Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
21
Cevap
0
Tıklama
9
Öne Çıkarma
Zorno izlemekten nefret ediyorum

S Süpersabri Konu Sahibi
3 hafta (673 mesaj)
Adam işini hallediyor üstüne de para kazanıyor ben de elimde peçeteyle bilgisayar başında bekliyorum.Rezalet bir durum

Escorta gidecek param yok,olsa da escort bulmak sıkıntılı.Sevgili yapsam yine cinselliğe erişemeyeceğim büyük ihtimalle,hadi yaptım diyelim Doğu da küçük bir yerde yaşıyorum ertesi gün namus davasına keleşlerle evi basarlar.
Hayat niye bu kadar zor yav Keşke bi ilaç olsa,inse bir daha da hiç kalkmasa şu lanet şey.Aklıma gelmesini istemiyorum artık.




_____________________________

Eski kullanıcı adı: kırmizi şortli


Düşününce komik geliyor aslında bilgisayarın başında oturup iki insanın seks yapmasını izliyorsun. Çok aciz bir görüntü.

İnsanların yemek yemesini yarım saat ...
Yoruma Git
Yorumun Devamı .Ferrum. - 3 hafta +10

S Seks Mavisi Gömlek
3 hafta (102 mesaj)
izleme hocam adam et kendini.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Z Zer0_0
3 hafta (152 mesaj)
Aga harbi nasil para kazaniyorlar lan?

Kim bunlara nasil para oduyor reklamlardan gercekten merak ediyorum.

Bagis vs mevzusunu gecin yada satin almayi lan porno filminde ki reklamlardan nasil bunlar para kazaniyor kim destekliyor bu teskilati?





< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

S Süpersabri Konu Sahibi
3 hafta (673 mesaj)
Dayanamıyom himmet ağabey
@Seks Mavisi Gömlek




_____________________________

Eski kullanıcı adı: kırmizi şortli



Bu mesajda bahsedilenler: @Seks Mavisi Gömlek

S Süpersabri Konu Sahibi
3 hafta (673 mesaj)
Abone oluyorlar,bağış atıyorlar.Ücretsiz kısımdaki videolar da milyonlarca izleniyor.Malumhub sitesi youtube dan daha fazla izleniyor olabilir




_____________________________

Eski kullanıcı adı: kırmizi şortli



Bu mesajda bahsedilenler: @Zer0_0

S Süpersabri Konu Sahibi
3 hafta (673 mesaj)
@Seks Mavisi Gömlek niye yazamıyorum sana




_____________________________

Eski kullanıcı adı: kırmizi şortli

Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Seks Mavisi Gömlek

S Seks Mavisi Gömlek
3 hafta (102 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Süpersabri

@Seks Mavisi Gömlek niye yazamıyorum sana
bilmem. bana da bildirim geliyor ama tıklayınca açılmıyor.




M Mr.Mario
3 hafta (62 mesaj)
Hocam pecete nasil kullaniliyor malum iste bağdaştıramadım.Herkes pecete muhabbeti yapiyor.Ben kullanmiyorum.





< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Z Zuko
3 hafta (5221 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Süpersabri

@Seks Mavisi Gömlek niye yazamıyorum sana
Bloklamistir hocam.




S Süpersabri Konu Sahibi
3 hafta (673 mesaj)
İşini hallettikten sonra,gül saçar gibi peçeteleri havaya fırlatıyosun hocam




_____________________________

Eski kullanıcı adı: kırmizi şortli

Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Mr.Mario

G Grossomogul
3 hafta (7 mesaj)
P*rnocu erkek agliyordu aşk duygumu kaybettim, kadinlara duygusal bakamiyorum diyordu





< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


N NassinGözüm
3 hafta (8 mesaj)
Kes gitsin





< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y Yılmaz1907
3 hafta (1263 mesaj)

S Süpersabri Konu Sahibi
3 hafta (673 mesaj)
Sürekli keşke kız olsaydım diyorum zaten.En azından şu derdim olmazdı




_____________________________

Eski kullanıcı adı: kırmizi şortli



Bu mesajda bahsedilenler: @Yılmaz1907

M Mr.Mario
3 hafta (62 mesaj)
Yok hocam ciddi soruyorum.Nereyi siliyoruz?





< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @kırmizi şortli

M Mr.Mario
3 hafta (62 mesaj)
Ozel





< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @kırmizi şortli

S Süpersabri Konu Sahibi
3 hafta (673 mesaj)
Bence de




_____________________________

Eski kullanıcı adı: kırmizi şortli



Bu mesajda bahsedilenler: @NassinGözüm