Altında çalışan bir çok alt fimaya sahip EA oyun dünyasının en önde gelen firmalarından birisi. Hızla büyüyen EA bu büyük yapılanmayı daha organize etmek için kendi çatısı altında bulunan bazı firmaları birleştirmeye başladı.
Bu firmaların ilk ikisi ise Bioware ve Mythic Entertainment. Bu iki büyük firmanın birleşmesinin ardından ortaya çıkacak firmanın başına ise Bioware'ın kurucularından Ray Mizuka geçecek.
RPG oyunları ile ünlü Bioware ve MMO oyunları ile ünlü Mythic'in birleşmesi sonucu bizi ne gibi çalışmaların karşılayacağını ise zaman gösterecek.
Mythic elemanlarının Bioware'e destek olması iyi birşey. Sonuçta Bioware'in çok köklü bir RPG geçmişi olsa da hiç MMORPG tecrübesi yok. Adamlar hikaye ve ahlatım konusunda müthişler, Mythic'de multiplayerda güçlü. Ortaya süper bir online RPG çıkartacaklardır. Belki ben bile düşünürüm online oyunlara bulaşmayı.
Mythic elemanlarının Bioware'e destek olması iyi birşey. Sonuçta Bioware'in çok köklü bir RPG geçmişi olsa da hiç MMORPG tecrübesi yok. Adamlar hikaye ve ahlatım konusunda müthişler, Mythic'de multiplayerda güçlü. Ortaya süper bir online RPG çıkartacaklardır. Belki ben bile düşünürüm online oyunlara bulaşmayı.
Mythic, Warhammer Online ile bende çok büyük bir hayal kırıklığı yarattı. Sonunda hayallerimiz gerçekleşti derken ortaya tamamlanmamış bir oyun çıkıverdi. Eski bir Warhammer'cı olarak söyleyebilirim ki oyun Warhammer atmosferinden çok uzaktı. Üzerinde yoğunlaşılan RvR sistemi ise sınıflar arası büyük denge boşlukları, serverların çoğunda taraflar arasındaki büyük sayı farkları ve sayıca fazla olanın sürekli ezmesi yüzünden sinir bozucu bir hal alıyordu. Dört ay -belki düzelir diye- sabrettikten sonra oynamayı bırakmıştım.
Dark Age of Camelot ise çok başarılı bir oyundu ve uzun süre oynatmıştı bana kendini. Bu çelişki içinde bu birleşmeye nasıl yaklaşacağımı bilemiyorum açıkçası. Umarım Old Republic WoW gibi Easy Mod, Warhammer Onine gibi dengesiz, Age of Conan gibi rafinelikten yoksun olmaz.
Bir de aklıma takılan bir soru da şu; neden ortalarda dolanan bir ton jedi/sith varken insanlar Republic Soldier oynasınlar. Haydi Bounty Hunter'ların fanları var da neden Republic Soldier oynansın jedi olmak varken. Bu soru şunun gibi oldu; neden Slayer oynayıp dpsin gözünü çıkarmak varken White Lion oynayayım? 65 feetten fetch yapmak için mi?
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cortland Andrus -- 27 Haziran 2009; 19:08:06 >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
Mythic, Warhammer Online ile bende çok büyük bir hayal kırıklığı yarattı. Sonunda hayallerimiz gerçekleşti derken ortaya tamamlanmamış bir oyun çıkıverdi. Eski bir Warhammer'cı olarak söyleyebilirim ki oyun Warhammer atmosferinden çok uzaktı. Üzerinde yoğunlaşılan RvR sistemi ise sınıflar arası büyük denge boşlukları, serverların çoğunda taraflar arasındaki büyük sayı farkları ve sayıca fazla olanın sürekli ezmesi yüzünden sinir bozucu bir hal alıyordu. Dört ay -belki düzelir diye- sabrettikten sonra oynamayı bırakmıştım.
Dark Age of Camelot ise çok başarılı bir oyundu ve uzun süre oynatmıştı bana kendini. Bu çelişki içinde bu birleşmeye nasıl yaklaşacağımı bilemiyorum açıkçası. Umarım Old Republic WoW gibi Easy Mod, Warhammer Onine gibi dengesiz, Age of Conan gibi rafinelikten yoksun olmaz.
Bir de aklıma takılan bir soru da şu; neden ortalarda dolanan bir ton jedi/sith varken insanlar Republic Soldier oynasınlar. Haydi Bounty Hunter'ların fanları var da neden Republic Soldier oynansın jedi olmak varken. Bu soru şunun gibi oldu; neden Slayer oynayıp dpsin gözünü çıkarmak varken White Lion oynayayım? 65 feetten fetch yapmak için mi?
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle