Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
1760
Cevap
333972
Tıklama
9
Öne Çıkarma
Cevap: BOSCH KGE58AW30N A++ Kombi Buzdolabı İncelemesi (29. sayfa)
O
14 yıl (44 mesaj)
Onbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: By_C@BB@R

quote:

Orijinalden alıntı: nongrata

Buzdolabı cumartesi geldi, alışverişten sonra doldurduk, cihaz çok sessiz çalışıyor, gayette kullanışlı, özellikle dondurucu kısmı çok büyük, derin dondurucu almaya gerek yok...

Vallahi ben 4 ay sonra falan kullanmaya başlayacağım pakette duruyor.
Ama fatura vermemişler.
Sizde de aynı mı acaba ?
Evimisterin fatura kesip göndermesi gerekmiyor mu ?

+4 yıl uzatma paketi de alacağım bu hafta 7 yıl kafam rahat olsun :)

Bende şundan çekiniyorum, gelen paketi hiç açmamak mantıklı mı? Yada ilk geldiğinde kullanmasak dahi servisi çağırıp deneme için çalıştırmalımıyız? Hatta kargo geldiğinde kargocuyu göndermeden paketi açıp bakmalımıyız?

Ayrıca arkadaşlar bu ses olayı benim midemi bulandırdı, bizim evdeki kaç yıllık bosch nofrostta bile normalde hiç ses duyulmuyor motor çalışırken biraz rahatsız ediyor. Bu buzdolabının sesiyle alakalı başka görüşler var mıdır? Teşekkürler..


Bu mesaja 3 cevap geldi.
_
14 yıl (1380 mesaj)
Binbaşı

@candogan62 bey kusura bakmayın, ilk 2-3 sayfayı okumaya çalıştım ama fazla vaktim yok diye kalanı okumadan sorayım dedim..
dolabı aldığınız tarih aralık/2011 sanırım..şu an itibari ile low-frost olarak daha yeni modeller çıktı mı? (A++ yeterlidir) çıktıysa tavsiyeniz var mıdır?
fiyat açısından keseyi çok zorlamayacak, genişlik açısından yeterli olacak şekilde..
yardımcı olursanız sevinirim, teşekkür ederim



F
14 yıl (211 mesaj)
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: By_C@BB@R

quote:

Orijinalden alıntı: canverse

quote:

Orijinalden alıntı: denizkubi

quote:

Orijinalden alıntı: canverse

quote:

Orijinalden alıntı: denizkubi

quote:

Orijinalden alıntı: wurtz

quote:

Orijinalden alıntı: denizkubi

quote:

Orijinalden alıntı: wurtz

quote:

Orijinalden alıntı: denizkubi

quote:

Orijinalden alıntı: canverse

Mayıs ayı fiyatlarını görebilen var mı acaba?

http://www.evimister.com/beyaz-esya/buzdolabi/bosch/


Toplam fiyat üzerinden %20 düşeceksin

%20 olayı nedir?

http://forum.donanimhaber.com/m_60158281/mpage_1/key_/tm.htm

Üst limiti yok mu bu olayın? Ben 3 beyaz eşyayı da oradan alayım o zaman %20 canavar gibi indirim. Site sağlam mı peki?

Üst limit yok ne alırsan al %20 düşüyor
atıyorum 10 bin liralık ürün alsan ödeme esnasında kod ile 8 bin tl ye düşüyor üstelik axess 12 taksit
site canavar canavarrrr adore mobilya aldım 2000 tl lik kargoya verilmiş takip no felan aldım adoreden

hangi kod ile %20 alıyorsunuz merak ettim?

nisan ayındaki pegasus kampanyası bitti.

EVİMAXESS kodu bitti.


