Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
9
Cevap
47
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Yavru köpek bacak eğriliği

F Fingolfin Konu Sahibi
4 yıl (499 mesaj)
5 aylık bir köpeğimiz var.Köpeğimizin 2.5 aylıkken ciddi bir rahatsızlık geçirdi ve ön ayakları zamanla yamulmaya başladı.Bu yamukluk köpeğin yürümesin de veya koşmasında bir sıkıntı yaratmıyor.Elimizle dokunduğumuzda da ağrı hissettiğine dair bir belirti göstermiyor ama eğrilik artmaya devam ederse sıkıntı yaratır diye korkuyoruz.Acaba köpeğimizin sıkıntısı nedir.Raşitizim mi? carpal subluxation gibi bir şey mi ?Tedavisi nedir ?< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >




F F1Kan
4 yıl (25 mesaj)
Hocam veterinere götürdünüz mü ?


Bu mesaja 2 cevap geldi.

F Fingolfin Konu Sahibi
4 yıl (499 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: F1Kan

Hocam veterinere götürdünüz mü ?

Evet götürdüm.Tedaviye başladık.




D demangos
3 yıl (0 mesaj)
Merhaba;
konuyu hortlatmış olabilirim kusura bakmayın öncelikle.
Benimde 6 aylık bir köpeğim var ve ön ayaklarında siszinkine benzer bir sorun var. Veterinere götürdüm ancak bana beslenme,
ile alakalı olabileceğini söyleyip gıda takviyesi önerileri verdi. gerekli takviyeler, yaptım ama pekte bir sonuç alamadım.
Sizin götürmüş olduğunuz veteriner nasıl b,r tedavi uyguladı faydasını görebildiniz mi bilgi verebilirmisiniz rica etsem.< Resime gitmek için tıklayın >< Resime gitmek için tıklayın >




F Fingolfin Konu Sahibi
3 yıl (499 mesaj)
Valla veteriner çözemedi hocam ancak biz bir nebzede olsa düzelttik.Hayvan yürürken veya koşarken sıkıntısı yok şu anda. Tavsiyem, köpeği düzenli yürüşlere çıkartın, çok fazla protein alıyorsa bir miktar azaltın, D vitamini takviyesi yapın, glukozamin içerikli bir ilaç kullanın ve en önemlisi yoğurt yedirin.Biz köpeğimizin diyetine yoğurt ekleyince gözle görülür bir gelişme olmuştu.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


R romedon
3 yıl (298 mesaj)
bol d vitamini bol güneş bol yürüyüş




M mbertan67
3 yıl (5 mesaj)
bu hastalık bizim alman kurdu da vardı.
köpeği aldığımız yer normpet diye bir köpek üretim çiftliğinin sahibini verdiği destek ile iyilesdi çok şükür.alman kurdu




D Darth Mentor
2 yıl (6962 mesaj)
Köpeklerde bacak eğriliği, Raşitizm denilen D vitamini, fosfor ve kalsiyum eksikliği ile ortaya çıkan bir rahatsızlıktır. Bu besinlerin takviyesi ve biraz egezsiz ile yavru köpeklerde kolaylıkla düzeldilebilir.




M Mcgelen
9 ay (0 mesaj)
Bu rasitizma kalsiyum eksikliğinden kaynaklanır kalsiyum takviyesi ile yavru kopeklerde hızla düzelme baslar



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


O Orhan4442
4 ay (1 mesaj)
Merhaba bizimde kangal köpeğimizde böyle bir sorun var.Veterinere götürdük diyete başlattı ve kalsiyum d vit verdi
Günde sadece 350 gram bi mama vereceksiniz dedi
Bize çok az geldi de bu pati eğriliğinde diyet oluyor mu biliyor musunuz



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.