Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
182
Cevap
21913
Tıklama
0
Öne Çıkarma
adım adım sox nasıl eklenir buyrun##EDITED##

M murderuo Konu Sahibi
14 yıl (1694 mesaj)
çalışmaya başlayacak arkadaşların dikkatine,tüm adımları eksiksiz yapınız ve anlayamadğnız yerleri sorunuz.

42 lvl xbowu sun yapma
öncelikle selamlar arkadaşlar.konu gayet acık bir sekilde anlatılmış ama nede olsa yabancı bir dilden ceviri ile..şimdi bende konuyu editleyeceğim.


1-c:\Program Files\Silkroad\ klasöründeki media.pk2 dosyasının yedeğini alıyoruz.yedek alma işlemini Media.pk2 dosyasına sağ tıklayıp

Belgelerim i seçerek de yapabilirsiniz.(Benim PC de D ye kurulu oldugundan ben d: de yapıcam bu işlemi.)

< Resime gitmek için tıklayın >

2-daha önceden hazır ettiğimiz xvi32 editörle media.pk2 dosyasını açıyoruz.(Silkroad ın kurulu oldugu dizini bulup media.pk2 dosyasını

seçiyoruz).
< Resime gitmek için tıklayın >

3-Xvi32 ile media.pk2 klasörünü açtıktan sonra searh->find butonuna tıklıyoruz..

< Resime gitmek için tıklayın >

4-Arama kutusu geldikten sonra aşağıdaki özellikleri uygulayarak [ raretype ] kelimesini aratıyoruz.

< Resime gitmek için tıklayın >

5-[ raretype ] aramasını yaptıktan sonra belli bir kısma atlıyoruz otomatik olarak.hiçbirşeye dokunmadan tekrar search->find e tıklıyoruz.
önümüze az önceki pencerenin aynısı geliyor.şimdi bizim hangi itemi değiştirmek istediğimizde sıra..
ben örnek olarak 42 lvl crossbow üzerinde değişilik yapacağım.bu itemim Media.pk2 dosyasındaki kodu :::::> ITEM_EU_CROSSBOW_06_A
şimdi burayı açalım biraz ..:ben 4x bi sun ı kendi silahıma çevireceğim için arama kodunu ITEM_EU_CROSSBOW_06_C_RARE olarak belirlemem

gerekiyor.değiştirmek istedigimiz silah 6. degree tam lvli yok. o yüzden buradaki 06 silahın degreesini belirtiyor.[ C ] harfi ise sos mu som

mu yoksa sun mı oldugunu belirtiyor,özetle arayacagımız silah;ITEM_EU_CROSSBOW_06_C_RARE

< Resime gitmek için tıklayın >

ITEM_EU_

CROSSBOW ----> değiştirmek istedigimiz silahın çeşiti(glavie mi blade mi dagger mı
staff mı rod mu oldugu buradan belli oluyor.)
_06_ ----> değiştirmek istedigimiz silahın degree si (01 olsaaydı;1.degree,08 olsaydı;8.degree,04 olsaydı;4.degree olacaktı.silahımız 6.degree.)
C ----> değiştirmek istedigimiz silahın görünümü (A olsaydı Sos,B olsaydı Som olurdu(C de sun demek))

_RARE ----> orjinal unique silahları diğerinden ayıran özellik(rare kelimesi benzersiz eşsiz anlamında kullanılır)

< Resime gitmek için tıklayın >

6-Değiştirmek istedigimiz silahı bulduk.şimdi buldugumuz bu silahı kendi,----kullandıgımız--- silaha çevirmekte sıra benim kullandığım silah
42 lvl bir CrossBow o halde kodu: ITEM_EU_CROSSBOW_06_A..önemli olan ve kırılan yer burası biz kendi silahımızı sun a çevirmeyeceğiz sun

üzerinde oynayarak ,sun ı kendi silahımıza çevireceğiz.şöyleki

az önce arattığım sun ITEM_EU_CROSSBOW_06_C_RARE 'dı.benim silahım ITEM_EU_CROSSBOW_06_A [ 06 ] degreesi,[ A ] ise lvli yani --6.degreenin

ilk silahı-- eğer chinesse silahlarda oldugu gibi 6.degree nın 2. silahı olsaydı o zman [ A ] yerine [ B ] yazacaktım.

