Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
36
Cevap
740
Tıklama
0
Öne Çıkarma
ZOTAC GTX TITAN AMP! mı yoksa ASUS GTX TITAN mı?
F
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Merhaba arkadaşlar, ASUS kalitesi ve GPU Yazılımı stabilitesi tartışılmaz fakat ZOTAC markasının TITAN'ı hız aşırtılmış modeli ve hemen hemen aynı fiyata.

Sizce hangisi..?



C
9 yıl
Yarbay

O kadar para Zotac a bağlanmaz.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
F
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

GPU su 100 mhz daha fazla geliyor ama...? ramler desen oda o.c'li?
AMP! versiyonu...Düz ASUS TITAN mı alırdım diyosun yani?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @cagataykoroglu
Y
9 yıl
Binbaşı

Kendin yazmışsın zaten kalitesi yüzünden asus seçilir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
G
9 yıl
Yarbay

hicbiri, titan alinmaz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 5 cevap geldi.
K
9 yıl
Yarbay

Oyun için Titan alınmaz.



F
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Tamam öylede, Zotac'da kullandım zamanında GTX260AMP2 Edition'ı, hiçbir problem yaşamamıştım.

Ama son iki kartım ASUS oldu çok memnunum, özellikle 3 sene Garanti olayı...Şuan GTX 680 Top kullanıyorum...Zotac'a neden verilmez o para anlamadım?


Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @.19o7
Y
9 yıl
Binbaşı

gtx680 top var titana ne diye para veriyorsun ? İllaki alıcam diyorsan bi tane daha 680 top al sli yap.


Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @FIREWALL
C
9 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: FIREWALL

Tamam öylede, Zotac'da kullandım zamanında GTX260AMP2 Edition'ı, hiçbir problem yaşamamıştım.

Ama son iki kartım ASUS oldu çok memnunum, özellikle 3 sene Garanti olayı...Şuan GTX 680 Top kullanıyorum...Zotac'a neden verilmez o para anlamadım?

Oc ve soğutma açısından Zotac Asusla yarışamaz. Ayrıca Zotac la sorun yaşayan çok insan var.


Hangi Titan? konusuna Titan alınmaz yazan arkadaşları da terbiyeye davet ediyorum. Çünkü yaptıkları terbiyesizlik. Herkesin aklı sizin kadar çalışıyordur.



F
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

bende öyle diyodum hatta karar verdim ama 680 top alamadım forumdan, bulamadım. Bulduklarımda satmıştı. Bir kişi var sanıyorsam ama cevap bekliyorum
Bide şu konu var, 680 top'a yatırım yapılırmı. sonuçta 2GB Vram var..ilerdeki oyunlarda sıkıntı demek...


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @.19o7
Y
9 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: FIREWALL

bende öyle diyodum hatta karar verdim ama 680 top alamadım forumdan, bulamadım. Bulduklarımda satmıştı. Bir kişi var sanıyorsam ama cevap bekliyorum
Bide şu konu var, 680 top'a yatırım yapılırmı. sonuçta 2GB Vram var..ilerdeki oyunlarda sıkıntı demek...

Titana ne diye yatırım yapıyorsun? 2 tane 7870xt geçerken bu saatten sonra titanmı alınır ?


Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
9 yıl
Yarbay

780 Al Giga wf3x 2 tane.

Bu 2 si arasında asus referans değilse asus almalısın.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Drakeshark -- 24 Temmuz 2013; 14:08:24 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
M
9 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: TurboCore

hicbiri, titan alinmaz

+1
O kadar performansa gerek yok bence.3000 TL öde,2 yıl sonra çöp olsun.



F
9 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Olay sadece daha fazla FPS değil kardeş. İleriye dönük bişey..6gb ram ve çok daha fazla bit ve rops...daha daha...SLI yaparsan ne olur kanısında bi fikrin varmı TITAN'ı?


Bu mesaja 6 cevap geldi.
M
9 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Ripskill

780 Al Giga wf3x 2 tane.

Daha mantıklı.Ama tek 780 yeter,7 Ağustosta Lightning tanıtılacak.
780 Lightning'i alsın adam,gelecek yıl yine 1.800'lük kart alsın daha güncel olur.Hatta 2 sene sonra 2000 TL'ye alsın en mantıklısı



G
9 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: FIREWALL

Olay sadece daha fazla FPS değil kardeş. İleriye dönük bişey..6gb ram ve çok daha fazla bit ve rops...daha daha...SLI yaparsan ne olur kanısında bi fikrin varmı TITAN'ı?

O zaman sapphire 7970 6gb toxic de iş gorur



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

D
9 yıl
Yarbay

quote:

Orijinalden alıntı: FIREWALL

Olay sadece daha fazla FPS değil kardeş. İleriye dönük bişey..6gb ram ve çok daha fazla bit ve rops...daha daha...SLI yaparsan ne olur kanısında bi fikrin varmı TITAN'ı?

Surrend sistem mi kuracaksınız ? 3 monitör falan ? Normalde 2 k bile 6 gb vram yemiyorda o açıdan. 3 GB yeter artar belki. 780 varken hele ki 3000 küsür titana verileceğine 780 alınıp para bile artar istersen biraz daha ver sli yap titanın 1.5 2 kat yakını performans verir.


Bu mesaja 3 cevap geldi.
M
9 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: .19o7

gtx680 top var titana ne diye para veriyorsun ? İllaki alıcam diyorsan bi tane daha 680 top al sli yap.

+1000000
680'in ömrü bitsin 2-3 yıl beklesin bence.Titan oyun için alınmaz!!!!!
Alacaksan illahi 780 al ama önermem arada %20 (Taş çatlasa) fark var.
Bekle sen @FIREWALL
Daha sonra al yoksa israf edersin.




Bu mesajda bahsedilenler: @FIREWALL
M
9 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: FIREWALL

Olay sadece daha fazla FPS değil kardeş. İleriye dönük bişey..6gb ram ve çok daha fazla bit ve rops...daha daha...SLI yaparsan ne olur kanısında bi fikrin varmı TITAN'ı?

SLİ yaparsan 6.000 TL ödersin param var her şeyi denemek istiyorum diyorsan al.Ama israf 680 TOP çok iyi zaten takıldığı yemediği tek oyun söyle.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi malicalik13 -- 24 Temmuz 2013; 14:16:12 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
M
9 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Ripskill

quote:

Orijinalden alıntı: FIREWALL

Olay sadece daha fazla FPS değil kardeş. İleriye dönük bişey..6gb ram ve çok daha fazla bit ve rops...daha daha...SLI yaparsan ne olur kanısında bi fikrin varmı TITAN'ı?

Surrend sistem mi kuracaksınız ? 3 monitör falan ? Normalde 2 k bile 6 gb vram yemiyorda o açıdan. 3 GB yeter artar belki. 780 varken hele ki 3000 küsür titana verileceğine 780 alınıp para bile artar istersen biraz daha ver sli yap titanın 1.5 2 kat yakını performans verir.

Bence mantıklı düşününyor Ripskill.Paran varsa istediğini yap Asus seç.Ama özel soğutmalı 780 almanı daha çok öneririm.
Tekrar söylüyorum bundan sonra alma etme demeyeceğim.
Paran varsa özgürsün ama bence israf.Titan yerine 780'in WF 3x ve Lightning versiyonunu alın bence