Evimister.com da kullanmak için %20 indirim kodu veriliyor yapmanız gereken tek şey Eurobank Tekfen'in facebook sitesine girip sayfayı beğenmek. kod email adresinize gönderiliyor.
https://www.facebook.com/eurobanktekfen/app_320155731382870


gelen kodu dolap için kullanıyorum ama "bir hata olustu" diyor surekli

aynı sıkıntı bende de mevcut yoksa hemen çamaşır bulaşık makinesi alacağım

Ben de sayfayı beğenip indirim kuponu kodu aldım ..ama maalesef bu ürün için geçerli değildir diyor .... son fiyat 1439 tl ...oradan alacağıma aynı fiyata bayii den alırım daha sağlam..


Bu mesaja 2 cevap geldi.
B
14 yıl (2952 mesaj)
Binbaşı

evimister ile görüştüm faturayı 3 hafta içinde göndereceklermiş.
İrsaliye ile işlemlerinizi yapabilirsiniz dediler.



D
14 yıl (5340 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: farma2000
Ben de sayfayı beğenip indirim kuponu kodu aldım ..ama maalesef bu ürün için geçerli değildir diyor .... son fiyat 1439 tl ...oradan alacağıma aynı fiyata bayii den alırım daha sağlam..

Kupon kodsuz yapacağınız alışverişlerde avantajix sitesi %10 geri ödeme veriyor. bu da 143 TL yapar. Az para değil. Sadece ürününüz biraz geç gelebilir.



M
14 yıl (1075 mesaj)
Yüzbaşı

Kesinlikle çok sessiz. Bu konuda eleştirilecek bir buzdolabı değil kesinlikle. Bu fiyat aralığında bence piyasada alınabilecek en iyi dolap.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
14 yıl (3276 mesaj)
Yarbay

Merhaba arkadaşlar;

Bu modelin aynısının A+++ enerji sınıfından olan KGE 58AW40N modeli dolabım bugün geldi.Fiyat ve diğer konularla ilgli sorularınız olabilir diye düşünerek; ayrıca buradaki konunun da karışmaması amacı ile ayrı bir konu açtım.

Konum burada


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
14 yıl (5340 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: HanKaĞaN

Merhaba arkadaşlar;

Bu modelin aynısının A+++ enerji sınıfından olan KGE 58AW40N modeli dolabım bugün geldi.Fiyat ve diğer konularla ilgli sorularınız olabilir diye düşünerek; ayrıca buradaki konunun da karışmaması amacı ile ayrı bir konu açtım.

Konum burada

Güle güle kullanın. Sorması ayıp ne kadara almıştınız?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
H
14 yıl (3276 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: dangerous

quote:

Orijinalden alıntı: HanKaĞaN

Merhaba arkadaşlar;

Bu modelin aynısının A+++ enerji sınıfından olan KGE 58AW40N modeli dolabım bugün geldi.Fiyat ve diğer konularla ilgli sorularınız olabilir diye düşünerek; ayrıca buradaki konunun da karışmaması amacı ile ayrı bir konu açtım.

Konum burada

Güle güle kullanın. Sorması ayıp ne kadara almıştınız?

Hocam açtığım konuda hepsi yazıyor.



K
14 yıl (10 mesaj)
Er

quote:

Orijinalden alıntı: gimmeluck

quote:

Orijinalden alıntı: istanbul37

quote:

Orijinalden alıntı: gimmeluck

quote:

Orijinalden alıntı: istanbul37

Candogan beye ve tüm arkadaslara tesekkürler.4-5aylık takipten sonra nihayet evimisterden 40n +++plusplusplus modelini sipariş etmiş bulunmaktayım. İnsallah hayırlısıyla teslim alır,sorunsuz kullanmak nasib olur sipariş veren herkese.(amin)
40n i tercih sebebi,buzdolabı 24saat çalışan tek beyaz esya ve 6-7 yıllık surecten sonra insallah daha avantajlı olacaktır diye düsünmekteyim. Elektrik fiyatlarının da malasef ilerleyen senelerde artacagını öngorerek tassaruf miktarının yükselecegini düşündüm. 30n ile aradaki 330tl fiyat farkını da zaten 12taksitte ödeyecegimden makul geldi. Herkes kendi bakış açısından doğru olanı sececektir. Umarım sorun yasamadan teslim alır ve kullanırız.

hocam kaca geldi fiyat? evimisterda bi kampanyalar vardı galıba da.

