Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
28
Cevap
1244
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Asus maximus extreme lga 1150 ? rampage 4 black edition lga 2011?
B
12 yıl (523 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Merhaba Cumleten,

1-2 yıl boyunca sistemlerden uzak kaldım sayılır fazla takip edemedim oyüzden yardım etmeniz bana çok faydalı olabilir. Şimdi asus anakartlarına baktım ve kafam karıştı hanğisi en iyi onu tam anlamadım.

http://www.asus.com/tr/Motherboards/MAXIMUS_VI_EXTREME/

http://www.asus.com/tr/Motherboards/RAMPAGE_IV_BLACK_EDITION/

bu iki ürün için intelin 4820k ya da 4770k modellerini düşünüyorum. Şimdi bana para noktasında sınır olmadan hangi iki ürünü seçmeliyim O.C yapmayı planlıyorum :) sadece Anakart ve İşlemci seçmeme yardımcı olun yeter bana :)





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlindGuardi4n -- 5 Şubat 2014; 15:46:55 >

B
12 yıl (523 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

hadi beyler cevaplarınızı bekliyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
12 yıl (8994 mesaj)
Yarbay

Black edition yeni çıktı onu al


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
12 yıl (4275 mesaj)
Yarbay

3 way SLI fln yapmıycaksan gerek yok 4770k+Maximus VI Extreme yeterli


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @judge1986
B
12 yıl (3362 mesaj)
Binbaşı

Soketler farklı karşılaştırma yapıyorsun.Farketmezse yeni çıkanı al.



S
12 yıl (3600 mesaj)
Yarbay

2011 soket her zaman daha iyidir, quad sli, çift kart sli 16x , 16x olması, quad channel ram... Vs. Fakat şunu söyleyim eğer quad sli yapmayacaksan hiç gereği yok. Mesela tavsiyem 1150 soket maximus vı formula alabilirsin. İşlemcinide seçersin



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
12 yıl (523 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

ilk once cvplar icin tesekkur ederim. Simdi ben oyle sli yada cf yapmayacagim ben hep tek ekran kartindan yana olmusumdur. ama islemciye OC yaparim benim icin onemli olan oc performansi ve buna bagli islemci performansi ek olarak ramlar. kisaca takoz anakart almak istemiyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
12 yıl (523 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

balack edition 2800 e kadar ram veri yolu hizi verebiliyor ama extreme 3100 sizce bu bir arti mi? yani karar veremedim he


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
12 yıl (179 mesaj)
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: judge1986

balack edition 2800 e kadar ram veri yolu hizi verebiliyor ama extreme 3100 sizce bu bir arti mi? yani karar veremedim he

kardeş ikiside aynı seviyede aşağı yukarı neyi merak ediyorsun ikiside en üst seviye kart 3-4 ekran kartı kullanmayacaksan niye soruyorsun işlemci oc performansı sana ne kazandıracak ki anlayamadım oyunlarda sana bir artısı yok sorduğun sorunun bir mantığı da yok sadece şekil olsun diye soruyorsun....


Bu mesaja 2 cevap geldi.
R
12 yıl (5033 mesaj)
Yarbay

Socket R'ın geleceği yok. ha giderler yeni bi chipset çıkarırlar; onu bilemem.

extrem fantazileriniz yoksa x79dan uzak durun.



B
12 yıl (523 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: STRANGE_81

quote:

Orijinalden alıntı: judge1986

balack edition 2800 e kadar ram veri yolu hizi verebiliyor ama extreme 3100 sizce bu bir arti mi? yani karar veremedim he

kardeş ikiside aynı seviyede aşağı yukarı neyi merak ediyorsun ikiside en üst seviye kart 3-4 ekran kartı kullanmayacaksan niye soruyorsun işlemci oc performansı sana ne kazandıracak ki anlayamadım oyunlarda sana bir artısı yok sorduğun sorunun bir mantığı da yok sadece şekil olsun diye soruyorsun....

Dostum ilk önce teşekkür ederim ve atarlı konuşmanı anlayamadım. ek olarak ben şekil olsun diyede sormadım. Sadece performans hangisinde daha iyi onu merak ettim sadece bu OC noktasına gelince bu benim oyun için yada başka birşey için değil sadece hobim. 3-4 ekran kartıda kullanmayacağım hep tek ekran kartından yana oldum öylede devam edeceğim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
12 yıl (179 mesaj)
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: judge1986

quote:

Orijinalden alıntı: STRANGE_81

quote:

Orijinalden alıntı: judge1986

balack edition 2800 e kadar ram veri yolu hizi verebiliyor ama extreme 3100 sizce bu bir arti mi? yani karar veremedim he

kardeş ikiside aynı seviyede aşağı yukarı neyi merak ediyorsun ikiside en üst seviye kart 3-4 ekran kartı kullanmayacaksan niye soruyorsun işlemci oc performansı sana ne kazandıracak ki anlayamadım oyunlarda sana bir artısı yok sorduğun sorunun bir mantığı da yok sadece şekil olsun diye soruyorsun....

Dostum ilk önce teşekkür ederim ve atarlı konuşmanı anlayamadım. ek olarak ben şekil olsun diyede sormadım. Sadece performans hangisinde daha iyi onu merak ettim sadece bu OC noktasına gelince bu benim oyun için yada başka birşey için değil sadece hobim. 3-4 ekran kartıda kullanmayacağım hep tek ekran kartından yana oldum öylede devam edeceğim.

