Tutmaz bu tarz diziler ancak CW kanalında gidiyor ABC'de 2. sezonu görmez gibi geliyor. Daha dizi olup olmayacağı bile belli değil gerçi. |
Kadroya Terry O'Quinn katılmış.Bence çok iddalı konuşmayalım derim. |
| Ufacık bi apartmanın içinde mi dönecek tüm dizi, biraz tuhaf gibi. |
Aklıma REC filmi geldi. |
|
Lost'un yıldızlarından Terry O'Quinn, ABC'nin pilot bölüm siparişini verdiği '666 Park Avenue'nun kadrosuna önemli karakterlerden birini canlandırmak üzere katıldı. 2007 senesinde Lost'da canlandırdığı John Locke rolüyle Emmy ödüllerinde drama dizilerinde en iyi yardımcı aktör ödülünü kazanmayı başaran aktör, Gabriella Pierce'in aynı adlı kitap serisine dayanarak hazırlanan doğaüstü dizide Gavin karakteriyle karşımızda olacak. 666 Park Avenue, New York'un en tarihi apartmanlarından birinde yöneticilik yapma teklifini kabul edip buraya yerleşen ve çok geçmeden açıklanamayan doğaüstü olaylara şahit olmaya başlayan genç bir çiftin öyküsünü anlatacak. Bu doğaüstü olaylar binadaki herkesin yaşamını zorlaştıracak, karmaşık hale getirecek ve tehlikeye atacaktır. Deadline'ın haberine göre Terry Quinn, binanın sahibini oynayacak. |
| 30 Eylul'de basliyor arkadaslar. |
ilk bölüm çıktı altyazı bekleniyor birde konu yabancı dizi bölümüne taşınsın üst bölüme pek bakılmıyor |
Kaç sezon, kaç bölüm olacağına dair bilgi var mı? Bir de 90 dk çok uzun gibi. |
| izleyenler yorumlayabilirmi acaba çoğu kişi şeytanın avukatına benzetmiş diziyi. |
Ben cok begenmedim acikcasi, konu yavan geldi ve az cok olacak seyler belli. |
|
ilk bölümü izledim A.Horror story benziyor fakat o kadar kaliteli degil çok iyi degil kötü degil çerezlik dizideki hatunlar dizinin artılarından; < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > < Resime gitmek için tıklayın > bunlar için birkaç bölüm daha izlerim |
Harikalar yaratmadı ama kızlar güzel |
|
Hikayesi Supernaturalda ilerleyen sezonlarda çıkmış olan Cehennem köpekleri hikayesi ile benzer.Şeytanla bilmem neyle anlaşma yaparsınız yararlanırsınız sonra bedel ödersiniz. Bu hikayes üstüne kurulmuş ortalama bir dizi.Konu Apartman gibi dar bir mekana sığdırıldığı için eğer sezonlar 6-10 bölüm arası olmazsa daha fazla olursa bu dizi ikinci sezonu görmez.Görse dahi öyle fanatik bir izleyici kitlesine ulaşamaz. Belki çerezlik niyetine izlenebilir o da kişisel zevklere kalmış. |
DH forumlarında vakit geçirmekten keyif alıyor gibisin ancak giriş yapmadığını görüyoruz.
Üye Ol Şimdi DeğilÜye olduğunda özel mesaj gönderebilir, beğendiğin konuları favorilerine ekleyip takibe alabilir ve daha önce gezdiğin konulara hızlıca erişebilirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Katates Pızartması -- 16 Ekim 2012; 23:54:40 >