Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
87
Cevap
0
Tıklama
349
Öne Çıkarma
Cevap: 83 milyon vergisi ile 5 aileyi zengin etmekten bıktık (5. sayfa)

G grcim
4 ay (1364 mesaj)




Bu mesajda bahsedilenler: @teknoCat

H Hendrik Johannes Cruijff
4 ay (5558 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: jiu_jitsu1905

bende muhalefetim ama hiç bişey oldugu yok memur maaşları ödeniyor , bayram ikramiyeleri ödeniyor,ekmek hala 1,25 lira ,patates 1 lira sıfır sıkıntı götürüyor adamlar...
Dövizle mi ödüyorlar memur maaşlarıni para basıyorlar dönem dönem emekli maaşı dalan filan devamlı yeni vergi ve bu vergilere zam geliyo enflasyon ise Baskılanmış döviz kurları Euro 8 Dolar 7 ile 8.00 miş yersen.İşi kotardığını zanneden neden seçime gidemiyor düşün bakalım.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @jiu_jitsu1905

H Hendrik Johannes Cruijff
4 ay (5558 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: OPTİMİST

Ne bilsin anlasın usta. Eleştiren 2005 doğumlu. 2005 diyorum ya daha 15 sene önce doğmuş ahkam kesiyor burada. Ülke batmış diyor çocuk, Kötü gün görmemiş , şahit olmamış ki. Hükümetin en şansız yanı, yine kendisi ile karşılaştırılması, 15 yaşınd adam ne yapsın başka.

Alıntıları Göster
Savaş yıllarını mı gördün ne oldu kötü günmüş.2020 de ülkenin konumuna bak şunu öven yandaş yiyicinin hükümet ehli ile iş aş bulmuşun tekidir.kimse menfaati olmadan şunları savunmaz.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @OPTİMİST

T teknoCat Konu Sahibi
4 ay (2287 mesaj)
Eğleniyor muyuz gençler





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


G gold_star
4 ay (37 mesaj)
Redeemertr embesili güya beni eleştirmiş ama cevap vermemem için beni engellemiş. Zihinsel engelli arkadaşım yaşım 40'a dayandı, senin beni çürütmek için vermeye çalıştığın örnekteki Atatürk Barajının açılışında bizzatihi bulundum. Bir barajın yapımı bile 10 yıl sürmüş. Teknolojiden bahsediyor, ne teknolojisi 1980'lerin sonuna kadar köylerde elektrik yoktu. 90'larde şimdi her evde olan tv köyde sadece köyün en zengininde bulunurdu. Verdiğim örnekleri internetten okuyarak değil bizzatihi yaşayarak deneyimledim. Hadi şimdi git az ötede kumda oyna.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

T teknoCat Konu Sahibi
4 ay (2287 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: gold_star

Redeemertr embesili güya beni eleştirmiş ama cevap vermemem için beni engellemiş. Zihinsel engelli arkadaşım yaşım 40'a dayandı, senin beni çürütmek için vermeye çalıştığın örnekteki Atatürk Barajının açılışında bizzatihi bulundum. Bir barajın yapımı bile 10 yıl sürmüş. Teknolojiden bahsediyor, ne teknolojisi 1980'lerin sonuna kadar köylerde elektrik yoktu. 90'larde şimdi her evde olan tv köyde sadece köyün en zengininde bulunurdu. Verdiğim örnekleri internetten okuyarak değil bizzatihi yaşayarak deneyimledim. Hadi şimdi git az ötede kumda oyna.
Çok haklısın 1999da akıllı telefonlar yoktu herşey reis sayesinde çok şükür





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

G gold_star
4 ay (37 mesaj)
Dikkat edersen Reis veya Reisin döneminden kesinlikle bahsedilmemiş. Bahsettiğim zamanlar 80-90'lar. sene 1996 - 98 arasıydı dayım 2400 $ a nokia 8110 ve Turkcell simkart almıştı. O zamanlarda Reis felan yoktu ecevit, demirel, Devlet Bahçeli ve Rahmetli Necmettin Erbakan vardı.




Bu mesajda bahsedilenler: @teknoCat

G gold_star
4 ay (37 mesaj)
Eğer 80-90'ların özlemini duyuyorsanız kesinlikle cuntacısınız. Darbe sevicilerdensiniz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Hendrik Johannes Cruijff

H Hendrik Johannes Cruijff
4 ay (5558 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: gold_star

Eğer 80-90'ların özlemini duyuyorsanız kesinlikle cuntacısınız. Darbe sevicilerdensiniz.
Seninde buradan Akp sempatizanı bir menfaatçi ve açıkçası yiyici olduğun görülüyor.

Benim yazdıklarımdan darbe sevici gibi bir şey çıkmıyor.Algılama sorunun olduğu açık yada art niyetlisin ki buda başta yazdığım menfaatçi ve çıkarcı olduğunu gösterir.





< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @gold_star

G gold_star
4 ay (37 mesaj)
Ben susayım o dönemde yaşayan gazeteci arkadaş anlatsın.

Videoyu izlemek için tıklayınız




Bu mesajda bahsedilenler: @Hendrik Johannes Cruijff
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.