da karışmaması amacı ile ayrı bir konu açtım. Konum burada |
Güle güle kullanın. Sorması ayıp ne kadara almıştınız? |
Hocam açtığım konuda hepsi yazıyor. |
ürünler belli bir enerji sinifina geldikten sonra ya farkli bir kompresor kullanilir ya da urunlerin ic kisimlarinda bulunan ozel yalitim malzemelerine ilaveler yapilir.. tabiki tüm bunlar yeni modelin fiyatinin artmasina sebep olmakta.. |
Kesinlikle normal degil.. Fan problemi.. Tekrar servisi cagirip ilgilenmelerini isteyin.. |
maalesef kompresorun en buyuk dusmani voltaj dalgalanmalari.. TR de bununla yasamak zorundayiz, yapilabilecek tek sey bir guc unitesi almak olabilir ama kim bu sebepten o parayi ona verirki.. dalgalanmalardan dolayi urune bazen zarar gelmemis olmasi sadece sans.. iyi günlerde kullanin.. Bosch her zaman dogru tercih. tabiki Siemens ve Profilo icin de gecerli bu.. |
Ben bayiden aldım cihazı, faturayı ordan aldım, kargo firması buzdolabını getirdi, açtı ve daha sonra kontrol etmemi istedi, kontrol edip sağlam dedikten sonra belgeyi imzalayıp teslim aldım. Daha sonra servisi çağırdım ve servis elamanı cihazı çalıştırdı ve garanti belgesini teslim etti... +4 yıl ise servis gelip kurulum yaptıktan 6 ay içerisinde 100 TL ödeme yapınca gerçerli oluyormuş, servis bizi çağırın geliriz dedi garanti uzatması için... Benip dolapta garip bir ses yok, yanına yaklaşmayınca çalışıp çalışmadığını bile anlamak zor :) |
|
Videodaki ses anormal çıkmış. Ekleyen arkadaş da belirtmişti zaten. Buzdolabının kompresörü oldukça sessiz ve vızıldama sesi ile çalışıyor. Ancak çalışmanın genellikle başlarında olmak üzere bazen yüksek seste arı vızıldamasına benzeyen bir ek ses geliyor. Bu ses ortalama 2-5 dakika arasında sürüp kayboluyor. Ben gaz dolaşımı ile alakalı bir ses olduğunu düşünüyorum. Fan sesi ile bir bağlantısı yok, buzdolabının sadece soğutma bölmesinin içinde bir fan var ve gece zamanı buzdolabı kapağını açıp kapattığınızda kulak verirseniz anca duyulabilecek seviyede ses üreten bir fan. Bu ara yoğun olduğumdan servis çağırma şansım yok ama vakit bulduğumda sorup öğrenirim. O anı yakaladığımda da gece sessizliğinde çekip paylaşırım. Daha evvel paylaştığım motor sesi videosu ile karşılaştırma imkanı olur. |
| Dondurucu bölmenin temizliğinin yapılması gerektiğini nasıl anlayacağız? Bir süredir takip ediyorum, hafif karlanma başladı dondurucu bölmede ama ne kadarlık bir kalınlığı beklemek gerekiyor eritmek için bundan emin değilim. |
ne zamandan beri kullanıyorsunuz? karlanma süresini öğrenmek için soruyorum. şehir neresi? |
Merhaba, Nisan başından beri kullanıyorum ve şehir İzmir. Haftada yaklaşık 10 defa açılıyor ve yaklaşık 15-20 saniye sonra kapatılıyor dondurucu. Elimle dokunduğumda üzerinde karlanma hissediyorum ancak buzlanma tipinde değil eski dolaplardaki gibi. |
kullanma kılavuzunda filan bişeyler yazmıyor mu? soğutucu bölmede sıkıntı oluyor mu? |
Hocam kullanım kılavuzunda karlanma ve buzlanma olduğunda çözülmesi gerektiği yazıyor. Yöntemi de anlatılmış ama karlanmanın miktarı hakkında bir bilgi verilmediği için sorma gereği duydum. Soğutucu bölmesi ise bu durumdan etkilenmiyor, otomatik çözülüyor oradaki buzlanma. Buzdolabını almayı mı düşünüyorsunuz? |
evet inox olanını düşünüyoruz. bizim memlekette nemli. senede bir kez temizlemek gerekirse ne ala diye düşünüyorum. sadece üst kısımda buzlanma oluyor zaten değil mi? |
Bende şundan çekiniyorum, gelen paketi hiç açmamak mantıklı mı? Yada ilk geldiğinde kullanmasak dahi servisi çağırıp deneme için çalıştırmalımıyız? Hatta kargo geldiğinde kargocuyu göndermeden paketi açıp bakmalımıyız?
Ayrıca arkadaşlar bu ses olayı benim midemi bulandırdı, bizim evdeki kaç yıllık bosch nofrostta bile normalde hiç ses duyulmuyor motor çalışırken biraz rahatsız ediyor. Bu buzdolabının sesiyle alakalı başka görüşler var mıdır? Teşekkürler..
Bu mesaja 3 cevap geldi. Cevapları Gizle