Yani dediğim gibi hocam tercih sizin. Artıları eksileri bir kenara yazın hangisi ağır basarsa onu yaparsınız. Bende aynı durumdayım yatarak oynamak harika birşey. Aynı ikilemi bende yaşadım. Ama zaten elimde Z1 Extreme var çok büyük bir fark olmayacak alete yine para vermiyim diyerek laptopa geçtim. Bu arada elinizdeki Z1 ext cihaza asusun kendi ekran kartlarını bağlayabilirsiniz. Xgmobile ekran kartları. Hani sorun performans ise bu şekilde çözebilirsiniz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anatolianwarrior -- 7 Haziran 2026; 0:28:8 >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi anatolianwarrior -- 7 Haziran 2026; 0:28:8 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesajda bahsedilenler: @matea3535