Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
24
Cevap
9041
Tıklama
0
Öne Çıkarma
(((((YARDIM LÜTFEN))))) CRYSİS 2 ÇALIŞMAYI DURDURDU HATASI
T
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar diğer serileride orjinal aldığım gibi, Crysis2 oyununu da Cuma günü orjinali aldım. 1.1 Patch dosyası otomatik yüklendi. Ancak "ANİ ÇARPMA" adlı bölüme gelip bir koridora girdiğimde ve diğer bölüme geçmek için ara video geldiğinde, "Crysis 2 çalışmayı durdurdu" hatası veriyor. Oyun orjinal ve EA Manager'dan aktif ettim. Lütfen yardım edin...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkHonor06 -- 27 Mart 2011; 17:30:22 >

T
13 yıl
Yarbay

T
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: tahirozgun

aynı sorun bende de var



Arkadaşlar yardım edecek olan yok mu? Veya bir sonraki bölümün save dosyasını verir misiniz? Hevesim kursağımda kaldı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
13 yıl
Yarbay

Ben save vereyim diye bakındım ama saveleri nereye kayıt ediyor bulamadım. Diğer oyunların savelerinin kayıt olduğu yerde Crysis 2 Save dosyaları yok.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Hocam WİN7 kullanıyorsanız, Belgelerimin içindeki Kaydedilen oyunla ın içinde size zahmet istediğim save ise "default_00_AlienVessel_..." serisi lütfen yardım edin....



Pardon bu saveden sonraki ilk save dosyasını istiyorum bu seri bende var zaten. Sonraki bölümün ilk save dosyası lazım...





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TurkHonor06 -- 27 Mart 2011; 19:40:53 >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
T
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Arkadaşlar lütfen yardım edecek olan yok mu?



N
13 yıl
Yarbay

Win 7 kullanıyorum bende oyun saveleri Belgeler yada Belgeler klasöründeki My Games klasörünün içinde bulunur hep. Ama Crysis 2 aradım bulamadım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Noctivagant

Win 7 kullanıyorum bende oyun saveleri Belgeler yada Belgeler klasöründeki My Games klasörünün içinde bulunur hep. Ama Crysis 2 aradım bulamadım.



Hocam tam olarak şurada

C:\Kullanıcılar\Bilgisayarınızın adı\Kaydedilen oyunlar


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Save dosyalarını maalesef başka bir forumdan buldum. Bazı arkadaşlar sanırım hala save dosyasının yerini bulamadı.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
J
13 yıl
Yarbay

her yerde veriyor bu hatayı ve ukala donanımcılar da gelip bakmıyorlar. anca kasa toplamayı bilir onlar. bu kadarlık site işte.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
S
13 yıl
Teğmen

Win Xp de veriyor genelde bende bi kere verdi Win 7 de ara videoda bu crytekin hatası sizlerin değil yapcak bişey yok


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

Ben konuyu görüp yardım isteyen arkadaşa msn adresinden sav dosyalarını gönderecek kadar yardımcı oldum. Ama maalesef mesaj yazmak için saçma sapan yardımcı olmaya çalışan edalarındaki üyelere sinir oluyorum. Arkadaşa noktasına kadar belirtiyorum save dosyasını arkadaş gidip başka konuyla ilgileniyor.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
K
13 yıl
Er

aynı sorun bendede var bi zahmet birileri sonraki bolumun save dosyasını hayrına paylaşsa ne iyi olur..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Kalt

aynı sorun bendede var bi zahmet birileri sonraki bolumun save dosyasını hayrına paylaşsa ne iyi olur..


Özelden msn verirseniz seve seve yardımcı olmak isterim. Tabi oyununuz orjinal ise...



E
13 yıl
Er

arkadaşlar aynı hata bendede mevcut.

"crysis çalışmayı durdurdu" diyor ve windows a atıyor.
ne yapmam gerekiyor?

İşlemci x3 435 2.9Gz
ram 4GB
Ekran kartı 560Tİ


Bu mesaja 1 cevap geldi.
Q
13 yıl
Teğmen

arkadaşlar bendede var aynı hata ama ben sizin dediginiz bölümleri baya bi geçtim ilerde geldi başıma isterseneniz save dosyalarını verebilirim size


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
13 yıl
Onbaşı

T
13 yıl
Yüzbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: crazyturkme

http://www.hizliupload.com/viewer.php?file=56049427903952844189.jpg bu hatayı alıyorum yardımmm


Eğer başka bir bölüme geçerken oyundan atıyorsa, save dosyalarını bulun ve yükleyin bu şekilde düzeliyor. İyi eğlenceler...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
13 yıl
Onbaşı

yok baska bır bolum degıl oyun orj key fln aldım 2 kere sıldım yukledım 2 defa acıldı sonra gene bu hatayı wermeyı basladı sılıp kuruyorum 2 3 kere daha acılıyo gene aynı hatayı werıyo help meee


Bu mesaja 1 cevap geldi.
T
13 yıl
Yüzbaşı

arkadaslar ben oyuna direk olarak giremiyorum bastan baslarsam istedigim yere kadar gidiyorum eger kapatırsam asala bidaha geri dönemiyorum oyuna oyunu sürdür dedigimde takılıp craysis tm2 oyunu sürdürmeyi durdurdu gibi bisey yazıyo oyunum orjinal tüm yüklemeler yapıldı dx11 dahil hepsi tamam hatta rahatca onuyorum full acıkken x11 le ama oyuna tekrar gşiremiyorum bu arada kayıt yerini buldum oyun kayıtlanmıs ama oyun orayı bulup geri cagıramıyo lütfen hala cözen yokmu bu sorunu


Bu mesaja 1 cevap geldi.