Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
59
Cevap
2469
Tıklama
0
Öne Çıkarma
666 Park Avenue (2012-) | 1. Sezon Başladı
K
14 yıl (11559 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi




DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.

Üye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.

Üye Ol Şimdi Değil





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Katates Pızartması -- 16 Ekim 2012; 23:54:40 >

_
14 yıl (6153 mesaj)
Yarbay

Güzel birşey olacak gibi. Bekliyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
14 yıl (780 mesaj)
Yüzbaşı

Z
14 yıl (2742 mesaj)
Yarbay

Tutmaz bu tarz diziler ancak CW kanalında gidiyor ABC'de 2. sezonu görmez gibi geliyor. Daha dizi olup olmayacağı bile belli değil gerçi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
14 yıl (13264 mesaj)
Yarbay

Kadroya Terry O'Quinn katılmış.Bence çok iddalı konuşmayalım derim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
14 yıl (2917 mesaj)
Binbaşı

Ufacık bi apartmanın içinde mi dönecek tüm dizi, biraz tuhaf gibi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
14 yıl (16330 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: LanxtiN

Ufacık bi apartmanın içinde mi dönecek tüm dizi, biraz tuhaf gibi.

Aklıma REC filmi geldi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
14 yıl (126 mesaj)
Teğmen

G
14 yıl (803 mesaj)
Yüzbaşı

pek beğenmedim fragmanını


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
14 yıl (10097 mesaj)
Yarbay

John Locke için şans verilebilir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
14 yıl (8831 mesaj)
Yarbay

Lost'un yıldızlarından Terry O'Quinn, ABC'nin pilot bölüm siparişini verdiği '666 Park Avenue'nun kadrosuna önemli karakterlerden birini canlandırmak üzere katıldı.


2007 senesinde Lost'da canlandırdığı John Locke rolüyle Emmy ödüllerinde drama dizilerinde en iyi yardımcı aktör ödülünü kazanmayı başaran aktör, Gabriella Pierce'in aynı adlı kitap serisine dayanarak hazırlanan doğaüstü dizide Gavin karakteriyle karşımızda olacak.

666 Park Avenue, New York'un en tarihi apartmanlarından birinde yöneticilik yapma teklifini kabul edip buraya yerleşen ve çok geçmeden açıklanamayan doğaüstü olaylara şahit olmaya başlayan genç bir çiftin öyküsünü anlatacak. Bu doğaüstü olaylar binadaki herkesin yaşamını zorlaştıracak, karmaşık hale getirecek ve tehlikeye atacaktır. Deadline'ın haberine göre Terry Quinn, binanın sahibini oynayacak.



K
14 yıl (11559 mesaj)
Yarbay
Konu Sahibi

30 Eylul'de basliyor arkadaslar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
14 yıl (3749 mesaj)
Yarbay

ilk bölüm çıktı altyazı bekleniyor

birde konu yabancı dizi bölümüne taşınsın üst bölüme pek bakılmıyor


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
14 yıl (16330 mesaj)
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: -AltaiR-

ilk bölüm çıktı altyazı bekleniyor

birde konu yabancı dizi bölümüne taşınsın üst bölüme pek bakılmıyor





Kaç sezon, kaç bölüm olacağına dair bilgi var mı? Bir de 90 dk çok uzun gibi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
14 yıl (548 mesaj)
Yüzbaşı

izleyenler yorumlayabilirmi acaba çoğu kişi şeytanın avukatına benzetmiş diziyi.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
14 yıl (895 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: emrecvdr

izleyenler yorumlayabilirmi acaba çoğu kişi şeytanın avukatına benzetmiş diziyi.

Ben cok begenmedim acikcasi, konu yavan geldi ve az cok olacak seyler belli.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
14 yıl (3749 mesaj)
Yarbay

ilk bölümü izledim A.Horror story benziyor fakat o kadar kaliteli degil

çok iyi degil kötü degil çerezlik


dizideki hatunlar dizinin artılarından;

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >

< Resime gitmek için tıklayın >


bunlar için birkaç bölüm daha izlerim



A
14 yıl (1084 mesaj)
Yüzbaşı

Harikalar yaratmadı ama kızlar güzel



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
14 yıl (12372 mesaj)
Yarbay

Hikayesi Supernaturalda ilerleyen sezonlarda çıkmış olan Cehennem köpekleri hikayesi ile benzer.Şeytanla bilmem neyle anlaşma yaparsınız yararlanırsınız sonra bedel ödersiniz.

Bu hikayes üstüne kurulmuş ortalama bir dizi.Konu Apartman gibi dar bir mekana sığdırıldığı için eğer sezonlar 6-10 bölüm arası olmazsa daha fazla olursa bu dizi ikinci sezonu görmez.Görse dahi öyle fanatik bir izleyici kitlesine ulaşamaz.


Belki çerezlik niyetine izlenebilir o da kişisel zevklere kalmış.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
P
14 yıl (12786 mesaj)
Binbaşı

izleyen olmadı mı hiç indirdim daha bakmadım bende.


Bu mesaja 1 cevap geldi.