Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 5 misafir, 1 mobil kullanıcı
3153
Cevap
188929
Tıklama
14
Öne Çıkarma
★★★ POCO X6 PRO ANA KONU ★★★
E
5 ay
Yarbay
Konu Sahibi

< Resime gitmek için tıklayın >

Hızın Yeni Hali
Amiral gemisi MediaTek Dimensity 8300-Ultra
OIS özellikli 64 MP üçlü kamera
67 W turbo şarj
5000 mAh (typ) batarya
12 GB + 512 GB*
LPDDR5X + Evrensel Flaş Depolama (UFS) 4.0

< Resime gitmek için tıklayın >

WildBoost Optimization 2.0
FEAS 2.3 akıllı çerçeve sabitleme teknolojisi, oyun oynarken toplam güç tüketimini optimize etmek için DDR'yi tamamen mobilize edebilir. Olağanüstü akıcı oyun deneyimi için büyük boyutlu oyunları hızlı bir şekilde yüklerken sabit parlaklık ve kare hızı elde edin!

< Resime gitmek için tıklayın >

Güvenlik
Ekran içi parmak izi sensörü&Yapay Zeka Destekli Yüzle Kilit Açma

İşletim Sistemi
Android 14 & HyperOS
3 yıl ana güncelleme
4 Yıl güvenlik Güncellemesi

6,67 inç Flow AMOLED
1,5K CrystalRes Ekran

LiquidCool Teknolojisi 2.0

Xiaomi tarafından geliştirilen çift yongalı sistem
POCO Pil Yönetimi
Ağır yük koşullarında akıllı şarj
Geceleri akıllı şarj
Pil Sağlığı 3.0

X6 PRO İNCELEME VİDEOSU

https://www.youtube.com/watch?v=aCpGe-YMIvg

< Resime gitmek için tıklayın >

pil süresi ile ilgili öneri

X6PRO uyumlu Gcam

8/256 Antutu Skoru
< Resime gitmek için tıklayın >

8/256 Yazma ve Okuma Hızları
< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >


< Resime gitmek için tıklayın >






quote:

Bilinen halihazırda devam eden bazı sorunlar/problemler

Bazı GPS sorunları. Konum,pusula vb. stabilize sorunları.
Bazı araçlarda android auto bağlantı problemleri mevcut.
Normal kullanımda stand-by (bekleme) modunda pilin hızlı gitmesi






< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Exterminatee -- 15 Mart 2024; 23:1:32 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >

Eğer öyle ise çok iyi ya. Maps direction sorununu da "Google konum doğruluğunu iyileştir" ayarıyla çözebiliyorum. Telefonun kamerası hariç bir sorunu kalmıyor cidden...
Yoruma Git
Yorumun Devamı sysarchitect - 3 ay +15
İade eden arkadaşlar, tamam iade ettiniz. Yeni ufuklara yelken açsanız da hevesimizi kırmasanız
Yoruma Git
Yorumun Devamı PocoMerto - 5 ay +12
cümleten selamlar, para kıyıp bir çılgınlık yapıp poco x6 pro aldım. 1 haftadır kullanıyorum. Kısa kısa başlıklar halinde küçük bir inceleme yazısı yazıyım dedim. Öncelikle cihaz fiyatına göre bu parayı kesinlikle hak ediyor. Benzer fiyat aralığında samsung a54 nothing phone 2a var. Başka bir alternatif ikinci el flagship telefonlar iphone 12 veya 13 yada s22 gibi. Hiç iphone kullanmadım androidte olan özgürlüğe alıştığım için tüm iphone serilerini eledim. Geçelim incelemeye.

1)Ekran : bu cihazın sanırım en iyi yanı ekranı. 4k içerik izlemek adeta keyif veriyor. Ama bu zevki sadece telefonu alınca ilk 1 hafta çıkarıyosunuz sonra yine 720p izlemeye dönüyosunuz. çünkü yüksek çözünürlük bataryanın adeta içinden geçiyor.

2)İşlemci: işlemcisi snapdragon 8 gen 1 ile kafa kafaya hatta bazı durumlarda önde bile, telefon gerçekten çok hızlı arkadaşlar. Yani parmağınla birşeye dokunmanla açılması bir oluyor. Cihaz çok ama çok hızlı. Benchmark skorlarını çok fazla önemsemeyin günlük kullanımda aradaki farkı anlayabilecek bir babayiğit tanımıyorum daha. Anca sayı ve rakamdan ibaretler zaten. Bu cihaz uzun ömürlü kullanımda kolay kolay yavaşlamıcaktır.

