Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
25
Cevap
540
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Babamla aramda geçen kız arkadaş konusu..
B
8 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Odamda oturuyordum bilgisayarla ilgileniyordum ve babam yanıma geldi ve bişeyler konuşmak ister misin dedi.Bende ne hakkında dedim.Anlamışsındır falan dedi güldü.Ben de hala saf ayağına yattım.Sonra dedi işte facebook da fotoğraf falan var dedi birisiyle.Bazı sorunlardan dolayı facebookdan sahte hesap açtık ve ordan konusuyoruz kız arkadaşımla.Fotoğraf koymustuk profiline.Babamda arkadaşlarıma bakarken denk gelmiş görmüş heralde.Bende hee o mesele dedim oyle deyince.Sonra anlat bakalim dedi bende dedim normal arkadaş iste anlatmiyim ilerde ciddi olursa öyle anlatiyim dedim yok anlat dedi nereli falan yine yok dedim basitce bisey herkesin olabileceği gibi bi durum falan dedim.Sonra biraz bozuldu tamam dedi ne gerek var ki sormasina haksız mıyım beyler ?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

G
8 yıl
Yarbay

Zebani yok rahat rahat okuyabilirsiniz :)



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

J
8 yıl
Yüzbaşı

Olur boyle vakalar turkisharcher yakalar



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

C
8 yıl
Yüzbaşı

Olm anlatsaydin baban heveslenmis ogluyla erkek erkege konusmak istemis niye uzdun adami



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.
A
8 yıl
Teğmen

Adamın hoşuna gitmiş seninle konuşmak istemiş ne var bunda ne diye ergen triplerine giriyorsun?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

B
8 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Ciddi Lama

Olm anlatsaydin baban heveslenmis ogluyla erkek erkege konusmak istemis niye uzdun adami

biraz utandım biraz da gereksiz geldi anlatmak hocam , dedim bu biter başka olursa o biter başka olursa anlatmaya ne lüzum var , iş ciddileşsin anlatırım falan dedim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulamadimbisey -- 20 Ağustos 2014; 23:16:37 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Ayberk.
O
8 yıl
Teğmen

Gunumuz babaları çok meraklı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
8 yıl
Teğmen

Babanla arandaki samimiyeti bilmiyorum ama anlatsan bişey çıkacağını sanmıyorum boş yere kırmışsin adami



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

R
8 yıl
Binbaşı

baban oğlunun büyüdüğünü hissetmiş olabilir hoş bir şey olmuş adamın bütün hevesini kursağında bırakmışın



B
8 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Kırmak ve ya ergenlik yapmak istemedim aslında ama odadan çıkarken özür dilerim falan dedi bende öyle demek istemedim falan dedim sadece gereksiz geldi anlatmak ne biliyim ses tonumu da yükseltmedim.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulamadimbisey -- 20 Ağustos 2014; 23:19:11 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @newrotix39 , @sulleyman
B
8 yıl
Yarbay

Gurulanmış adam , benim oğlum götürüyor diye benimsemiş içinden , ama senin bu olayından sonra sövmüştür


Bu mesaja 1 cevap geldi.
R
8 yıl
Binbaşı

tavsiyem gidin bir konuşun gönlünü alın

@bulamadimbisey




Bu mesajda bahsedilenler: @bulamadimbisey
W
8 yıl
Yüzbaşı

Ergen misiniz dayı



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
8 yıl
Yüzbaşı

Anlatsaydın adam gururlanacaktı varsa para sıkıntın artık hiç olmayacaktı ve belki sen istemeden cebine para koyacaktı kızla gezer lazım olur diye ama tabi muhabbetin içine etmişsin bravo, kız mısın birader utanıyosun belki babanın engin bilgilerinden faydalanıcaktın.



E
8 yıl
Binbaşı

J
8 yıl
Yarbay

Babanın yerinde olsam döverim seni.adam ne güzel konuşmak istemiş lan



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

S
8 yıl
Binbaşı

Üzmüssün adami yas kac? Utanmissin galiba



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
Y
8 yıl
Yüzbaşı

Babanın herşeyi merak etmemesi gerektiğini öğrenmesi lazım.



Z
8 yıl
Yüzbaşı

biraz empati yap oğlunla oturup konuşmak istiyorsun oğlun seni tersliyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
8 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Evet utandım hocam , yaş 20


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @StereoLove