Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
120
Cevap
0
Tıklama
6
Öne Çıkarma
Cevap: AYT 2018 Anlatım Sorusu (İkileme meselesi) (2018 AYT Soru İptali) (3. sayfa)
I
4 yıl
Teğmen

hocam bende bu konuda şikayetciyim ben örnek verdiğini de düşünüyorum ama ikileme vardır dese anlarım.Soru bariz hatalı


Bu mesaja 2 cevap geldi.
İ
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: sozelciyks

< Resime gitmek için tıklayın >
Birilerinin destek çıkması ne hoş ne hoş! Başaracağız biz bu işi. Bariz hatalara göz yummayalım. Umarım iptal edilir. Profesörün destek çıkması da çok hoş olmuş. Desteklemesi güzel bir durum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
4 yıl
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: sozelciyks

< Resime gitmek için tıklayın >
Bu adam harbiden ciddiye alıyor olayı. Kral adammış. 1.25 netiniz gidiyor arkadaşlar ki bu yığılma olan yerlerdeki arkadaşlar için bulunmaz bir nimet. Haksızlık varsa karşı çıkalım.



İ
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: IAbuzerI

hocam bende bu konuda şikayetciyim ben örnek verdiğini de düşünüyorum ama ikileme vardır dese anlarım.Soru bariz hatalı
Öve öve bitiremediği konular hakkında örnek verilmiş olması ihtimali benim de aklıma yatmıyor değil ama bunu demek bariz bir hatadır evet.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
E
4 yıl
Onbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: İronik Adam

Öve öve bitiremediği konular hakkında örnek verilmiş olması ihtimali benim de aklıma yatmıyor değil ama bunu demek bariz bir hatadır evet.

Alıntıları Göster
Hocam sınavda ben de öyle düşündüm ve ikileme yaptım iptal olursa iyi olur .



E
4 yıl
Teğmen

.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ea_guru -- 3 Temmuz 2018; 0:7:50 >

S
4 yıl
Teğmen

Arkadaşlar twitter'dan felan ne kadar yazarsanız o kadar iyi olur. Açtığım başlığı felan da link olarak atabilirsiniz.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
İ
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Seleukos

Arkadaşlar twitter'dan felan ne kadar yazarsanız o kadar iyi olur. Açtığım başlığı felan da link olarak atabilirsiniz.
Aynen öyle. ÖSYM'nin kulağını götürmeliyiz olayı. Şikayete kalmadan hallolabilir mesele.



İ
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

Aldığınız her bilgiyi paylaşmaya özen gösterirseniz sevinirim. Sistemli bir şekilde yayılması yararımıza olur. Umarım iyi bir sonuç alırız.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Seleukos , @EfsaneMan
E
4 yıl
Onbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: İronik Adam

Aldığınız her bilgiyi paylaşmaya özen gösterirseniz sevinirim. Sistemli bir şekilde yayılması yararımıza olur. Umarım iyi bir sonuç alırız.
Hoca ekşide zıt görüşlüler yazıyor sürekli.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
4 yıl
Teğmen

Onlara gereken cevabı vermeye çalışıyorum. Arkadaşıma anlattım o da öyle bir tepki verdi. Sövdüm geçtim. Bi haksızlığın karşısında durmazsak tabi sonuç alamayız. Adamların "aa şu soru hatalıymış düzeltelim" demesini bekleriz.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @EfsaneMan
İ
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Seleukos

Onlara gereken cevabı vermeye çalışıyorum. Arkadaşıma anlattım o da öyle bir tepki verdi. Sövdüm geçtim. Bi haksızlığın karşısında durmazsak tabi sonuç alamayız. Adamların "aa şu soru hatalıymış düzeltelim" demesini bekleriz.
Her zaman bu tarz insanlar çıkacaktır ortaya. Tabii ki karşı durmak lazım. Bariziymiş, bilmem nesiymiş... Sınavla ilgili olmayan insanlara cevabı vermek özellikle çok önemli. Millet profesörden daha bilgili olmuş ahkam kesiyor sanırsınız. ÖSYM'nin o an örnek diye neyi kabul edeceğini bile bilemezsiniz. İkileme"ler" kelimesi yeterince bariz bir hata. Sınav sırasındaki tilkileri boşveremezsiniz.


Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @EfsaneMan
E
4 yıl
Onbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: İronik Adam

Her zaman bu tarz insanlar çıkacaktır ortaya. Tabii ki karşı durmak lazım. Bariziymiş, bilmem nesiymiş... Sınavla ilgili olmayan insanlara cevabı vermek özellikle çok önemli. Millet profesörden daha bilgili olmuş ahkam kesiyor sanırsınız. ÖSYM'nin o an örnek diye neyi kabul edeceğini bile bilemezsiniz. İkileme"ler" kelimesi yeterince bariz bir hata. Sınav sırasındaki tilkileri boşveremezsiniz.

Alıntıları Göster
Hocam adam elemek için yapmış hatalı değil diyor sinirlenmemek elde değil yani iptal olsa sana ne zararı var b



S
4 yıl
Teğmen

Destek çıkandan çok böyle gerizekalılar ortaya çıkıyor. Hepsine yetişmeye çalışıyorum. Ulan ÖSYM soruyu iptal edeyim dese bunlar yok yok etmeyin derler. Kraldan çok kralcı bunlar.


Bu mesaja 4 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @İronik Adam
E
4 yıl
Onbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Seleukos

Destek çıkandan çok böyle gerizekalılar ortaya çıkıyor. Hepsine yetişmeye çalışıyorum. Ulan ÖSYM soruyu iptal edeyim dese bunlar yok yok etmeyin derler. Kraldan çok kralcı bunlar.
Hocam ekşide okuyurum da hiç bizden taraf olan yok.Ösym çalışanı mıdır nedir hepsi



G
4 yıl
Binbaşı

Ben bu soruyu doğru yaptım şimdi iptal olursa doğru sayılmayacak mı aq



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
İ
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: GhotSht

Ben bu soruyu doğru yaptım şimdi iptal olursa doğru sayılmayacak mı aq
Sayılacak.



İ
4 yıl
Yarbay
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Seleukos

Destek çıkandan çok böyle gerizekalılar ortaya çıkıyor. Hepsine yetişmeye çalışıyorum. Ulan ÖSYM soruyu iptal edeyim dese bunlar yok yok etmeyin derler. Kraldan çok kralcı bunlar.
Gerçekten çok yanlış yaptıkları. Mevcut düzene ve bariz hataya itiraz etmemek... Belki de Ekşi'de açmak bir hataydı. Hocalar hata diyor çünkü Ekşi bunu tescilleyip duyurabileceğimiz bir mekan değilmiş demek ki, yanılmışız. Hocalarla iletişimi sürdürmek gerek. Siz cevabınızı esirgemeyin Ekşi'de.



-
4 yıl
Binbaşı

Bu soruyu ben doğru yapmışım ama siz diyince bende şaşırdım baya.Ama evet şikayet edilmesi gereken bir soru.Çoğulluk var sizinde dediğiniz gibi



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
S
4 yıl
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: -_CEO_-

Bu soruyu ben doğru yapmışım ama siz diyince bende şaşırdım baya.Ama evet şikayet edilmesi gereken bir soru.Çoğulluk var sizinde dediğiniz gibi
Duyarlılığınız için teşekkürler. 1 saattir sinirden kafayı yiyorum. İnsanlar sırf kendileri doğru yapmış diye "ee soru doğru moruk neyini tartışıyorsunuz aptal mısınız" diye dolaşıyor. Böyle insanlardan nefret ediyorum. Bencillik, haksızlığa karşı tahammülden nefret ediyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.