Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
14
Cevap
647
Tıklama
1
Öne Çıkarma
1 senedir Unreal Engine 5'te geliştirdiğim oyunun Steam sayfasını açtım.
B
9 ay
Er
Konu Sahibi

Merhaba arkadaşlar ben Fazlı , öncelikle 23 yaşında bir üniversite öğrencisi olarak tek başıma 1 sene boyunca üzerinde çalıştığım. Island Ops oyunumu sizlerle paylaşmaktan kıvanç duyuyorum. Island Ops oyunu yapma fikri oluştuğunda aklımda Unreal Engine 5 hakkında hiçbir şey bilmiyordum Kendimce bir senaryo yazdım ve gerek youtube, udemy ve patreon olsun eğitimlerden öğrendiklerimle oyunu şuanki erken erişim haline getirmeyi başardım. Şu haliyle max payne ve bilim kurgu vb. karışımı bir oyuna benzediğini söyleyebilirim. Oyunu biraz şöyle tanıtacak olursam;



Oyunda 17 çeşit silah mevcut şuanda her silahın geri tepmesi, atış hızı, hasarı silaha göre değişkenlik gösteriyor.

< Resime gitmek için tıklayın >
Oyunu daha fazla geliştirmek için erken erişim olarak öne sürdüm. Çünkü 2km2 bir haritaya sahip ve sizlerinde geri bildirimleriniz sayesinde yeni şeyler oyuna eklemek istiyorum.

< Resime gitmek için tıklayın >
Örnek olarak sürülebilir araçlar eklemeyi planlıyorum ve bunun üzerine çalışıyorum gelecek olan güncellemeler ile sürülebilir araçlar eklenmiş olacak.

< Resime gitmek için tıklayın >
Oyunda mini oyun ve bulmacada bulunmaktadır.

< Resime gitmek için tıklayın >
Bu oyun, gizemli dünyasını keşfetmek ve aksiyon dolu bir maceraya atılmak isteyen her oyuncuya hitap ediyor. Dikkat çekici hikayesi, zorlu bulmacaları ve aksiyon dolu sahneleri ile "Island Ops," size unutulmaz bir oyun deneyimi sunuyor! diyebilirim

Steam gibi bir oyun deryasında Island Ops'un kaybolmasını istemiyorum çünkü bu oyunu geliştirmek istiyorum bunu sizin desteklerinizle başarabilirim bu yüzden sizden bir ricada bulunacağım oyunu istek listenize ekleyebilir misiniz? Okuduğunuz için teşekkür ederim saygılarımla...

Steam Link:

https://store.steampowered.com/app/2648150/Island_Ops
Yeni Erken Erişim Trailer;


https://www.youtube.com/watch?v=wkLO8JcpiZ0





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlitWiz -- 17 Haziran 2024; 14:3:43 >

B
9 ay
Binbaşı

Arkadaş tek başına AAA oyun mu yapacaksın yavaş ol yav😄Valla çok iyi olmuş.Bolca kamera shake kullanmışsın.Ben çok severim oyuna aksiyon katıyor ama birçok kişi baş döndürücü bulabilir onu ayarlama seçeneği sun bence.Başarılar.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

L
9 ay
Yüzbaşı

İstek listeme ekliyorum emeğine sağlık takipteyiz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
9 ay
Yüzbaşı

Güzel olmuş, silah recoili biraz abartı olmuş gibi ve kamera sallama olayı da sıkıcı olabilir uzun süre oynayınca.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
8 ay
Er
Konu Sahibi

Geri bildiriminiz için teşekkür ederim. Tavsiyeniz üzere kamera sallama ve silah recoillerini biraz azalttım.




Bu mesajda bahsedilenler: @kamisama-
B
8 ay
Er
Konu Sahibi

Teşekkür ederim




Bu mesajda bahsedilenler: @LeonTrotsky
B
8 ay
Er
Konu Sahibi

Yorumunuz için teşekkür ederim. Tavsiyelerinizi dikkate alarak biraz kamera shake azalttım. Ayrıca onları oyunun içinde ayarlayabileceğimiz bir sistem üzerinde çalışıyorum.



J
8 ay
Yarbay

Gerçekten harikasın :)



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
8 ay
Er
Konu Sahibi

Teşekkür ederim.




Bu mesajda bahsedilenler: @JaReD22
T
8 ay
Yüzbaşı

Tebrik ederim öncelikle. Umuyorum başarılarınız daim olur. Size bir sorum olacaktı. Blueprint ile mi yapıtınız C++ ile mi?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
6 ay
Er
Konu Sahibi

Öncelikle teşekkür ederim. Proje'de BP ve C++ aynı anda kullanılabiliyor ve %100 blueprint kullanılarak yapıldı. Online oyun olmadığı ,projede çok büyük döngüler ve çok nadir event tick (bunun yerine set timer by event kullandım genelde) kullanmadığım için C++ kullanmayı tercih etmedim. Eğer ilerde oyunun ms değerini çok artıracak veya büyük bir döngü kullanacak olursam o kısmı C++ ile yazıp. Projeye ekleyebilirim. Sorunuza geç cevap verdim kusura bakmayın. Oyun üzerinde çalışmaktan fazla vakit ayıramadım forumlara. İyi günler dilerim





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlitWiz -- 29 Ocak 2024; 15:17:58 >


Bu mesajda bahsedilenler: @TROHNET
E
6 ay
Yüzbaşı

Çok güzel görünüyor umarım emeklerinizin karşılığını alırsınız.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
6 ay
Er
Konu Sahibi

Sağolun teşekkür ederim.




Bu mesajda bahsedilenler: @EmuDev
B
6 ay
Yarbay

Hocam çok güzel duruyor bir senede bu kadar geliştirmek mümkün mü gerçekten benimde oyun geliştirme kısmına ilgim var ama çekiniyorum



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
B
5 ay
Er
Konu Sahibi

Teşekkür ederim. Hocam bir senede daha fazla gelişmek mümkün ben günde birkaç saatimi ayırdım. Bu oyunu geliştirdim. Özellikle unreal engine 5'in blueprint kodlama dili sayesinde sayfalarca C++ kodu yazmanız gereken yerleri çok hızlı şekilde hallediyorsunuz bu da 6 saatlik işi 1 saatte yapmanıza olanak tanıyor. Ayrıca unreal engine 5 pek çok plugin ve yardımcı araç gereçleri sayesinde işler felaket derecede kolaylaşıyor. Birde unreal marketplace var. Mesela oyununuza profesyonel bir menü yapmak istiyorsunuz ama bu menü yapmak için birkaç ayınızdan olcaksınız diyelim marketplace sayesinde profesyonel bir menüyü 20-30$ alıp. Kendinize göre engine özelleştirip oyununuza çok kolayca entegre edebiliyorsunuz vb.. birçok örnek var. Sakın çekinmeyin hocam kötüde olsa oyun yapın ve yayınlayın. Oyun yaptıkça ve geliştirdikçe daha da uzmanlaşacaksınız. Ayrıca youtubeda Unreal Engine 5 öğreten bir sürü kanal var. Örneğin Türkçe kaynak olarak Bufuak yabancı kaynak olarak Unreal Sensei, CodeLikeMe gibi.Ayrıca oyun sektörüyle alakalı bilgi ve motivasyon için Lorem İpsum. Bunun gibi youtube kanallarını izleyerek ve uygulayarak oyun kurslarının size 1 senede öğretemediğini birkaç ayda öğrenirsiniz hatta oyun yapıp yayınlarsınız bile saygılarımla...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BlitWiz -- 20 Şubat 2024; 20:52:46 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Bati-Wan_Kenobi
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.