DirectX ve OpenGL gibi seçeneklere rakip olarak hazırlanan Mantle, işlemcideki yükü azaltıp ekran kartına yoğunlaşılmasını sağlıyordu. Mantle'ın çıkışından sonra Microsoft ve OpenGL de yeni nesil API'lerinde aynı sistemi kullanacağını açıklamıştı. Şimdi ise AMD, Mantle ile ilgili önemli bir duyuru yaptı.
Belirtilenlere göre firma, yeni çıkan ve bundan sonra çıkacak olan ekran kartları için Mantle sürücülerini optimize etmeyi bırakacak. Firma her ne kadar Mantle'ın yine destekleneceğini söylese de, genel olarak ağırlığını Vulkan ve DirectX 12'ye verecek. Ayrıca AMD Mantle için anlaşma sağladığı yapımcılara da gelecek oyunlarında Mantle kullanmamalarını tavsiye edecek.
Amd den Allah razı olsun o mantle ı çıkarmasaydı nvidia ve microsoft un bu konuda bi halt yiyeceği yoktu.İsteseler çok daha önce onlar çıkarırdı ama donanım satmak varken ne gerek var diyorlardı çakallar.Bir nvidia kullanıcısı olarak Allah senden razı olsun amd :)
Ne çabuk pes etmesi yahu? AMD'nin kendini işlemci darboğazından kurtarması gerekiyordu ve başarılı da oldu. DX12 ve Vulkan gibi yeni API'ler Mantle sayesinde geliyor.
Mantle gayet başarılı bir yenilikti, hem dx hem de opengl i daha iyi noktaya getirmiş oldular, bu iki standart Mantle ile harmanlanmış iken artık mantle ı ayrı bir standart haline getirmeye çalışmak gereksiz, misyonunu tamamladı ve emekli oldu.
< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
Zaten bildiğim kadarıyla Mantle DX12 ve Vulkan'a entegre geliyor yani bu başarısızlık sayılmaz.
directx piyasaya ayak uydurmaya çalışıyor da amd özellikle açık platform olduğu için vulkan'ı mantle'ın iyi yanlarını kullanması için destekledi. belki de mantle için olan iş güçünü vulkan'a yönlendirmiş olabilirler.
bence zaten amd nin amacı buydu ve tamamladı microsoftu adam etti eğer mentle olmasaydı bugün sadece ismi değişmiş bir direct x versiyonu görecektik bence doğru karar.
Adamlar pes etmediler sayın editör yalnızca çekildiler . Bu arada nvidia'nın anlaşma yaptığı oyunlar GENEL olarak nvidia'nın kendi kartlarında dahi düzgün çalışamazken AMD Mantle desteği ile gelen oyunlar optimizasyon bakımından harika oluyordu Battlefield 4 gibi bir örnek var sonuçta elimizde.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
AMD'nin kendini işlemci darboğazından kurtarması gerekiyordu ve başarılı da oldu. DX12 ve Vulkan gibi yeni API'ler Mantle sayesinde geliyor.
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
< Bu ileti m.bolumsonucanavari.com kullanılarak atıldı >
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Evil.Morty -- 6 Temmuz 2015; 9:58:48 >
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
directx piyasaya ayak uydurmaya çalışıyor da amd özellikle açık platform olduğu için vulkan'ı mantle'ın iyi yanlarını kullanması için destekledi. belki de mantle için olan iş güçünü vulkan'a yönlendirmiş olabilirler.
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı > Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
Baktı ki DX12 gerçekten işe yarıyor, gerek duymadı demek ki. "Pes etti" yanlış bir tabir olmuş sayın haberi yazan yazar.
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
< Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >