Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
12
Cevap
276
Tıklama
1
Öne Çıkarma
Bıktım at gibi yarışmaktan
E
3 yıl (2122 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Sabah kalkıyorum KPSS beni bekliyor, akşam oluyor KPSS beni dürtüklüyor yahu bıktım artık. Nedir benim bu çektiğim dert, insan mıyım at mıyım belli değil. 1 yıllık emeğim nasıl oluyor da 120 dakikaya sığıyor, eşek miydim ben üniversite okudum. Yeter artık ne uykum uyku ne keyfim keyif. Paranın da suyu kalmadı hayatın da. Sözlenmem lazım para da yok iş de yok. Ne yapayım ben şimdi?

DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eski_nesil -- 21 Aralık 2023; 23:10:52 >

W
3 yıl (148 mesaj)
Er

Lisans kpss mi



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @eski_nesil
E
3 yıl (2122 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

B
3 yıl (2027 mesaj)
Çavuş

Valla bende bıktım iş aramaktan görüşmelere gitmekten işsiz olmaktan yıldım artık inançlı biri olmasam intihar edicem artık sabır kardeş sabır



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
W
3 yıl (148 mesaj)
Er

İşte kamu için 4 yıllık lisans sıkıntı oluyor ya daha zor



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @eski_nesil
E
3 yıl (2122 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Hocam bulunduğum şehirde asgari ücretin üstünü veren yok. Yol yemek falan zaten karşılamıyorlar, KPSS çalışıyorum binlerce insan arasından nasıl sıyrılıp atanıcam düşünmekten kafayı yemek üzereyim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Big Booble
E
3 yıl (2122 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Önlisans büro, tıbbi sekreter, güvenlik gibi bölümlerden mezun olsaydım şimdiye atanmıştım. Ah çamur kafam ne diye yüksek puanlı lisans okudum bilmiyorum. Bu dönemde lisans okumak harbi hamallık.




Bu mesajda bahsedilenler: @WizardAnhora
B
3 yıl (2027 mesaj)
Çavuş

Kardeş her yer öyle canını sıkma be bak ben 7 aydır işsizim iş arıyorum tecrübeliyim birde bulamadım hala psikolojim bozuldı artık



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @eski_nesil
G
3 yıl (1690 mesaj)
Onbaşı

Hocam siz ben olabilir misiniz acaba yalnız sınavlar farklı:D benim de sözlenmem bende de para yok :D



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
3 yıl (1379 mesaj)
Yüzbaşı

Erkek olmak zor zanaat



R
3 yıl (2287 mesaj)
Binbaşı

ben de kpss başlasam mı diye düşünüyorum

83 aldım 2022 kpss den ama +90 almam gerek


90 ları aşmak cidden daha zor geliyor mevcut işe mi odaklanmalı bilmiyorum. size kaç lazım


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
2 yıl (2122 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Hocam bana KPSS'den 78-80 arası, eğitim bilimleri sınavından 83-84 arası lazım. ÖABT'den de toplamda 80-82 gelirse atanırım.




Bu mesajda bahsedilenler: @Rubai
T
2 yıl (28445 mesaj)
Yarbay

Cümleten Allah yardımcımız olsun..



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.