Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir
422
Cevap
28851
Tıklama
5
Öne Çıkarma
Cevap: BanaBak Nakit İade Kampanyaları (7. sayfa)
R
8 ay (3038 mesaj)
Yüzbaşı

Basit bir şey çözemiyorlar 13. kadar aklı sıra 10 gün bekle diyor halbuki yükümlülükleri 1 hafta yerine getirmeleri lazım fatura bu tarihe kadar da gelmezse bir güzel şikayet edicem cezasını yesinler



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Pozitif_mood
B
8 ay (67690 mesaj)
Yarbay

2 ekim amazon faturası çıkmış, kontrol etsin bekleyenler.



F
8 ay (211 mesaj)
Onbaşı

3 gündür fairy fişi onaylanmadı kampanya bitti anlamına mı geliyo ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

M
8 ay (19381 mesaj)
Yarbay

FAİRY iadesi bekleyenlere gelsin. 6 eylülde onaylanan fişin iadesi şimdi yüklendi.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
D
8 ay (94 mesaj)
Onbaşı

benzer 4 eylülde yüklediğim fiş bugün iadesi geldi benimde




Bu mesajda bahsedilenler: @Moldova_lover
C
8 ay (5965 mesaj)
Binbaşı

3 eylül fairy ile 27 ağustos oral b iadesi geldi. Belli ki toplu yolluyorlar.




Bu mesajda bahsedilenler: @Moldova_lover
B
8 ay (727 mesaj)
Yüzbaşı

Arkadaşlar cüzdandan IBANa çekim yaptım ama para hala gelmedi kaç günde geliyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
Z
8 ay (1269 mesaj)
Yüzbaşı

45 gün




Bu mesajda bahsedilenler: @Buz_Adam32.
D
8 ay (22420 mesaj)
Binbaşı

Normalde ürün için iade süresi 14, amazonda 1 ay. bu gerizekalı salaklar neyin kafasındalar ki ödeyecekleri para için 45 gün insanı bekletiyorlar !!!


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
8 ay (3038 mesaj)
Yüzbaşı

Zorla işlem yaptırmıyorlar, bizim milletimizi hafife almayın garantiye almak için 45 gün süre koymuşlar alınacak para belli 500-1000₺ kasmaya gerek yok



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @dekareme
Ç
8 ay (1084 mesaj)
Yüzbaşı

Birden fazla hesapla aynı iban bilgisi kullanan oldu mu? Sorun oluyor mu yoksa iade çekiminde problem olmaz mı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
8 ay (4645 mesaj)
Binbaşı

Kullanamazsınız çekim de hata verir.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @çikkarito09
Ç
8 ay (1084 mesaj)
Yüzbaşı

Tesekkurler



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Birkanbey
O
8 ay (4307 mesaj)
Binbaşı

2 al 1 öde veya 1 alana 1 bedava gibi kampanyalarda 2 ürün alınca tam para mı yatırırlar yoksa yarım mi?



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
M
8 ay (19381 mesaj)
Yarbay

zaten 1 ürün ücreti yatıyor, tüm indirimleri düşüp yatırıyorlar.




Bu mesajda bahsedilenler: @outofnick
M
8 ay (19381 mesaj)
Yarbay

10 eylüldeki ariel iade şimdi yattı.

umarım 16 eylüldeki de haftaya yatar





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Moldova_lover -- 30 Ekim 2025; 11:3:2 >

G
8 ay (1205 mesaj)
Teğmen

onaylananları bir yerden görmek mümkün mü acaba.
yada red yiyenleri.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
8 ay (19381 mesaj)
Yarbay

fişin onaylandı veya red edildi diye aynı gün e-mail geliyor zaten.




Bu mesajda bahsedilenler: @gumus299
K
8 ay (2283 mesaj)
Teğmen

ayni fişte iki kampanya ürünü olunca tekini veriyor bilginize

örnek

3 kampaya ayri ayri ama sen hepsi bir fişte topladın sadece 1 kampanya dan iade gelir

hepsini ayri ayri fişte alin



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

B
8 ay (345 mesaj)
Er

2 al 1 öde olunca 1 ürünün fiyatının yarısını yatırıyorlar maalesef, mail ile itiraz ettiğimde kabul etmeyip savunmuşlardı bu anlamsız politikalarını. Ama eğer Money kampanyası olursa (2 öde 1’i Money olarak iade) sorun olmaz.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @outofnick