Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
24
Cevap
704
Tıklama
1
Öne Çıkarma
yksde yapay zeka düzeneği kuran çocuk
E
2 hafta
Er
Konu Sahibi

gördünüz mü bunu
< Resime gitmek için tıklayın >



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

E
2 hafta
Er
Konu Sahibi

https://x.com/superhaber/status/1800092421281526050?s=46 burada da düzenek anlatılıyor



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >

I
2 hafta
Yüzbaşı



ciddi cezası varmış bunun hukuki açıdan. 2 sene de ösym sınavlarına giremeyecek. şimdi yallah sanayiye.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
E
2 hafta
Er
Konu Sahibi

ben bu duzenekle girsem net fullerdim uyuyodu bizim gözlemciler



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Infernix
A
2 hafta
Binbaşı

Gpt serverları çökse hayat bitti. Kaldı ki gpt her soruyu çözemiyor. Edebiyatı falan yaptırırsın anca.

Derece yapmış güvendiğin birine yaptırsa daha iyi olurdu. Yakalanmasa bile yapay zeka ile sayısalda pek bi şey yapabileceğini sanmıyorum.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

I
2 hafta
Yüzbaşı

ben sınav senesi bunaldığımda sürekli bu tarz fanteziler kuruyordum, arkadaşlarla muhabbetini döndürüyorduk sürekli

tyt'deki gözetmen kadın milletin gözlüklerini bile kontrol ediyordu, ayt'de gözetmenler değişti, biri 50+ diğeri 60+ yaşındaydı. Düzeneği kursam ben de yapardım. Gerçi o zaman sınava konsantre olamazdım yapay zeka benden daha düşük yapardı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ebobekok.
E
2 hafta
Er
Konu Sahibi

sen matı iyi fulluyosun ben tytyi fulleyecektim de 38/2 geldi en kolay sorular i+3lu soru ve 6nın3lu kombinasyonunu alırken 3.2.1 yerine direkt 3e böldüm oralardan kaçtı

1 yıl full ayt mat çalışıcam yapay zekayı geçicem



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 3 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Infernix
.
2 hafta
Çavuş

Mezuna mı kalacaksın hocam?



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ebobekok.
I
2 hafta
Yüzbaşı

boş işlerle uğraşma artık. itü inşaat'a girip ortalama kas ve geçiş yap.

ben 1 senede öğrenmedim matematiği forumda bunları okuyup gaza gelmeyin sonra sonuç hüsran oluyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ebobekok.
E
2 hafta
Er
Konu Sahibi

itü inşaat da diyordu gel benden ortalama kas

çok riskli çok zor dersleri





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ebobekok. -- 10 Haziran 2024; 15:17:43 >

< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Infernix
E
2 hafta
Er
Konu Sahibi

ayt kötü geldi galiba kalıcam



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @.Remembrance.
I
2 hafta
Yüzbaşı

tıp için mezuna kalacaksan kal yoksa değmez. 40-50 bin olursan güzel bölümler var.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ebobekok.
E
2 hafta
Er
Konu Sahibi

daha ayt biyoloji yapamıyorum tıpta kesin sınıfta kalırım yoksa doktor olmak isterdim



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Infernix
I
2 hafta
Yüzbaşı

ya ayt biyoloji ile alakası ne olm. ezber yapacaksın. bir de biyokimya uzmanı oldun mu 150k maaş yattığın yerden eforsuz.


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ebobekok.
M
2 hafta
Er

Hocam sen 6 ay kala tyt matta kaç yapıyordun? Baya geliştirmişsin tebrik ederim


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @ebobekok.
M
2 hafta
Er

itü bu çocuğu almalı



R
2 hafta
Yüzbaşı

Bu düzenekle çözdürebileceğin sorular çok kısıtlı. Böyle yüzeysel sözel sorular, tarih sorusu. Zaman kaybı. En mükemmel işleyişiyle yapsın şu sınavda ona kazandıracağı max 10 sorudur. Çok iyi hazırlamış düzeneği ama hiçbir getirisi olmazdı yav.



N
2 hafta
Yüzbaşı

gpt yks'yi zaten iyi çözemez boşa uğraşmış



E
2 hafta
Er
Konu Sahibi

30 falan yapıyodum ben geçen sene kasım ayında 0dan başladım ilk mat netim 20lerdeydi sadece ilk 12 konuyu biliyodum



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @metuecon
E
2 hafta
Er
Konu Sahibi

sınıfta kalmayacağım kesin olursa banko yazarım bu arada



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Infernix