Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
23
Cevap
665
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Yardım edebilicek var mı steam hesabım gitti.
P
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Steam hesabımı hacklediler. steam supportla iletişim kurdum ama ne zamana dönerler?
Adam kendi itemlarını atıyor hesaba. Dota 2 dışında bir kaç oyunda vardı içinde direkt 18 key ve equipmentla 30 u bulurdu. adam ne yapmaya calışıyor benim itemlarımı keylerimi almadı? daha önce bu duruma düşen oldu mu steam support ne zamana geri döner?


adam steam e-mailini de değiştirmiş mail gelmiyor account name değişmişmidir ki?





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Purone -- 24 Ağustos 2013; 15:36:23 >

P
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

adam şu anda kendi accountu millet tarafından mimli oldugu icin benimkinden yapmaya çalışıyor


http://dota2lounge.com/profile?id=76561198082738432

dikkatli olun dota-trade sitesinden trade yapmaya kalkışmayın

steam isterse humblebundle keyleri işe yarar mı?



http://steamcommunity.com/profiles/76561198043152704

şu yeni eklenmiş bi arkadaş muhtemelen takas işlemlerini bunun üstünden yapıyor. steam icin yardımı olur mu?
geceye kadar accountu verirler mi?


Adam quirt kutularımı araklamış diğerleri duruyor.

Dota2lounge hesabıma girebiliyorum.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Purone -- 24 Ağustos 2013; 16:01:17 >

K
9 yıl
Binbaşı

Daha önceki tecrübelerimden söylüyorum, elinde cd-keyler veya mailine gönderilen faturalar varsa hesabını geri alabilirsin, steam support tahminimce 1 hafta içinde cevap verir



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Purone
P
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Elimde reel olarak hiçbir şey yok. Sadece humbllebundle dan gelen keyler var. İşe yarar mı? Mesajıma keyleri ekledim ama daha erken dönmeleri icin herhangi yapılabilicek bir şey var mı?




Bu mesajda bahsedilenler: @Kauppatore
K
9 yıl
Binbaşı

Humble bundle keyleri işe yarar mı bilemiyorum, hiç Steam içinden alışveriş yapmadınız mı? Bir de Steam guard aktif miydi hesapta?

Ne zaman dönecekleri tamamen şansa bağlı, tek yapabileceğiniz beklemek bildiğim kadarıyla.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Purone
P
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

steam guard aktifdi. steam storedan hiç alışveriş yapmadım.

adam akıllı ya arkadaşlarımın görünmesini engellemiş.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Purone -- 24 Ağustos 2013; 16:20:56 >


Bu mesajda bahsedilenler: @Kauppatore
A
9 yıl
Yarbay

Ben daha önceden kullandığım steam cüzdan kodlarını gönderdim.3 gün sonra accountu geri verdiler.



K
9 yıl
Binbaşı

Steam guard aktifse önce mail adresini çalmışlardır, community marketten de alışveriş yapmadıysanız, ip adresi ve humble bundle keyleriyle halledebilirler bence



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Purone
P
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

e-mailin şifresini değiştireyim mi? e maile ulaşabiliyorum, adamlar steam icin olan e-maili kendi üstüne çekmiş sanırım. yardımın icin cok tesekkur ederim.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Kauppatore
G
9 yıl
Binbaşı

P
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

cok cok tesekkur ederim farklı bölüm seçmiştim. cd key olayını mesaja yazmıştım şimdi tam oldu sanırım.
fakat tek sorunum humblebundle keylerini kabul ediyorlar mı?


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @xPhoenixx
G
9 yıl
Binbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Purone

cok cok tesekkur ederim farklı bölüm seçmiştim. cd key olayını mesaja yazmıştım şimdi tam oldu sanırım.
fakat tek sorunum humblebundle keylerini kabul ediyorlar mı?

steamında aktif ettiysen kabul ederler sanırım.



