Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
101
Cevap
13920
Tıklama
75
Öne Çıkarma
Cevap: ben üniversiteyi daha eğlenceli hayal etmiştim (6. sayfa)
G
3 yıl
Teğmen

Harbiden aq. GTA da ki gibi takip etmessen kayboluyorlar.



G
3 yıl
Binbaşı

O kategorideki bir ünideyim ama dediklerin tamamen yanlış. Burada bayağı bi sosyalleşme var. Kendi bölümümün puanı bi düşük evet ama çok fazla ee, fizik, matematik öğrencileri tanıdım/gördüm. Etrafta ceng öğrencileri de geziyor bayağı. Gruplar var evet ama gruplar arasında kaynaşma da çok burada. Topluluklar falan da çok yaygın yani asosyallik pek yok.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @deliemre34
G
3 yıl
Er

Hangi üni hangi bölüm hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @General Tao
G
3 yıl
Binbaşı

ODTÜ Kimya hocam.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ForumunMüdavimi
G
3 yıl
Er

Muazzam bir okul ben üniversite sınavına tekrar hazırlanmayi düşünüyorum ama hem uni dersleri hem sınava hazırlık gider mi gitmez mi diye düşünüp motivasyonumu kaybediyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @General Tao
G
3 yıl
Binbaşı

Hocam üni 1 bitirdiysen zaten 12. sınıfı bitirmiş sayılıyorsun
Ben yks boyunca bitirdiğim 7 test kitabıyla girdim 25k'ya. Sen niye giremeyesin ki ?




Bu mesajda bahsedilenler: @ForumunMüdavimi
U
3 yıl
Binbaşı

Ne bekliyordunuz ki? Üni hayatında lise hayatında ne kadar sosyal isen aşağı yukarı o kadar sosyal olursun. Sonuçta bu senin kişiliğin biraz da. Ortam çocuğu olup, partileyen tipler öyle herkesi çağırmayacak sonuçta. (tabi bu lafı forumdaki çoğunluğun erkek olduğunu var sayarak söylüyorum. bir kız açısından üniversite hayatı boyunca bir ortama çağırılmama gibi bir ihtimal yok sanırım.)

Ama size asıl kötü haberim iş hayatından gelsin. İş hayatınız da o kadar uçuk farklı olmayacak. Çünkü iş hayatınızdaki arkadaşlarınız da aşağı yukarı aynı sosyallikte olacak. O yüzden 7de neyseniz 77'de de aynı olacaksınız gibi düşünün.

Ha bu kötü bir şey de değil merak etmeyin. Sonuçta o her gece kopan tiplerin çok enderleri ciddi üniversitelerde ciddi bölümler okuyor. Hele o sosyal medyada gördüklerinizin kaç tanesi özel bir okulda okuyor ona da bakın. Baba parası ile serseri takılmak daha kolaydır malum.



R
3 yıl
Çavuş

bende aynı senın gıbı dusunuyodum ama lisenin daha eglenceli olduğunu markettim bok gıbı bı üniversite hayatı gecırdım



M
3 yıl
Binbaşı

Sosyal medyada tek bir paylaşımım olmayan arkadaş grubum var, hepsinin bendeki yeri ayrı. Arkadaşlık ilişkileri zamanla oturuyor. Sosyal medyada paylaşım yapan kişilerin de samimiyetsiz olduğuna inanıyorum. Birlikte üçüncü senemizdeyiz, toplasan beraber 10 fotoğrafımız yoktur.
Yakın arkadaş grubum hariç iyi anlaştığım ve sevdiğim birkaç kişi daha var, yeri geliyor bir mesajla 10 dakika sonra buluşuyoruz. Plansız şekilde birileriyle vakit geçirip sadece uyumak için eve döndüğüm günler çok daha iyi hissediyorum.



R
2 yıl
Yüzbaşı

Masa tenisi adam


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @YaralıPanda
Y
2 yıl
Teğmen

Eski konular (kullanmak istediğim emoji forumda mevcut değil.)



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @RamseyBolton
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.