Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir
25
Cevap
0
Tıklama
7
Öne Çıkarma
YKS 2021 TESPİTİM [LGS TAYFA İÇİN ÖRNEK KİTAPÇIKTI]

M malcolmxreis Konu Sahibi
geçen hafta (14 mesaj)
Evet forumdaşlar, biliyorsunuz ki ÖSYM belirli periyotlarla paradigma değişimine gidiyor. Yakın tarihteki örnekler 2015, 2018 ve 2021 sınavları oldu. Ben 2021’den sonraki sınavların da (ismi değişse bile) bu zorlukta ve orijinallikte olacağını düşünüyorum. Tabii fizik testindeki fundamental hataların tekrarlanmayacağını ümit ediyorum, maalesef ‘21 tayfa olarak kobay niyetine kullanıldık tıpkı tarihin en kolay liseye giriş sınavından çıkıp dalga geçtiğimiz ‘18 LGS kurbanlık koyunları gibi. Fizik testinde bundan böyle en azından ‘19 silgi ve hoparlör soruları ve bu seneki uydu sorusu benzeri kalitede sorular olacaktır.

Peki bu öngörümün temel nedeni nedir?

YKS 2022 itibarıyla sınava LGS nesli girmeye başlayacak. Bu nesil; ortaokulun başından itibaren eşek gibi çalışan, daha o yaşlardan sert bir rekabetle yüzleşen, psikolojik sorunların başlangıç yaşının düştüğü, sekizinci sınıfta YKS derece tayfayla kapışacak yoğunlukta deneme trafiği yaşayan bir nesil. TEOG’da hafif çalışan adamlar bile derece yapıyordu ama artık devir değişti.

Canavar gibi bir nesil geliyor, dostlar. Bu çocuklar 9’dan beri sağlam inekliyor, önceki YKS derece tayfalarında kaç kişi bu profildeydi?

Görebilenler için bu sınavda büyük bir mesaj vardır:

YKS 2021, ÖSYM TARAFINDAN LGS TAYFA İÇİN YAYIMLANMIŞ BİR ÖRNEK SINAV KİTAPÇIĞIDIR!




S stewartamca
geçen hafta (36 mesaj)
aynısını 1 ay once bi posta yazmıstım dost ben de aynen boyle dusunuyorum yenı sınavlar ıcın




F furkançk
geçen hafta (26 mesaj)
Bence de matematik özellikle hep kaliteli olacak



< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >


M Mofrm
geçen hafta (0 mesaj)
Abi bu sene mezuna kalacaklara geçmiş olsun o vakit ne denir ki bu teoriye




S serkanacaar
geçen hafta (0 mesaj)
hocam fikrinizi destekliyorum buna paralel olarak mantıken gelecek olan sıralamaların 15 18 gibi gelmesi gerekir,umarım öyle olur



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


D Dhninhayaleti
geçen hafta (0 mesaj)
Mantıklı yorum.Şunu da göz önünde bulundurayım 12 deyken hocalarım bana söylemişti normalde nitelikli okuldu okuduğum anadolu lisesi okul her sene 5 sınıflık öğrenci alıyorken meb seneye 7 sınıflık öğrenci almasını istemiş özel bir durum bu sanırım.Mezuna kalan insan veya ünideyken tekrardan sınava girmeye karar veren insan sayısı her sene gittikçe artıyor.Bundan sonra bence sistemin ismi değişecek soru sayısı artabilir artarsa da soru niteliklerinin 2021 gibi veya bir iki tık altı gibi olacağını düşünüyorum



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


P patheticmuggle
geçen hafta (3 mesaj)
Gerçekten öyle. Kuzenim yazın başında lgs calismaya başladığında attığı sorular bizim tyt için çözdüğümüz sorulardan farksızdı. Bu adamlara gidip lgs'nin aynısı bir sınav hazırlamazlar



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


E emirflexx
geçen hafta (8 mesaj)
İnfilak ettim GACWCWVWCQCWXQCWGQGQFQCCQCQ



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S Sysmmhg
geçen hafta (12 mesaj)
Bu haftanın en boş tespiti olabilir
Lgs neslini ne sanıyorsunuz ki 8. sınıfın başına kadar klasik teog eğitimi gördük zaten son yıl iyi öğrenciler dışında kimse sınavın ritmini bilmeden bodozloma sınava girdi 14 yaşında başında bilinçli hocalar ebeveynler yoksa zaten her şey şansa yürüyor



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

L Leader of Birmingham.
geçen hafta (47 mesaj)
Doğru. Bu konuyu yazan ve bunu tasdikleyenler değil mi Z kuşağı ülkeyi düzeltebileceğini sananlar ? :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Sysmmhg

L Leader of Birmingham.
geçen hafta (47 mesaj)
Ben de seneye gireceğim, 2018 LGS tayfasındayım bu işler pek öyle değil maalesef. Tamam, ülke sorunlarına karşı biraz daha bilinçli, işsizliğin ne düzeyde olduğunu, sağlam üniversite ve bölümler hariç işsizlik fazlalığının yaşandığını daha fazla bilip, önlem alarak 11.sınıftan beri köpek gibi çalışanlar çok var ama yine de bizimle alakası yok bu sınavın.