1479,20tl yani nisan kampanyasında indirimde olan 30n (1449tl) arasında fiyat farkı neredeyse yok.

2 dolap arası fark A++ vs A+++ olmasından baska nedir? aksesuar olarak filan mesela var mı fark acaba? ( bu arada + fark olmasının nedeni kompresor mu duvar kalınlıgı fılan mı ki

ürünler belli bir enerji sinifina geldikten sonra ya farkli bir kompresor kullanilir
ya da urunlerin ic kisimlarinda bulunan ozel yalitim malzemelerine ilaveler yapilir..

tabiki tüm bunlar yeni modelin fiyatinin artmasina sebep olmakta..



K
14 yıl (10 mesaj)
Er

quote:

Orijinalden alıntı: two_face

http://www.youtube.com/watch?v=uYwoypqzxSI
arkadaşlar sizin dolaptanda arada sırada böyle bir ses geliyo mu servis normal dedi ....

Kesinlikle normal degil..

Fan problemi..

Tekrar servisi cagirip ilgilenmelerini isteyin..



K
14 yıl (10 mesaj)
Er

quote:

Orijinalden alıntı: candogan62

quote:

Orijinalden alıntı: cancanax

Hocam bu dolaplar şehir şebekesinin dandikliğinden dalgalı olmasından dolayı zamanla haddinden fazla ses yapacak mı?

Kompresör sesinin voltaj dalgalanmasıyla alakası olacağını sanmıyorum. Bizim Ataşehir'de de özellikle gece çok fazla voltaj dalgalanması ve kesintisi oluyor. Buna rağmen çok şükür hiçbir eşyamız bozulmadı.

maalesef kompresorun en buyuk dusmani voltaj dalgalanmalari..

TR de bununla yasamak zorundayiz, yapilabilecek tek sey bir guc unitesi almak olabilir ama kim bu sebepten o parayi ona verirki..

dalgalanmalardan dolayi urune bazen zarar gelmemis olmasi sadece sans..

iyi günlerde kullanin..

Bosch her zaman dogru tercih. tabiki Siemens ve Profilo icin de gecerli bu..



N
14 yıl (132 mesaj)
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: Okan Y.

quote:

Orijinalden alıntı: By_C@BB@R

quote:

Orijinalden alıntı: nongrata

Buzdolabı cumartesi geldi, alışverişten sonra doldurduk, cihaz çok sessiz çalışıyor, gayette kullanışlı, özellikle dondurucu kısmı çok büyük, derin dondurucu almaya gerek yok...

Vallahi ben 4 ay sonra falan kullanmaya başlayacağım pakette duruyor.
Ama fatura vermemişler.
Sizde de aynı mı acaba ?
Evimisterin fatura kesip göndermesi gerekmiyor mu ?

+4 yıl uzatma paketi de alacağım bu hafta 7 yıl kafam rahat olsun :)

Bende şundan çekiniyorum, gelen paketi hiç açmamak mantıklı mı? Yada ilk geldiğinde kullanmasak dahi servisi çağırıp deneme için çalıştırmalımıyız? Hatta kargo geldiğinde kargocuyu göndermeden paketi açıp bakmalımıyız?

Ayrıca arkadaşlar bu ses olayı benim midemi bulandırdı, bizim evdeki kaç yıllık bosch nofrostta bile normalde hiç ses duyulmuyor motor çalışırken biraz rahatsız ediyor. Bu buzdolabının sesiyle alakalı başka görüşler var mıdır? Teşekkürler..

