Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
7
Cevap
104
Tıklama
0
Öne Çıkarma
yardım ediiin
L
6 ay
Er
Konu Sahibi

beyler benim bilgisayarım 7 8 ay önce alındı hazır sistem ve bundan 2 ay önce termal macununu yeniledim fps düşüşünden dolayı ama fazla düşmemişti 150 200 fps gitip geliyodu termal macunu yenilettim düzelmişti azcık bi kaç ay sonrada fps baya düştü valoda şuan 90 150 fps alıyorum bunun sorunu nedir yinede termal macun surdurmelimiyim bu arada ekran kartım rtx 3050 işlemcim intel i5 1.nesil




H
6 ay
Teğmen

i5 10. nesil demek istediğini varsayıyorum.
Ekran kartın ve diğer donanımlar fazla ısınıyor olabilir, oyundayken anlık değer tablosunun görüntüsünü atabilirsen daha iyi olur. Ben son termal yenilemesini 8-9 ay önce falan yaptım, iyi bakarsan sık sık yenilemene gerek kalmaz, seninkisi başka bir şeydendir termalden değil gibi...


Bu mesaja 1 cevap geldi.
A
6 ay
Yüzbaşı

Ya insan gözü 24 fps yetiyor zaten sen diyon 90-150 boşver oyna takma kafana bu kadar ☺️ ben COD coldwar ı 35/45 arası oynadım





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi armyoflovers -- 31 Ocak 2024; 0:3:56 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @lmiracx
L
6 ay
Er
Konu Sahibi

BEYLER 12.NESİLDİ YANLIŞ YAZDIM



L
6 ay
Er
Konu Sahibi

L
6 ay
Er
Konu Sahibi

kasıyor ama kanka



H
6 ay
Teğmen

Dostum oyundayken atarsan daha iyi olur. MSI afterburner gibi bir şeyle. Görev yöneticisi doğru göstermiyor. Yaptığın test de sadece ekran kartı için. oynadığın oyun işlemciye daha çok yük bindiriyor. Nvidianın kısayol tuşu olması lazım oyundayken alt+z miydi neydi, bütün değerleri göstersin diye. O zaman daha iyi anlarız.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
L
6 ay
Er
Konu Sahibi

EĞER BUNLAR DEĞİLSE İNSTADAN BANA ULAŞABİLİR MİSİN? insta:miracmrtt_
< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >




Bu mesajda bahsedilenler: @Harbiyeli 3779
DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.