Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
0
Cevap
0
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Yardım - Kapağı kapalı dizüstünü teamviewer ile bağlanarak kullanmak
D
3 yıl
Teğmen
Konu Sahibi

Arkadaşlar herkese selam

Evimde Lenovo dizüstü bilgisayarım var.

İş yerimde de disüztü bilgisayar kullanıyorum.

***
İş yerimdeki bilgisayardan evdeki dizüstüne teamviewer ile bağlanıp, evdekinde önemli işlerimi halletmem gerekli.

Evdeki dizüstünde tüm güç ayarları buna göre yapılı, kapağı kapalıyken, bilgisayar uzun süre beklese de, uyku moduna geçme yok, kapanma yok, makine tıkır tıkır çalışıyor.

Fakat şöyle bi sorunum var;

Evdeki dizüstüne iş yerinden bağlandığımda, sisteme bağlanıyorum, masaüstünü görüyorum, fakat hiç bi yeni işlem başlatamıyorum, daha doğrusu başlatıyorum, herşeyi açıp kapatabiliyorum, herşeyi yazabiliyorum, fakat sanırım ekran kapalı olmasından dolayı ekran kartı çalışmıyor heralde, dolayısıyla yapıtğım hiç bi işlemi göremiyorum.

Eğer dizüstünün ekranını yani kapağını açık bırakırsam o zaman sorun yok, o zaman hem her türlü işlemi yapıyorum hem de herşeyi görüyorum iş yerimdeki bilgisayar ekranında.

Ama evdeki dizüstü kapağını kapalı bırakırsam, o zaman iş yerindeki bilgisayar ekranımda hiç bi işlem görünmüyor, yani işlem başlıyor, ama görüntü gelmiyor.

Sanırım kapak kapalı olduğu için ekran kartı işlemiyor ya da grafik ayarları kapak kapalıyken işleme devam etmiyor.

Kapağı açık da bırakmak istemiyorum, çünkü evdekiler, eşim, çoluk çocuk kurcalayabilir, sıkıntı olur, hoş değil, zaten ev küçük.

Bunu çözmem şart.

Bu konuda bana yardımcı olabilecek bi arkadaş var mı ?

***
Evdeki dizüstü bilgisayarımın özellikleri kısaca şu şekilde:

Lenovo
Windows 8.1 Pro
İşlemci: Interl Core i5-6200 cpu @ 2,3 Ghz
Ekran Kartı: Intel HD Graphics 520





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi deniz 1985 -- 21 Kasım 2019; 18:31:10 >

DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.