K
9 yıl
Binbaşı

Ne demek

Humble bundle keyleri konusunda sorun çıkarabilecekleri şey şudur: "ya hesabını çaldığını iddia ettiğin adama sattıysan keyleri o da kendi hesabında aktif ettiyse" olabilir, zaten steam tradelerinde insanların cd-key tercih etmemelerinin sebeplerinden biri de bu.

Ama eğer Ip adresi takibiyle sorunu çözebiliyorlarsa çok sıkıntı olmaz.

Ayrıca, mutlaka Steam'le ilgili e-mail veya banka hesaplarının şifrelerini değiştirmeni öneririm.

Edit: Ayrıca adam senin eski arkadaşlırının hepsini silmiş mi? Silmişse Valve yetkilileri bundan şüphelenir en kötü





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kauppatore -- 24 Ağustos 2013; 18:46:32 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Purone
P
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

tekrardan teşekkür ederim muhtemelen 10 güne cevap gelir. önceki ticketa 10 gün sonra cevap yazmışlardı.

keşke koyulan video gibi 1 dakika icinde gelse cevap.

adam hesabımda at koşturuyor. 10 sayfaya yetmicek kadar item koymuş sanırım.

http://dota2lounge.com/profile?id=76561198082738432


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Kauppatore
K
9 yıl
Binbaşı

Sizin hesabı paravan hesap gibi kullanıyor heralde


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Purone
P
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

benim şaşırdıgım nokta şu
bu kadar itemı varsa bunu yiyen ilk kişi değilim. eğer diğerleride bunu atlatıp itemları hesabı falan aldılarsa adam nasıl hala başkalarını hackleyip ortalıkta steam hesaplarıyla oynayabiliyor?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Kauppatore
K
9 yıl
Binbaşı

Zaten adam o kadar hesabı çalabildiyse işini bilen biridir, klasik lamerlardan değildir heralde.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Purone
P
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

Adamlar geri dönüş yaptı. Herhangi bir cd key kredi kartı paypal numarası vs vs veremediğim için hesabı tekrar ben oldugumu kanıtlamamı istediler. Bende arkadaşlarımın ismini falan yazdım bakalım bi pozitif olay olucak mı. Pek umutlu değilim açıkçası


Bu mesaja 2 cevap geldi.
G
9 yıl
Yüzbaşı

quote:

Orijinalden alıntı: Purone

Adamlar geri dönüş yaptı. Herhangi bir cd key kredi kartı paypal numarası vs vs veremediğim için hesabı tekrar ben oldugumu kanıtlamamı istediler. Bende arkadaşlarımın ismini falan yazdım bakalım bi pozitif olay olucak mı. Pek umutlu değilim açıkçası

Steam supporta scammerların değiştirmeden önce kullandığın mail adresini söyleyebilirsin. İnanabilirler böylece. Benim de hesabım çalınmıştı, kanıtlamamı istemişlerdi. Cd key ya da paypal tarzı bir şey yoktu. Çalınmadan evvel kullandığım mail adresini söyledim oraya aktivasyon maili falan attılar öyle kanıtladım


Bu mesaja 2 cevap geldi.
P
9 yıl
Binbaşı
Konu Sahibi

quote:

Orijinalden alıntı: Bllmrshn

quote:

Orijinalden alıntı: Purone

Adamlar geri dönüş yaptı. Herhangi bir cd key kredi kartı paypal numarası vs vs veremediğim için hesabı tekrar ben oldugumu kanıtlamamı istediler. Bende arkadaşlarımın ismini falan yazdım bakalım bi pozitif olay olucak mı. Pek umutlu değilim açıkçası

Steam supporta scammerların değiştirmeden önce kullandığın mail adresini söyleyebilirsin. İnanabilirler böylece. Benim de hesabım çalınmıştı, kanıtlamamı istemişlerdi. Cd key ya da paypal tarzı bir şey yoktu. Çalınmadan evvel kullandığım mail adresini söyledim oraya aktivasyon maili falan attılar öyle kanıtladım

teşekkürler mesaj icin steam supportla steam e-mailinden ulaşıyorum aynıydı yani. onu bir bildireyim


Bu mesaja 1 cevap geldi.