Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
11537
Cevap
784616
Tıklama
4
Öne Çıkarma
Cevap: ||| ASUS N53(SN-SV) SERİSİ KULLANICILARI KULÜBÜ (570. sayfa)
O
4 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: TatarSüvari

Yok mu bir bilen?
Ram alipta boşuna masraf etme bilgisayar ssd oyun performansını etkilemez fazla ram olmasi da etkilemez ( o bilgisayarın kaldırabileceği oyunlara göre konusuyorum en fazla 8 gb ram den fazla boşuna) Oyun performansı için en önemli bileşen ekran kartıdır. 540m yada 550m vardı bu modelde şuan için güncel oyunlarda bir işe yaramaz bir kart o. 550m varsa 2014-2015 yılına kadar çıkan oyunlari bir nebze oynayabilirsiniz. Tabii oyun var oyun var AAA dediğimiz oyunlarda sıkıntı cikartir. Platform ve indie tarzında çoğu oyunu hâlâ oynatır diye düşünüyorum. Yani bunda call of duty, gta 5 filan beklemeyin.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
4 yıl
Yüzbaşı

Cevaplarınız için teşekkür ederim. Boşa masraf yapmamış oldum, iyi ki size sormuşum...



T
4 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: One Shot One Kill

Ram alipta boşuna masraf etme bilgisayar ssd oyun performansını etkilemez fazla ram olmasi da etkilemez ( o bilgisayarın kaldırabileceği oyunlara göre konusuyorum en fazla 8 gb ram den fazla boşuna) Oyun performansı için en önemli bileşen ekran kartıdır. 540m yada 550m vardı bu modelde şuan için güncel oyunlarda bir işe yaramaz bir kart o. 550m varsa 2014-2015 yılına kadar çıkan oyunlari bir nebze oynayabilirsiniz. Tabii oyun var oyun var AAA dediğimiz oyunlarda sıkıntı cikartir. Platform ve indie tarzında çoğu oyunu hâlâ oynatır diye düşünüyorum. Yani bunda call of duty, gta 5 filan beklemeyin.

Alıntıları Göster
Playstation alsak bunları oynatır mı?



M
4 yıl
Yüzbaşı

Arkadaşlar selam acil yardımınıza ihtiyacım var. Abimi asusn53sv model laptopu için ssd aldım. Windows 10 yüklemek istiyorum ancak usbden başlayıp yükleme şimdi yükle kısmına geldiğinde windows yükleme cihazı bulunamadı diyor. Bios ayarları nasıl olmalı. Windows 10 windows creation tools ile usbye yazdırmıştım. Ne yaptıysam olmadı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
4 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Maestrosdt

Arkadaşlar selam acil yardımınıza ihtiyacım var. Abimi asusn53sv model laptopu için ssd aldım. Windows 10 yüklemek istiyorum ancak usbden başlayıp yükleme şimdi yükle kısmına geldiğinde windows yükleme cihazı bulunamadı diyor. Bios ayarları nasıl olmalı. Windows 10 windows creation tools ile usbye yazdırmıştım. Ne yaptıysam olmadı.
mecbur değilseniz windows 8.1 yüklemenizi tavsiye ederim hocam.
windows 10 çok yoruyor sistemi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
4 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: josh-r

mecbur değilseniz windows 8.1 yüklemenizi tavsiye ederim hocam.
windows 10 çok yoruyor sistemi.

Alıntıları Göster
Peki ayar nasıl olcak bilginiz var mı. Rufustan MBR seçerek usb yi hazırlıyorum şimdi. gbt yapınca başlatmadı bilgisayarı hiç. Bir de bios ayarını tam bulamadım.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
J
4 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: Maestrosdt

Peki ayar nasıl olcak bilginiz var mı. Rufustan MBR seçerek usb yi hazırlıyorum şimdi. gbt yapınca başlatmadı bilgisayarı hiç. Bir de bios ayarını tam bulamadım.

Alıntıları Göster
rufustan mbr seçiliyordu diye hatırlıyorum hocam
ben değiştireli çok uzun zaman oldu. ssd ler ilk çıktığı zamanlar değiştirmiştim ondan dolayı bir ayar yaptım mı hatırlamıyorum.