Ben bayiden aldım cihazı, faturayı ordan aldım, kargo firması buzdolabını getirdi, açtı ve daha sonra kontrol etmemi istedi, kontrol edip sağlam dedikten sonra belgeyi imzalayıp teslim aldım. Daha sonra servisi çağırdım ve servis elamanı cihazı çalıştırdı ve garanti belgesini teslim etti...
+4 yıl ise servis gelip kurulum yaptıktan 6 ay içerisinde 100 TL ödeme yapınca gerçerli oluyormuş, servis bizi çağırın geliriz dedi garanti uzatması için...
Benip dolapta garip bir ses yok, yanına yaklaşmayınca çalışıp çalışmadığını bile anlamak zor :)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nongrata -- 8 Mayıs 2012; 23:35:18 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
14 yıl (14959 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

Videodaki ses anormal çıkmış. Ekleyen arkadaş da belirtmişti zaten.

Buzdolabının kompresörü oldukça sessiz ve vızıldama sesi ile çalışıyor. Ancak çalışmanın genellikle başlarında olmak üzere bazen yüksek seste arı vızıldamasına benzeyen bir ek ses geliyor. Bu ses ortalama 2-5 dakika arasında sürüp kayboluyor. Ben gaz dolaşımı ile alakalı bir ses olduğunu düşünüyorum. Fan sesi ile bir bağlantısı yok, buzdolabının sadece soğutma bölmesinin içinde bir fan var ve gece zamanı buzdolabı kapağını açıp kapattığınızda kulak verirseniz anca duyulabilecek seviyede ses üreten bir fan.

Bu ara yoğun olduğumdan servis çağırma şansım yok ama vakit bulduğumda sorup öğrenirim. O anı yakaladığımda da gece sessizliğinde çekip paylaşırım. Daha evvel paylaştığım motor sesi videosu ile karşılaştırma imkanı olur.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
M
14 yıl (1075 mesaj)
Yüzbaşı

Dondurucu bölmenin temizliğinin yapılması gerektiğini nasıl anlayacağız? Bir süredir takip ediyorum, hafif karlanma başladı dondurucu bölmede ama ne kadarlık bir kalınlığı beklemek gerekiyor eritmek için bundan emin değilim.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
G
14 yıl (1627 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: metamorphoses

Dondurucu bölmenin temizliğinin yapılması gerektiğini nasıl anlayacağız? Bir süredir takip ediyorum, hafif karlanma başladı dondurucu bölmede ama ne kadarlık bir kalınlığı beklemek gerekiyor eritmek için bundan emin değilim.



ne zamandan beri kullanıyorsunuz? karlanma süresini öğrenmek için soruyorum. şehir neresi?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
14 yıl (1075 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: GoMMeS

quote:

Orijinalden alıntı: metamorphoses

Dondurucu bölmenin temizliğinin yapılması gerektiğini nasıl anlayacağız? Bir süredir takip ediyorum, hafif karlanma başladı dondurucu bölmede ama ne kadarlık bir kalınlığı beklemek gerekiyor eritmek için bundan emin değilim.



ne zamandan beri kullanıyorsunuz? karlanma süresini öğrenmek için soruyorum. şehir neresi?

Merhaba,

Nisan başından beri kullanıyorum ve şehir İzmir. Haftada yaklaşık 10 defa açılıyor ve yaklaşık 15-20 saniye sonra kapatılıyor dondurucu. Elimle dokunduğumda üzerinde karlanma hissediyorum ancak buzlanma tipinde değil eski dolaplardaki gibi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
14 yıl (1627 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: metamorphoses

quote:

Orijinalden alıntı: GoMMeS

quote:

Orijinalden alıntı: metamorphoses

Dondurucu bölmenin temizliğinin yapılması gerektiğini nasıl anlayacağız? Bir süredir takip ediyorum, hafif karlanma başladı dondurucu bölmede ama ne kadarlık bir kalınlığı beklemek gerekiyor eritmek için bundan emin değilim.



ne zamandan beri kullanıyorsunuz? karlanma süresini öğrenmek için soruyorum. şehir neresi?