5.adımda buldugum sun silahın kodları üzerinde oynayarak kendi silahıma çevireceğim

ITEM_EU_CROSSBOW_06_C_RARE yi ---->ITEM_EU_CROSSBOW_06_A olarak değiştirin (değiştirmek için sağ taraftaki beyaz yerde _C_ C'nin üzerine

gelin ve A tuşuna basın.hemen yan kutucuga atacaktır zaten sizi ,o zman da _RARE yazısı gidene kadar Delete tuşuna basın.5 kere basacaksınız

fazla basmayın sakın).

< Resime gitmek için tıklayın >

7-şimdi silah çeşidimizi (sos,som,sun)silah lvlimize değiştirdik(degreenin ilk silahı A,2.silahı B,3.silahı C) ve _RARE yazısınıda sildik

dikkat edin resimde 0D0A nın olduğu yerde 0A nin üzerine tıklamışım durmuşum(nasıl bulacağız:değişikliği yaptıktan sonra ilk 0D yi bulana

kadar gözümüzle bi arıyoruz hemen 2. yada 3. satırda olacaktır.sonra 0A nin üzerine tıklıyoruz) .hemen Edit--->insert string yapıyoruz ve

karşımıza bu kutucuk geliyor ayarlarımızı yapıyoruz OK e tıklıyoruz.

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

ve karşımıza bu şekilde bir görünüm geliyor biz 5 adet 00 ı OD ile 0A nın arasına ekledik..sağına yada soluna eklemedik.bu olayı niçin yaptık

Media.pk2 dosyasının boyutunu değiştrirmemek için.

8-şimdii xvi32 ekranında sağ bölüme tıklıyoruz ve kaydırma çubugunu yukarı çekiyoruz.Joymax file manager yazısının herhangi bi yerine

tıklıyoruz Search --> Find e tıklıyoruz ve asagıdaki resimdeki pencere ayarlarımızı yapıyoruz ve item\etc\drop_ch_money_small.bsr yi

aratıyoruz.

< Resime gitmek için tıklayın >

9-Tekrar search-->find deyip aşağıdaki kutucuga göre ayarlarımızı yapıyoruz ve FF FE 31 i aratıyoruz.

< Resime gitmek için tıklayın >

10-benim 6 . adımda sunı değiştirdiğim Kendi silaımı arıyoruz yani benim silahım

ITEM_EU_CROSSBOW_06_A'y dı

< Resime gitmek için tıklayın >

11-aramayı yaptıktan sonra asagıdaki kutudaki ayarları yaparak 180000 (yüzseksenbin) aratıyoruz.

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

mavi ile işretlediğim kutu içerisindeki 2. 0 ı 2 olarak değiştiriyruz.

< Resime gitmek için tıklayın >

şimdi kaydedin ve programı kapatın .eğer hata almadan launcher çalışırsa bilinki büyük ihtimal olmuştur.

kolaygelsin


Not:Flara'ya Sonsuz Teşekkürler


Not1:çok kez ,imla hatası
Not2:lütfen ilk denemede olmuyor demeyin ben veya baska biri ilk seferde yapmadı zaten..

ilk konunun orj dökümanı

http://rapids-hare.com/files/76398284/flaraorj.doc

Xvi32 programı

http://rapids-hare.com/files/60895829/xvi32.zip





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murderuo -- 5 Ekim 2008; 13:13:49 >


F Flara
14 yıl (1880 mesaj)
Önemli değil ya durabilir. Zararı yok.