şimdi kardeşim öncelikle şunu söyleyeyim extreme şeyler peşinde değilsen zaten o anakartlara o kadar yüksek meblalar vermene gerek yok orta karar bi anakart işini fazlasıyla görür madem tek karttan yanasın 775 pin bile yeter sana alırsın g41 combo anakart 9600 quad işlemci 8gb ram 7950 yada 770gtx ekran kartı bide ssd çakarsın sisteme keyfine bakarsın yanlışmıyım...atarlanmak değil sen şimdi bu mu iyi şu mu iyi diyorsun sonrada ben tek karttan yanayım ... zaten bizim insanımız bunun için bir yere gelemiyor ihtiyacının fazlasına sahip olma güdüsü... başkada sözüm yok kardeşim iyi forumlar


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
12 yıl (523 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: STRANGE_81

quote:

Orijinalden alıntı: judge1986

quote:

Orijinalden alıntı: STRANGE_81

quote:

Orijinalden alıntı: judge1986

balack edition 2800 e kadar ram veri yolu hizi verebiliyor ama extreme 3100 sizce bu bir arti mi? yani karar veremedim he

kardeş ikiside aynı seviyede aşağı yukarı neyi merak ediyorsun ikiside en üst seviye kart 3-4 ekran kartı kullanmayacaksan niye soruyorsun işlemci oc performansı sana ne kazandıracak ki anlayamadım oyunlarda sana bir artısı yok sorduğun sorunun bir mantığı da yok sadece şekil olsun diye soruyorsun....

Dostum ilk önce teşekkür ederim ve atarlı konuşmanı anlayamadım. ek olarak ben şekil olsun diyede sormadım. Sadece performans hangisinde daha iyi onu merak ettim sadece bu OC noktasına gelince bu benim oyun için yada başka birşey için değil sadece hobim. 3-4 ekran kartıda kullanmayacağım hep tek ekran kartından yana oldum öylede devam edeceğim.

şimdi kardeşim öncelikle şunu söyleyeyim extreme şeyler peşinde değilsen zaten o anakartlara o kadar yüksek meblalar vermene gerek yok orta karar bi anakart işini fazlasıyla görür madem tek karttan yanasın 775 pin bile yeter sana alırsın g41 combo anakart 9600 quad işlemci 8gb ram 7950 yada 770gtx ekran kartı bide ssd çakarsın sisteme keyfine bakarsın yanlışmıyım...atarlanmak değil sen şimdi bu mu iyi şu mu iyi diyorsun sonrada ben tek karttan yanayım ... zaten bizim insanımız bunun için bir yere gelemiyor ihtiyacının fazlasına sahip olma güdüsü... başkada sözüm yok kardeşim iyi forumlar

he simdi dogru konustun de bak boyle yaparsan senin icin daha iyi soyle daha guzel olur diye. Simdi benim extreme fantazim sadece oc takoz anakrt almak istemiyorum ve beni uzun sure idare etmesinden yanayim. bu sebeple bu anakartlar uzerinde durmak istedim. zaten ssd almak istiyorum samsung pro serisi dusunuyorum onun icinde.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
12 yıl (523 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

S
12 yıl (179 mesaj)
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: judge1986

http://www.asus.com/tr/Motherboards/MAXIMUS_VI_FORMULA/


http://www.vatanbilgisayar.com/msi-z87-gd65-gaming-z87-gd65-gaming-intel-z87-soket-1150-ddr3-3000mhz(oc)-sata-30-usb-30-anakart/productdetails.aspx?I_ID=66520

bu iki urunden birisi son kararim oalcak gibi sizce hangisi

olmali ?

kesinlikle formula serisi tavsiyem dir ssd olarak da samsung yerine başka bir marka ssd tavsiye ederim pro kelimesine falan çok takılma o kadar da iyi bir ssd değil önemli olan okuma yazma hızı zaten.. samsungda fiyatlar biraz şişirme ... alırken karşılaştır özellikleri durduk yerde yüksek para ödeme


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
12 yıl (523 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

aralarinda performans ve OC olabilirtesi yonunden yuzde kac fark vardir yani aralarindaki fiyat farki fazlasi ile ha ediyor mu ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @STRANGE_81
S
12 yıl (179 mesaj)
Teğmen

quote:

Orijinalden alıntı: judge1986

aralarinda performans ve OC olabilirtesi yonunden yuzde kac fark vardir yani aralarindaki fiyat farki fazlasi ile ha ediyor mu ?

rog serisi her daim bir adım öndedir kardeşim şimdi öbür karta da kötü demek olmaz tabi ama 2011 pin geleceği olmayan bir kart 1150 güncel özellikleri daha extreme bir kart ram leri de güzel o.c yapıyor 3100 mhz az bi frekans değil... ben olsam rog serisinden şaşmam üstelik üzerindeki ses kartı gerçekten kusursuz tam anlamıyla komple bi kart...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
12 yıl (523 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

eyvallah saolsin yardimin icin bakalim arkadas suanda Almanyada fiyat durumuna gore ikisinden birisini alacagim ve ona gore de sistem sekillencek.

SSD ve ram noktasinda onerin var mi peki ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @STRANGE_81
S
12 yıl (179 mesaj)
Teğmen

vatanda samsung un evo ssd leri var fena değil fiyatları ... ram olarak gskıll tavsiye ederim ben o.c yaparken ram lere 1,9 v verdim stabilitesini hiç kaybetmedi.. çok istikrarlı 1866 ramleri 2133 de çalıştırıyorum video render falan yaparken çok fark oluyor tabi işlemciyide o.c yapıyorum 4,8 falan


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @judge1986
B
12 yıl (523 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Anladim fiyatlar bir gelsin sistemi kurup burdan yazarim tekrardan saolasin Allaha emanet bol bol PC li gunler :))))


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @STRANGE_81