Bu konudaki kullanıcılar: 3 misafir, 2 mobil kullanıcı
9
Cevap
191
Tıklama
0
Öne Çıkarma
athlon ii x4 640(@3480mhz) için hangi ekran kartı

D dribblingmaster Konu Sahibi
5 yıl (345 mesaj)
Yeni polaris, pascal ve zen mimariler gelene kadar sistem yenilemeyi düşünmüyorum mevcut işlemcimin darboğaz yaratmayacağı en ideal ekran kartı hangisidir?

psu: xigmatek 80+ 600w (+12v 540w dual rail)




W Wilson Fisk
5 yıl (31383 mesaj)

D dribblingmaster Konu Sahibi
5 yıl (345 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Wilson Fisk

bu kart isini gorur:http://www.vatanbilgisayar.com/msi-r7-360-2gd5-oc-gddr5-2gb-128bit-amd-radeon-dx12-ekran-karti.html

Hocam bunun dışında 2. elde alternatif olarak hangi kartlar olabilir? eski kartım hd5770ti


Bu mesaja 1 cevap geldi.

E Edward Teach
5 yıl (6479 mesaj)
ikinci elde 6850 7770 veya gtx650 ti aranabilir.oyun meraklısı değilseniz elinizdeki kart da götürebilir.önerdiğim kartlar mevcut kartı yerden yere çalan kartlar değil çok fark bekliyorsanız umduğunuz gibi olmaz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

H H@$@N
5 yıl (723 mesaj)
R7 370
Gtx 750ti
gtx 950
R9 270





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D dribblingmaster Konu Sahibi
5 yıl (345 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Tuoni

ikinci elde 6850 7770 veya gtx650 ti aranabilir.oyun meraklısı değilseniz elinizdeki kart da götürebilir.önerdiğim kartlar mevcut kartı yerden yere çalan kartlar değil çok fark bekliyorsanız umduğunuz gibi olmaz.

Bendeki hd5770 bozuldu, söylediğiniz gibi iyi kötü yetiyodu şuanda onboard kullanıyorum boş zamanlarda oyun ve film amaçlı kullanıcam eski karttan daha iyi bi kart olursa iyi olur. Mesela eski kart far cry 4 te çakıldığı için çözünürlük kısmak zorunda kaldım onun dışındaki oyunlarda bi kaç ayarı kısıp keyfimi baltalamadan oynayabiliyodum. 1080p filmleri de ekran kartına çözdürüyodum şimdi filmleri onboard kartla da cpuyla da oynatsam arada frame drop oluyo.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dribblingmaster -- 13 Nisan 2016; 14:46:00 >


E Edward Teach
5 yıl (6479 mesaj)
geçici çözüm olarak alacaksanız 6850 sizi memnun eder 5770'i anlattığınız şekilde kullandıysanız fakat 6850'de dx12 yok.bu sorun olur derseniz 7770 yine 6850 performansında ve dx12 destekleyen modeli.bulması zor olabilir bence ikinci elde bütçenize uygun kartlara bakın burada gösterin yardımcı olan çıkacaktır.




W Wilson Fisk
5 yıl (31383 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: dribblingmaster

quote:

Orijinalden alıntı: Wilson Fisk

bu kart isini gorur:http://www.vatanbilgisayar.com/msi-r7-360-2gd5-oc-gddr5-2gb-128bit-amd-radeon-dx12-ekran-karti.html

Hocam bunun dışında 2. elde alternatif olarak hangi kartlar olabilir? eski kartım hd5770ti

tavsiyelere ek olarak 6850 7770 ayarinda gtx460 bulursan da alabilirsin.

https://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-bilgisayar-masaustu-tertemiz-gtx460-kutulu-284321225/detay




F forvet09
5 yıl (13363 mesaj)
ikinci elden 250 tl ye 7850 alınabilir.




Bu mesajda bahsedilenler: @dribblingmaster

D dribblingmaster Konu Sahibi
5 yıl (345 mesaj)
Bulabileceğim, eski kartımdan daha performanslı olan 2. el kartlar 250tl civarından başladığı için Tercihimi msi 750 ti olarak yaptım yardımcı olan arkadaşlara teşekkür ederim.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.