Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
19
Cevap
498
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Asker oldum piyade Selam söyle o yare!!!

B bitchpunisher Konu Sahibi
20 yıl (184 mesaj)
Arkadaşlar askere gidiyorum, içim sıkılıyor, bunun F1 tuşu yok, zamanı overclock'ta edemiyorum, e ignore etmek gibi bi şansta yok, e ne yapıcam???

486 DX/33'Ü FAN TAKIP 40MHZ'YE OVERCLOCK EDEN ADAM ;)<img src='http://www.pcmagazine.com.tr/animgifarsiv/arsiv/SUB-ZERO.GIF' border=0>




D deadpixel
20 yıl (1008 mesaj)
hic sıkılma..en az lise mezunuysan iyi bilgisayar bilenleri yazıcı yapıyorlar askerde sağa sola yazıyorsun butun gun bilgisayar başında ve internette olursun..kebap yani gözünü açık tut...
<img src='http://www.haccak.8m.com/serhat.gif' border=0>


<h6>epox 8k3a+,xp 1800+,maxtor 40gb 7200rpm,kingston 256 mb ddr pc 2700,g-force2mx400 tv-out,diana 4+1,AC97</h6>




K knunt
20 yıl (376 mesaj)
Kolay gelsin dostum.Tek güzel yanı var askerliğin,o da bittiği gün.
<img src='http://www.followmearound.com/images/artwork/shakinghands.gif' border=0>




M Milanese
20 yıl (1094 mesaj)
bitchpunisher
tavsiyeye ihtiyacın olursa söyle.
yardımcı olurum.




B bitchpunisher Konu Sahibi
20 yıl (184 mesaj)
<BLOCKQUOTE id=quote<font size=1 face='Verdana, Arial, Helvetica' id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
bitchpunisher
tavsiyeye ihtiyacın olursa söyle.
yardımcı olurum.


<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face='Verdana, Arial, Helvetica' size=2 id=quote>

Askerlikten yana korkum yok MYO mezunuyum bilgisayar ingilizce vs vs iyi kebap askerlik yaparım da,

da sı var nişanlımı, ailemi arkadaşlarımı bırakmak ölüm geliyor varya!!! <img src=icon_smile_dissapprove.gif border=0 align=middle>

486 DX/33'Ü FAN TAKIP 40MHZ'YE OVERCLOCK EDEN ADAM ;)
<img src='http://www.pcmagazine.com.tr/animgifarsiv/arsiv/SUB-ZERO.GIF' border=0>




P Phenix
20 yıl (1891 mesaj)
doğrudur valla kolay gelsin...

----------------------
www.gamas-tr.net
<img src='http://gamas.webhost.net/IntelP4.jpg' border=0> - <img src='http://gamas.webhost.net/gf3ti.jpg' border=0> - <img src='http://gamas.webhost.net/audigy.jpg' border=0> - <img src='http://gamas.webhost.net/XP-logo.gif' border=0>

I am the ONE !!!




B bitchpunisher Konu Sahibi
20 yıl (184 mesaj)
Zor walla arkadaşlar birde tavsiye kesinlikle mümkün olan en erken zamanda gidin tecil falan ettirmeyin

486 DX/33'Ü FAN TAKIP 40MHZ'YE OVERCLOCK EDEN ADAM ;)<img src='http://www.pcmagazine.com.tr/animgifarsiv/arsiv/SUB-ZERO.GIF' border=0>




M Milanese
20 yıl (1094 mesaj)
bu konuda haklısın.
ben 2 yıl geç gittim. gerçi nişanlı veya evli olmadığım için yani geride kimse bırakmadığım için zoruma gitmedi. ama annemden ayrılmak resmenkoydu bana. yemin ederim ki anne gibisi yok. her neyse nereye gidiyorsun. silüsünü aldın mı?




B bitchpunisher Konu Sahibi
20 yıl (184 mesaj)
henüz değil asaldan karar çıkmasını bekliyorum

486 DX/33'Ü FAN TAKIP 40MHZ'YE OVERCLOCK EDEN ADAM ;)<img src='http://www.pcmagazine.com.tr/animgifarsiv/arsiv/SUB-ZERO.GIF' border=0>




M Milanese
20 yıl (1094 mesaj)
nereye gideceğin belli olduğu zaman haber ver. bilgimiz varsa nasıl bir yer olduğunu anlatırız. umarım piyade olmazsın<img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

görüşürüz.




B bitchpunisher Konu Sahibi
20 yıl (184 mesaj)
<BLOCKQUOTE id=quote<font size=1 face='Verdana, Arial, Helvetica' id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>
nereye gideceğin belli olduğu zaman haber ver. bilgimiz varsa nasıl bir yer olduğunu anlatırız. umarım piyade olmazsın<img src=icon_smile.gif border=0 align=middle>

görüşürüz.


<hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face='Verdana, Arial, Helvetica' size=2 id=quote>

sağol dostum mutlaka haber veririm <img src=icon_smile_shock.gif border=0 align=middle>

486 DX/33'Ü FAN TAKIP 40MHZ'YE OVERCLOCK EDEN ADAM ;)
<img src='http://www.pcmagazine.com.tr/animgifarsiv/arsiv/SUB-ZERO.GIF' border=0>


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D Dursun
16 yıl (2066 mesaj)

B BJK
16 yıl (7308 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: Dursun

Çoktan gelmiştir bence


Dursunnnnnnnnnn

çok cins adamsın be


Bu mesaja 1 cevap geldi.

L Loading
16 yıl (5089 mesaj)
gel gel 4 gözle sizi bekliyoruz...alt devre

86/2 Şafak 397 BAŞKA YOK


Bu mesaja 2 cevap geldi.

J Janissary
16 yıl (591 mesaj)
Noluyo dedim birden..




P princo_006
16 yıl (0 mesaj)
o ne yaw oyle bir tertip mi var


adam mı öldürdün ???


Bu mesaja 1 cevap geldi.

A affetmez
16 yıl (2074 mesaj)
nasıl adammı öldürdün bana anlatsanıza be bu olayı çok merak ettim ne adamı geçen topictede dikkatimi çekti ama soramadım




G Guest-82A2851B0
6 yıl (571 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: bitchpunisher

Arkadaşlar askere gidiyorum, içim sıkılıyor, bunun F1 tuşu yok, zamanı overclock'ta edemiyorum, e ignore etmek gibi bi şansta yok, e ne yapıcam???

486 DX/33'Ü FAN TAKIP 40MHZ'YE OVERCLOCK EDEN ADAM ;)<img src='http://www.pcmagazine.com.tr/animgifarsiv/arsiv/SUB-ZERO.GIF' border=0>


Hayırlısı hocam




U UçanPanda
6 yıl (701 mesaj)
Adamın çocuğu okula başlamıştır



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Q qrolica
6 yıl (514 mesaj)
şu an forumda 2002li insan var



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.