1. sayfa
| Lisans kpss mi |
| Valla bende bıktım iş aramaktan görüşmelere gitmekten işsiz olmaktan yıldım artık inançlı biri olmasam intihar edicem artık sabır kardeş sabır |
| İşte kamu için 4 yıllık lisans sıkıntı oluyor ya daha zor |
| Hocam bulunduğum şehirde asgari ücretin üstünü veren yok. Yol yemek falan zaten karşılamıyorlar, KPSS çalışıyorum binlerce insan arasından nasıl sıyrılıp atanıcam düşünmekten kafayı yemek üzereyim. |
| Önlisans büro, tıbbi sekreter, güvenlik gibi bölümlerden mezun olsaydım şimdiye atanmıştım. Ah çamur kafam ne diye yüksek puanlı lisans okudum bilmiyorum. Bu dönemde lisans okumak harbi hamallık. |
| Kardeş her yer öyle canını sıkma be bak ben 7 aydır işsizim iş arıyorum tecrübeliyim birde bulamadım hala psikolojim bozuldı artık |
| Hocam siz ben olabilir misiniz acaba yalnız sınavlar farklı:D benim de sözlenmem bende de para yok :D |
| Erkek olmak zor zanaat |
|
ben de kpss başlasam mı diye düşünüyorum 83 aldım 2022 kpss den ama +90 almam gerek 90 ları aşmak cidden daha zor geliyor mevcut işe mi odaklanmalı bilmiyorum. size kaç lazım |
| Hocam bana KPSS'den 78-80 arası, eğitim bilimleri sınavından 83-84 arası lazım. ÖABT'den de toplamda 80-82 gelirse atanırım. |
| Cümleten Allah yardımcımız olsun.. |
1. sayfa
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eski_nesil -- 21 Aralık 2023; 23:10:52 >