Merhaba,

Nisan başından beri kullanıyorum ve şehir İzmir. Haftada yaklaşık 10 defa açılıyor ve yaklaşık 15-20 saniye sonra kapatılıyor dondurucu. Elimle dokunduğumda üzerinde karlanma hissediyorum ancak buzlanma tipinde değil eski dolaplardaki gibi.

kullanma kılavuzunda filan bişeyler yazmıyor mu? soğutucu bölmede sıkıntı oluyor mu?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
14 yıl (1075 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: GoMMeS

quote:

Orijinalden alıntı: metamorphoses

quote:

Orijinalden alıntı: GoMMeS

quote:

Orijinalden alıntı: metamorphoses

Dondurucu bölmenin temizliğinin yapılması gerektiğini nasıl anlayacağız? Bir süredir takip ediyorum, hafif karlanma başladı dondurucu bölmede ama ne kadarlık bir kalınlığı beklemek gerekiyor eritmek için bundan emin değilim.



ne zamandan beri kullanıyorsunuz? karlanma süresini öğrenmek için soruyorum. şehir neresi?

Merhaba,

Nisan başından beri kullanıyorum ve şehir İzmir. Haftada yaklaşık 10 defa açılıyor ve yaklaşık 15-20 saniye sonra kapatılıyor dondurucu. Elimle dokunduğumda üzerinde karlanma hissediyorum ancak buzlanma tipinde değil eski dolaplardaki gibi.

kullanma kılavuzunda filan bişeyler yazmıyor mu? soğutucu bölmede sıkıntı oluyor mu?

Hocam kullanım kılavuzunda karlanma ve buzlanma olduğunda çözülmesi gerektiği yazıyor. Yöntemi de anlatılmış ama karlanmanın miktarı hakkında bir bilgi verilmediği için sorma gereği duydum. Soğutucu bölmesi ise bu durumdan etkilenmiyor, otomatik çözülüyor oradaki buzlanma.

Buzdolabını almayı mı düşünüyorsunuz?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
14 yıl (1627 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: metamorphoses

quote:

Orijinalden alıntı: GoMMeS

quote:

Orijinalden alıntı: metamorphoses

quote:

Orijinalden alıntı: GoMMeS

quote:

Orijinalden alıntı: metamorphoses

Dondurucu bölmenin temizliğinin yapılması gerektiğini nasıl anlayacağız? Bir süredir takip ediyorum, hafif karlanma başladı dondurucu bölmede ama ne kadarlık bir kalınlığı beklemek gerekiyor eritmek için bundan emin değilim.



ne zamandan beri kullanıyorsunuz? karlanma süresini öğrenmek için soruyorum. şehir neresi?

Merhaba,

Nisan başından beri kullanıyorum ve şehir İzmir. Haftada yaklaşık 10 defa açılıyor ve yaklaşık 15-20 saniye sonra kapatılıyor dondurucu. Elimle dokunduğumda üzerinde karlanma hissediyorum ancak buzlanma tipinde değil eski dolaplardaki gibi.

kullanma kılavuzunda filan bişeyler yazmıyor mu? soğutucu bölmede sıkıntı oluyor mu?

Hocam kullanım kılavuzunda karlanma ve buzlanma olduğunda çözülmesi gerektiği yazıyor. Yöntemi de anlatılmış ama karlanmanın miktarı hakkında bir bilgi verilmediği için sorma gereği duydum. Soğutucu bölmesi ise bu durumdan etkilenmiyor, otomatik çözülüyor oradaki buzlanma.

Buzdolabını almayı mı düşünüyorsunuz?

evet inox olanını düşünüyoruz. bizim memlekette nemli. senede bir kez temizlemek gerekirse ne ala diye düşünüyorum. sadece üst kısımda buzlanma oluyor zaten değil mi?


Bu mesaja 1 cevap geldi.