Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
31
Cevap
624
Tıklama
0
Öne Çıkarma
1,5 Senelik Saçlara Ara Makas Attırayım Mı? (SSLİ)
N
11 yıl (263 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

Beyler selamlar. Dalgalı saçlara sahibim ve 1,5 senedir falan berberin kapısından içeriye adımımı atmadım. O zamandan beri saçlar serbest bir şekilde uzuyor. Bir ay önceki hali aşağıdaki resimdeki gibi. Bu ara makas denen naneyi attırmalı mıyım sizce? Ha şimdi "1,5 senedir saçları uzatıyorsun da nasıl bu konuyu bilmiyorsun lan" diyenleriniz olacaktır belki... Aslında saçları uzatmaktaki amacım tarz yapmak değil, yüzümü kapatmak. Yani saçları taramıyorum bile. İki günde bir yıkayıp kurutuyorum sadece. Yüzümdeki izler geçene ve yine yüzüm adam gibi bir şekle girene kadar kestirmeyi düşünmüyorum. Bilen arkadaşlar fikirlerini belirtirse sevinirim.

Edit: Fotoğrafları kaldırdım. Cevaplayanlara teşekkürler.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nicktheir -- 16 Mayıs 2015; 13:09:50 >

T
11 yıl (2033 mesaj)
Binbaşı

G
11 yıl (800 mesaj)
Teğmen

Kız mısın ? Ciddi soruyorum. Tipin,saçların ..


Bu mesaja 2 cevap geldi.
Ç
11 yıl (2880 mesaj)
Çavuş

Selam bağyan



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

R
11 yıl (1349 mesaj)
Yüzbaşı

O saça ara makasmı atılır olum bence uçlarından kestir erkeklerden bu kadar saç uzatan görmedim abartmışsın omuzunun biraz ilerisi ideal



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Nicktheir
G
11 yıl (3064 mesaj)
Yüzbaşı

Tipin var kardeşim. Tipini gizlemek için niye saç uzatıyorsun? Kısa saç yakışır sana.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

N
11 yıl (263 mesaj)
Teğmen
Konu Sahibi

:Daşlkdjklşaaac


Erkeğim olum.



B
11 yıl (7411 mesaj)
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: tory1tory

kız sandım yeminlen

Zaten kız değil mi?



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

P
11 yıl (1399 mesaj)
Yüzbaşı

Hocam yüzdeki çizgileri vs boşverin saçınızı kestirin böyle cidden kız gibi gözüküyosun



< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >

W
11 yıl (664 mesaj)
Çavuş

Ben şükür namazı kılıp geliyorum.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

A
11 yıl (5334 mesaj)
Binbaşı

R
11 yıl (16942 mesaj)
Binbaşı

Kardeş saçları kestir kız gibi olmuşsun.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
11 yıl (506 mesaj)
Teğmen

Kardeşim hiç gerek yok ara makasa. Belki sağlıklı uzaması için kırıkları aldırabilirsin. Bu arada saçın da güzel uzamış maşallah. Tipin de fena değil, kasma kendini bu kadar



H
11 yıl (8711 mesaj)
Yüzbaşı

Videoyu izlemek için tıklayınız
Senin yaptıracağın bu, kız diye teklif eden çıkarsa şaşırma yani. Cidden çok ayacip olmuş.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hersh -- 16 Mayıs 2015; 12:44:21 >

D
11 yıl (2851 mesaj)
Yüzbaşı

Tanıdığım bazı kızlardan güzelsin



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
11 yıl (30571 mesaj)
Yarbay

Harbiden uzun haliyle de kısa haliyle de (o kısaysa yani :D) kız gibi görünüyorsun


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
11 yıl (4886 mesaj)
Yüzbaşı

2.nci fotoğrafta kız sanmadıysam neyim



O
11 yıl (1390 mesaj)
Yüzbaşı

Erkekte olsan kizda olsan giderin var kardes yalarim seni



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
S
11 yıl (758 mesaj)
Yüzbaşı

Yeminle kız sandım



B
11 yıl (3595 mesaj)
Yüzbaşı

O saç nasıl uzamış la öyle benim 14. Ayda seninkinin yarısı



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.