M Mirable
14 yıl (1852 mesaj)
vay be süper konu...emeğe saygı

üst konudaki pk2 klasörünün içine koyulası gereken bi konu




E Evil Clown
14 yıl (1767 mesaj)
Hımm güzel.Artık gaza gelirsiniz sunum var diye Daha iyi kasarsınız.




M murderuo Konu Sahibi
14 yıl (1694 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: Flara

Önemli değil ya durabilir. Zararı yok.



sağolasın flara uzun bi ugrastan sonra basardım :D.sonsuz teşekkürler sana

@saygacfurkan

bi tek bende olsa nese şimdi herkste sun glavie var xDDD.moral bozucu :D:D




F Forvelin_
14 yıl (741 mesaj)
salih gıralsın supersin




W WeeDSmoKa
14 yıl (2379 mesaj)
Bu silahalrın kodların ıenrden bulucaz




F feversea
14 yıl (1273 mesaj)
guzel calisma; ust konuda baslangic rehberi icerisine ekledim.




B BaSKenTLee
14 yıl (438 mesaj)
56 LvL glavie'yi sun yapamazmiyiz ben yapamadimda




F Flara
14 yıl (1880 mesaj)
Canım sıkıldı biraz uğraşayım dedim..
< Resime gitmek için tıklayın >




M murderuo Konu Sahibi
14 yıl (1694 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: razor1903

56 LvL glavie'yi sun yapamazmiyiz ben yapamadimda


alayını yapabilirsin ben biraz daha editlicem tam türk hesabı olucak :D




B BaSKenTLee
14 yıl (438 mesaj)
Cok saol ya sayende sun glaviem oldu 56 lvl Ama som yaziyor o baska

< Resime gitmek için tıklayın >




3 300üb500
14 yıl (1123 mesaj)
Nasıl denir;
"Ah bir gerçek olsa!..."
Hepinize bol SOSUN'lu itemler düşmesi dileği ile...




B BaSKenTLee
14 yıl (438 mesaj)
Gerçek olamasada kasmasi bayagi zevkli olacak.Birde son olarak +3 benimki pk2 ile +9 veya daha ustu yapabilirmiyim?




M murderuo Konu Sahibi
14 yıl (1694 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: razor1903

Gerçek olamasada kasmasi bayagi zevkli olacak.Birde son olarak +3 benimki pk2 ile +9 veya daha ustu yapabilirmiyim?


tabiki onada el atcaz inşş. :D:D




R ramonmurat
14 yıl (75 mesaj)
gercekten harikaymış yaa




K kagan357
14 yıl (82 mesaj)
beyler bu item mi yaratiyo yani itemine belesten ozellik mi ekliyo hile mi onu ogrenmek istedim yoksa sadece gorunumumu oyle vede hangi itemlere yapiliyor?




T TheHitchhiker
14 yıl (729 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: kagan357

beyler bu item mi yaratiyo yani itemine belesten ozellik mi ekliyo hile mi onu ogrenmek istedim yoksa sadece gorunumumu oyle vede hangi itemlere yapiliyor?

agam bunu alıyon yapınca gökten sosun gılevye düşüyo agam...hemen indir hemi de beleş agam






bu arada güzel çalışma olmuş teşekkürler öncelikle Flara ve düzenleyen murderuo...




D DoKToR_TiLKi
14 yıl (226 mesaj)
bunlar kalıcımı?? yoksa sadece görüntümü ??? yada bi sefer oluyo gerçekten ama çıkıp girince giidiyo mu???




E Evil Clown
14 yıl (1767 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: DoKToR_TiLKi

bunlar kalıcımı?? yoksa sadece görüntümü ??? yada bi sefer oluyo gerçekten ama çıkıp girince giidiyo mu???


Hiç bişey kalıcı değildir elbet birgün bizde göçecez bu pk2lerde Yeni patch gelince bunlar gider ama oyundan çıkıp girersen gitmez.Sadece görüntüyü etkiler. Bu arada ismini beğendim Dr. Fuchs