3)Depolama: 8/256 ve 12/512 iki çeşit var ben 512lik olanı aldım çünkü uzun süre kullanıcam diye. Zaten şuan cihazda pek bi uygulama yok ama 30 gb dolu ve kamerada 64mp foto çekerseniz 15mb civarı yer kaplıyo. 4k video vs çekerseniz bu alan hızla dolacaktır. O yüzden aklınızda bulunsun. Depolama hızıda epey tatmin edici. Google playden bir uygulamayı kurması 1 saniye falan sürüyo. İşlemci ve depolama yanyana gelince tadından yenmiyor.

4)Hyperos : Sanırım beni en çok sinir eden galeri ve mi arayüzünün karmaşıklığı + reklamlar. Cihazı aldım alalı reklam görmedim çünkü her uygulamaya girip teker teker kapattım. Bloatware uygulamar var onları adbtool ile 5 dakikada cihazdan silebiliyosunuz. Daha önce samsung kullandığım için One UI kesinlikle Hyper OS u tokatlar.

5)Kamera : kamerayı millet çok gömmüş sebebini anlamadım. Bence kamera bu fiyat için idere eder. S24 veya iphone 15 kalitesi beklemeyin, düşük ışıkta detaylar biraz kayboluyor. Gündüz çekimi ve 64mp fotoğraflar bence gayet tatmin edici. Eğer işiniz vlog veya içerik çekmek değilse kamera sizi mutlu edicektir. Zaten tüm özellikleri iyi olsa orta seviye değil flagship cihaz olurdu. Bu arada kameradaki tat eksikliğini Gcam kullanarak bi tık çözebilirsiniz. GCAM ile çekilen fotolar daha detaylı ve renkler daha canlı çünkü GCcamde foto çekinde 1 saniye bekliyosun. Cihazın kendi uygulamasında fotoğrafı direk çekip sunuyo . Bu aradaki fark ise Gcam'ın daha detaylı fotoğraf sunmasını sağlıyor. Tercih meselesi. Ben normal kamera uygulamasıyla yoluma devam ediyorum.

6)Batarya : Hızlı şarj gerçekten hızlı bundan önce Samsung Note 8 kullanıyodum 18W ile 1 saat 40 dakika bazen 1 saat 20 dk da cihaz %100 oluyodu. Bu cihaz ise 45 dakikada %100 oluyor. Eğer dışarıda olursanız gps, mobil veri açık ve ekran parlaklığı full olacağı için batarya biraz hızlı tükeniyor. Evde ise 8-9 saatleri görebilirsiniz. Ben pek kullanmadığım için bazen 2 günde 1 şarj ediyorum. Bazen hergün 1 kere şajr ediyorum. Mesela full parlaklık 1080p youtube videosu 30 dakika izleme sonunda batarya %76 dan %72 ye düştü. Eğer parlaklığı otomatik yapıp videoyu 480p veya 720p yaparsanız bu biraz daha az düşmeye sebep olablir. 20 dakikalık 3dmark extreme wild testinde %94den % 87 ye düştü. İşlemci çok hızlı ekran büyük ve çok parlak o yüzden bu iki arkadaş bataryayı çabuk bitirebiliyor.

Önceki cihazım note 8 olduğundan bu cihazla arasında çok fazla fark ve artılar var. O yüzden cihazdan mutluyum. Gittiği yere kadar benimle birlikte. Bu arada x cihaz alınmaz y cihazı bekliyorum diyen arkadaşlara lafım şudur " eğer telefona ihtiyacınız varsa alın geçin arkadaşlar, x model y model çıkıp ülkeye gelene kadar zaman geçicek sonra yeni model duyurusu yapılcak bu seferde aa dur şu model çıksın onu alıyım 4 ay bekleyip diceksiniz. Bu döngüye girmeyin cebinize uygun hangi cihaz varsa alın geçin " Fiyatının hakkını fazlasıyla veren bir cihaz. Uzun bir yazı oldu kusura bakmayın :)

