Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
11
Cevap
1332
Tıklama
0
Öne Çıkarma
1 AYDIR AYNI GEFORCE EXPERİANCE SORUNUM YARDIM !
T
12 yıl (1246 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Merhaba arkadaşlar geforce experiance yi kurarken NVIDIA KURULUM PROGRAMI DEVAM EDEMİYOR hatası alıyorum çözümü yok mu ? lütfen bi el atın



B
12 yıl (405 mesaj)
Yüzbaşı

32-64 bit uyum sorunu olmasın?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
12 yıl (1246 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: bilsisco

32-64 bit uyum sorunu olmasın?

yok hocam


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl (28 mesaj)
Onbaşı

Hocam driverleri tam sisteminize göre indirin, indirdikten sonra bilgisayarı güvenli modda açın ve kurulumu deneyin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl (1195 mesaj)
Binbaşı

Win8 kullanıyorsanız sürücü imzalamasını iptal edin ondan sonra deneyin.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
12 yıl (1246 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: M4gn3t!c

Win8 kullanıyorsanız sürücü imzalamasını iptal edin ondan sonra deneyin.

hocam olmadı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl (1195 mesaj)
Binbaşı

O zaman birde nvidia sürücüsünü program ekle kaldırdan kaldırıp sadece experience yi kurmayı deneyin. onun içinde driver da olması lazım. Aslında driver i indirince experience de kurulması lazım :/


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @TheDifferance
T
12 yıl (1246 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: M4gn3t!c

O zaman birde nvidia sürücüsünü program ekle kaldırdan kaldırıp sadece experience yi kurmayı deneyin. onun içinde driver da olması lazım. Aslında driver i indirince experience de kurulması lazım :/

hocam tüm driverlerı sildim birdaha yükledim yok gene aynı..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
12 yıl (1195 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: TheDifferance

quote:

Orijinalden alıntı: M4gn3t!c

O zaman birde nvidia sürücüsünü program ekle kaldırdan kaldırıp sadece experience yi kurmayı deneyin. onun içinde driver da olması lazım. Aslında driver i indirince experience de kurulması lazım :/

hocam tüm driverlerı sildim birdaha yükledim yok gene aynı..

Valla dostum bende uzun zamandır AMD kullanıyorum o yüzden başka çözüm yolu aklıma gelmiyor :/ eğer sadece optimizasyon için kullanıyorsan çok fazlada üstüne düşmene gerek yok. gereken ayarları sen oyun içinden de yapabilirsin



T
12 yıl (491 mesaj)
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: TheDifferance

Merhaba arkadaşlar geforce experiance yi kurarken NVIDIA KURULUM PROGRAMI DEVAM EDEMİYOR hatası alıyorum çözümü yok mu ? lütfen bi el atın

hocam geforce experiance ı kurmak zorunda değilsiniz ekran kartınız kurulu ise çok büyük bir sorun teşkil etmeyecektşr ama:
1.bazı güvenlik duvarı ayarları engelliyor olabilir hepsini en alta getirin.
2. bilgisayarda entegre ekran kartı varsa kurulum dosyanıza sağ tıklayıp grafik işlemciyle çalıştır> ekrankartınızla açın


Bu mesaja 2 cevap geldi.
B
12 yıl (260 mesaj)
Teğmen

eğer pc de 2 ekran kartı varsa ilk entegre olanı (nvidia olmayanı) güncelleyip sonra yeniden kurmayı deneyin.



T
12 yıl (1246 mesaj)
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: tricore

quote:

Orijinalden alıntı: TheDifferance

Merhaba arkadaşlar geforce experiance yi kurarken NVIDIA KURULUM PROGRAMI DEVAM EDEMİYOR hatası alıyorum çözümü yok mu ? lütfen bi el atın

hocam geforce experiance ı kurmak zorunda değilsiniz ekran kartınız kurulu ise çok büyük bir sorun teşkil etmeyecektşr ama:
1.bazı güvenlik duvarı ayarları engelliyor olabilir hepsini en alta getirin.
2. bilgisayarda entegre ekran kartı varsa kurulum dosyanıza sağ tıklayıp grafik işlemciyle çalıştır> ekrankartınızla açın

Cevap için saolun hocam denicem.



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.