G
4 yıl
Onbaşı

Windows 10 u iso olarak indirip Ultra iso programından usb ye yazdırmayı deneyebilirmisin. Defalarca bu şekilde usb den W10 W7 ve Linux kurulumu yaptım. Sorunsuz kuruldu. Bios ayarlarını default yapıp deneyebilirsin. Benim bilgisayarımdada ssd var. Biostan herhan gibir ayar yapmadan kurulum yaptım.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Maestrosdt
Y
4 yıl
Teğmen

merhaba arkadaşlar asus n53 sn sv 182v model bilgisayarıma ssd alıp taktım temiz bir kurulum için format attım gayet hızlandı ama ses uygulaması çalışmıyor simge üzerinde x işareti var yüklü ses çıkış aygıtı yok diyor ne yaptıysam çözemedim tek sıkıntım bu nasıl çözebilirim bu durumu acaba


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
4 yıl
Teğmen

merhaba. benimde daha önce başıma gelmişti. format atarken bios kısmındaki ses ayarlarını "disabled" yapmıştım. sonradan farkettim. bence orayı kontrol edin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ynsdrn
Y
4 yıl
Teğmen

Allah razı olsun hocam sabahtır uğraşıyordum düzeldi şimdi sayesinde



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @AneshesiaTR
A
4 yıl
Teğmen

senden de razı olsun hocam. düzelmesine sevindim. kolay gelsin


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ynsdrn
Y
4 yıl
Teğmen

Sağolun teşekkür ederim



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @AneshesiaTR
W
4 yıl
Teğmen

Merhaba arkadaşlar. Bu cihazı alalı sanırım 10 sene oldu. Yaklaşık 6-7 senedir içerisinde normal sata 3 kısmında takılı şekilde 6gbps hızında ssd kullanıyorum ve çok memnunum. Fakat teknoloji o kadar hızlı ilerlemiş ki, pci express kısmından bağlanan normal ssdlere 6-7 kat hız farkı atan m.2 ssd ler geliştirilmiş. Bu laptopa wireless kartının takılı oldugu yerden, yani pci express kısmından harici ekran kartı bağlanabiliyorsa, m.2 ssd bağlanabileceğini de düşünüyorum. M.2 girişlerinin bizim pci express girişine uymayacağını düşünerekten bağlantı adaptörü kullanarak bunu gerçekleştirebilen var mı aramızda ?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wboard -- 19 Nisan 2020; 13:43:41 >

K
4 yıl
Yüzbaşı

Merhabalar yeni pc alınca laptopu kardeşime vermiştim ekran kartı arızalı 200 lira civarında yeni anakart bulabilir miyim ki? Yada reballing ücretleri ne kadar bilen varmı?



R
4 yıl
Er

iyi forumlar arkadaşlar n53sn-sz013v model bilgisayarıma 250 gb ssd aldım onun montajını yapıp format atarak win10 kurmayı düşünüyorum fakat asus sitesinde win10 için driverlar yok. Bu sorunu nasıl hallettiniz ve win10 sorunsuz şekilde çalışıyor mu ?
birçok yorumu yazılanları okudum win10 öneren win 8.1 öneren vs birçok görüş var aynı modelde dediğim değişimleri yapan kullanan varsa yardımcı olursanız sevinirim


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
4 yıl
Yüzbaşı

9 Yıl olmuş vay be. Hala emektardan yazıyorum. Ram ve ssd takviyeli. Ama şu kronik sorunu unutamıyorum. 9 yıldır toplasan 2 kere kullanamadım cd-romu. Güç kaynağındaki sıkıntının cd romu bozmasını cok sonra öğrendim. Garantiden değiştirdiler o zaman biz böyle bozuk yola devam ettik :) İşim gereği hala cd ile veri verenler oluyor hep aklıma geliyor bu durum :) tabi bide şarj yerini amazondan dc kartı alıp 2 kere değiştirdim 1 tanesinide hala duruyor yedekte :) Bu tek kronik sorun dışında yola halen devam :) kopamıyorum :) sizde durum nedir?



B
4 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: RyuujinJakkaa

iyi forumlar arkadaşlar n53sn-sz013v model bilgisayarıma 250 gb ssd aldım onun montajını yapıp format atarak win10 kurmayı düşünüyorum fakat asus sitesinde win10 için driverlar yok. Bu sorunu nasıl hallettiniz ve win10 sorunsuz şekilde çalışıyor mu ?
birçok yorumu yazılanları okudum win10 öneren win 8.1 öneren vs birçok görüş var aynı modelde dediğim değişimleri yapan kullanan varsa yardımcı olursanız sevinirim
Yıllardır Windows 10 kullanıyorum. Herhangi bir driverı kurmaya gerek duymadım şimdiye kadar.



< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
4 yıl
Çavuş

Arkadaşlar n53sn kullanıyorum bundan 4 sene önce ekran kartını bilgisayar görmemeye başladı donanımsal arıza yüzünden bilgisayarcıya gittim nafile. Ekran kartını çıkarıp tekrar aynı model (gt 550m) alıp taksam çalışır mı? Bir de orijinal klavyeyi nerden bulabilirim şimdiden teşekkürler


Bu mesaja 2 cevap geldi.
R
4 yıl
Er

sağolun, ben de birkaç gün önce format atıp win 10 kurdum birçok driverı kendi otomatik yükledi bi sorun yaşamadım şimdilik.
sadece sonicmaster uygulaması vardı win7 kurulu iken onu hiç bi yerde bulamadım ses açısından etkili oluyordu bir çözümünüz varsa yardımcı olursanız sevinirim


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Bf5