Selamlar Öncelikle .... Teknobiyotik de birşeyler yolunda gidiyor artık bence. Sürekli indirimler ve paylaşımlar .Facebook sayfasını takip edenler bilirler , ne bir paylaşım oluyordu nede bir bilgi.. Şimdi ise paylaşımlarıyla ve indirimleriyle yine ilgi odağı olmaya çalışıyor gibi me geldi. Eskiden beri alışveriş yapıyorum , bu aralar hızlılar Artık müşterileri memnun etmeye çalışıyorlar .. Daha seasonic de %25 indirim dün bitti. Hemen yeni bir indirim yapmışlar .Bende paylaşıyorum yararlanmak istiyen varsa diye. Çünkü genelde takip ettiğimden bu tür siteleri .Kısacası biraz piyasa analizi de yaptım fiyatlar iyi durumda. İlgilenenlere duyrulur. http://www.teknobiyotik.com/donanim/anakart-mainboard.html Buyrun arkadaşlar ihtiyacı olan ihtiyacı karşılanır inş ...
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
Teknobiyotik de birşeyler yolunda gidiyor artık bence. Sürekli indirimler ve paylaşımlar .Facebook sayfasını takip edenler bilirler , ne bir paylaşım oluyordu nede bir bilgi.. Şimdi ise paylaşımlarıyla ve indirimleriyle yine ilgi odağı olmaya çalışıyor gibi me geldi. Eskiden beri alışveriş yapıyorum , bu aralar hızlılar
http://www.teknobiyotik.com/donanim/anakart-mainboard.html Buyrun arkadaşlar ihtiyacı olan ihtiyacı karşılanır inş ...
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.