1 yılda nasıl bir beyin evrimleşmesi veya rekabet değişimi olup da normalleşecek ki bu sınav zorluğu 2004+ nesli için ?


Ama yine de çalışanların olduğu gibi çalışmayanların sayısı da her sene olduğu gibi fazla. Yani rekabet yine aynı denebilir.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leader of Birmingham. -- 21 Temmuz 2021; 19:9:16 >


M malcolmxreis Konu Sahibi
geçen hafta (14 mesaj)
Yavrum o gereksiz özgüvenin temmuz 2022'de n'olacak görelim bakalım. Herkes bu sene de kolay-orta hazırlanacak derken tehlikeyi gösteren önemli konulardan birini ben yazmıştım, haklı çıktım. ÖSYM senin bu sığ savunmanı sklemez, bunlar LGS'yi tecrübe ettiler döşememiz lazım derler.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Leader of Birmingham.

V vieussens
geçen hafta (0 mesaj)
ust siralar icin(5k) dogru gerisi icin bos onerme.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


L Leader of Birmingham.
geçen hafta (47 mesaj)
Birincisi kaç yaşındasınız bilmiyorum, hitabınızı da önemsemiyorum eyvallah.

İkincisi sizin başka insanlara sınava girmeden önce sınavın zor olacağını bildirmeniz veya uyarmanız bu konu ile ilgili bir örtüşme olduğunu göstermez.

Üçüncüsü sınavın zor olmasıyla kolay olması beni bağlamıyor. Benim dediğim şey rekabetin yine belli kişiler arasında olması. 2018 olarak bizzat kötü bir liseye düşerek bunu yaşadım. Belli puanlarla gidenler zaten normal sağlam insanlardan oluşuyor, gidemeyenler de yine çalışmayanlardan veya o zaman bilinçli olmayanlardan oluşuyor. Yani çalışmayanlar da var çalışanlar da var. Belki biraz fazla olabilir TEOG tayfasından ama yine de bizim seneki tayfada ne olduğunu şaşırmıştı. Bu tehlikeyi belki 2005 nesline göre diyebilirsiniz, çünkü onlar zorluğu önemsediler. Tabii bu senenin zor olması ben dahil bazı insanları tutuşturdu.

Özet olarak; değişen fazla bir şey yok gibi. Sınav zaten sıralama sınavı, 1 net fazla yapan seni geçecek. Eğer seneye böyle bir sınav gelirse ( aynı düzey) 2021x 1.1 den kötü gelmez sıralama olarak 2022'de. Yani diyeceğiniz bir farklılık olmayacak. Her sene bu muhabbet dönüyor, yok herkes bilinçlendi çalışıyorlar. Çalışsalar, netleri yüksek olsa ne oluyor ? Herkes gibi böyle zorlukta bir sınavda net düşürüyorlar. Bu kadar basit aslında mevzu, her şey sınavın zorluğuna bağlı.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leader of Birmingham. -- 21 Temmuz 2021; 19:33:29 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @malcolmxreis

V vieussens
geçen hafta (0 mesaj)
derece siralamalari icin degisen cok sey var. su an cevremdeki herkes ya cok iyi ya cok kotu arasi yok. ust siralar(5k) icin cok ciddi rekabet olacak bu sene, alt sıralamalar icin yorum yapmak zor.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vieussens -- 21 Temmuz 2021; 19:35:11 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Leader of Birmingham.

L Leader of Birmingham.
geçen hafta (47 mesaj)
Evet, ben de öyle düşünüyorum. İlk 5k için bile değil 10k için çok çekişme yaşanacak. Eğer 2020 seviyesinde bir AYT gelirse zaten geçmiş olsun TEOG'a döner koskoca üniversite sınavı.

Ama yine de 2021 seviyesinde bir sınav olursa - ki ben de geleceğini düşünüyorum- dediğim gibi en kötü 2021x 1.1 veya 2021x 1.2 gelir yani 2021 gibi bir zorlukta sınavdan, normal çıkacaklarını düşünmüyorum kimsenin. Tabii sıralama faktörü dediğiniz gibi çok şeye göre değişebilir.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @vieussens

B Boring Man
geçen hafta (5 mesaj)
Kuruntulu ve sorunlu insanlar her sınav sonunda böyle saçma başlıklarla konular açıyorlar ve nedense hiçbirinin de tuttuğunu görmedim. Böyle kuruntu yapacağınıza gidin 2 paragraf sorusu çözün, somut bir yarar elde etmiş olursunuz.
Ösym hiçbir zaman belirli düzende ilerleyen bir sınav yapmadı, yapmaz ve yapmayacak.
1 sene sıralamalar çok düştü, onu yükseltmek için bu sene zorlamaları ihtimali en mantıklısı, gerisi kuruntu.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


S Sir İvanoviçAlyushka
geçen hafta (4 mesaj)
ne alaka hocam




V vieussens
geçen hafta (0 mesaj)
sinavin ayt mat haric 2019 benzeri gelecegini dusunuyorum . asil zorluk aytde olacak fikrimce.ayt pandemiden oturu zayif yonumuz cunku. fakat yine de fal bakmaya gerek yok yaptigimiz tum yorumlar zaman kaybi esasinda.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vieussens -- 21 Temmuz 2021; 19:53:49 >

< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Leader of Birmingham.