Selametle
DH ölücüsü
Yoruma Git
Yorumun Devamı tesbihcekenhoroz - 2 ay +12
U
5 ay
Teğmen

Yaz aylarında ne kadar olur fiyat ek olarak realme gt2 den geçilir mi satıp üstüne 6 bin TL daha koymak mantıklı mı? Ek olarak yazılım nasıldır Xiaomi kullananlar ne der bu işe reklam vs var mı stabilize nasıl



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
5 ay
Yüzbaşı

x6 pro 8/256 modelini almaya düşünüyorum. Note 10 pro'dan geçeceğim, tek soru işaretim kamera kısmı. Öyle çok üst düzey bir beklentim yok ama note 10 pro'dan kötü olursa üzülürüm :D


Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
5 ay
Yüzbaşı

hocam, karşılaştırma videolarını incelemenizde fayda var ama kameranın üzeceğini sanmam.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Dr James Wilson
O
5 ay
Yüzbaşı

23-25 bandına oturabilir hocam.



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @UmutCAN41
D
5 ay
Yüzbaşı

Satın aldım hocam zaten gri ve sarı tükenmiş 8/256 modelinde. Stoğa tekrar girmez fiyat artar falan kaçırmayalım


Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @onaralemdar
O
5 ay
Yüzbaşı

hayırlı olsun bende satın aldım gri rengi dikkat çekici incelediğim videolar da siyah çok parmak izi tutuyordu,güzel bir cihazla karşılaşacağız 👍🏻



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Dr James Wilson
D
5 ay
Yüzbaşı

Stoğa tekrar girerse ben de siyahı iptal edip gri alacağım. Güle güle kullanın hocam



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @onaralemdar
F
5 ay
Yarbay

Gri 8/256 versiyonunu sipariş geçtik bakalım.
Seneler sonra Samsung harici bir markayı kullanacağınız



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.
U
5 ay
Teğmen

Hocam o paraya satmaz s23 var



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @onaralemdar
D
5 ay
Yüzbaşı

Gri 8/256 nereden buldunuz hocam? Sitesinde stok yok gözüküyor



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Frk_Plt
O
5 ay
Yüzbaşı

hayırlı olsun şimdiden 🙏



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @Frk_Plt
F
5 ay
Yarbay

@onuralemdar çok teşekkür ederim.
@Dr James Wilson kendi sitesinden aldım ve aldığım zamanlarda gri vardı aslında. İlk sarı bitti. Sonra da gri bitmiş anlaşılan.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >

E
5 ay
Yarbay
Konu Sahibi

Tanıtıldığı akşam gri renk 8/256 aldım 15600tlye geldi bence bu fiyatta rakibi yok.



< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
D
5 ay
Yüzbaşı

Griyi bulup alabildim , şimdi içime tamamen sindi


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Dr James Wilson
O
5 ay
Yüzbaşı

ben biraz ram takıntılı olduğum için 12/512 tercih ettim :)



< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 2 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Exterminatee
F
5 ay
Yarbay

Hayırlı olsun. Tam da haber vermeye gelmiştim. Trendyol'da var gri 8/256



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Dr James Wilson
F
5 ay
Yarbay

Bellek hafıza konusunu ben de çok düşündüm ama hem sistemin hem de kendi kullanım durumuna bakınca 8/256 yeterli olarak gördüm. Bellekte 5gb anca doluyor, hafıza dersen 80gb dolmuş
Ha aradaki fiyat farkı daha az olsaydı tabii ki yüksek olanı tercih ederdim.
Benim kafamdaki asıl soru kamerası



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @onaralemdar
O
5 ay
Yüzbaşı

kameranın da kullanıcıyı üzmeyecek ve beklentinin üstünde bir kalite sunacağına dair içimde bir his var, umarım yanılmam,benim en çok merak ettiğim kısım yapay zeka destekli yüz tanıma sistemi,gerçekten hakkını verecek mi bakalım.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi onaralemdar -- 13 Ocak 2024; 18:27:38 >

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @Frk_Plt
F
5 ay
Yarbay

Evet satış stratejisi olarak bir yerleden kısmaları da gerekiyor. Burada da kamera tarafı geride kalmıştır.
Ben zaten çok pro olmasını beklemiyorum kullandığım Samsung a54 seviyesinde olsun bana yeter.



< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >


Bu mesajda bahsedilenler: @onaralemdar