| Selam bağyan |
| O saça ara makasmı atılır olum bence uçlarından kestir erkeklerden bu kadar saç uzatan görmedim abartmışsın omuzunun biraz ilerisi ideal |
| Tipin var kardeşim. Tipini gizlemek için niye saç uzatıyorsun? Kısa saç yakışır sana. |
|
:Daşlkdjklşaaac Erkeğim olum. |
Zaten kız değil mi? |
| Hocam yüzdeki çizgileri vs boşverin saçınızı kestirin böyle cidden kız gibi gözüküyosun |
| Ben şükür namazı kılıp geliyorum. |
| Kardeş saçları kestir kız gibi olmuşsun. |
Kardeşim hiç gerek yok ara makasa. Belki sağlıklı uzaması için kırıkları aldırabilirsin. Bu arada saçın da güzel uzamış maşallah. Tipin de fena değil, kasma kendini bu kadar |
|
Videoyu izlemek için tıklayınız Senin yaptıracağın bu, kız diye teklif eden çıkarsa şaşırma yani. Cidden çok ayacip olmuş. |
| Tanıdığım bazı kızlardan güzelsin |
| Harbiden uzun haliyle de kısa haliyle de (o kısaysa yani :D) kız gibi görünüyorsun |
2.nci fotoğrafta kız sanmadıysam neyim |
| Erkekte olsan kizda olsan giderin var kardes yalarim seni |
Yeminle kız sandım |
| O saç nasıl uzamış la öyle benim 14. Ayda seninkinin yarısı |
Edit: Fotoğrafları kaldırdım. Cevaplayanlara teşekkürler.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nicktheir -- 16 Mayıs 2015; 13:09:50 >