Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir, 1 mobil kullanıcı
6
Cevap
290
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Wireless AR

P phazedllon Konu Sahibi
12 yıl (95 mesaj)
Üst Komşumdan İnternet Çekiyorum (Wireless), Ve Sorunumuz Pek yok. Açıkçası Hep Wireless Ağı Kötülerdim Ama Yanılmışım, Diyicekken Ara Ara Sebepsiz Kesintiler Başladı. Hani Komşumun Kim Olduğunu Bilmesem Bana Kıllığına Yapıyor Diyicem Fakat Öyle Değil Gerçekten Sebepsiz. Bu Neyse Sorun Değil Fakat Asıl Büyük Sorun Live Messenger 8.1 Benim Favorimdir 7.5 tenSonra Tabiki...
Herneyse Takıntıları Olan Birisi Olarak Değil Tamamen Önyargısızca XP Kullanan Birisiyim Ve Son 3 Haftadır Live Messenger 8.1 i Yüklediğim Anda İnternetim Gidiyor Ve Kablosuz Ağlarda Hiçbir Ağ Gözükmüyor ki Apartmanda Oturan Birisiyim Ve En Az 10 Tane Ağ vardı. Sonra Silsem Bile Messenger ı Sorun Düzelmiyor, Çok Şey Denedim Yok İlla Format Ya da Backup.
Umarım Anlaşılabilecek Kadar Anlatabilmişimdir Sorunumu,
Çözüm Önerilerinizi Bekliyorum,Teşekkürler ...




L L30N
12 yıl (2963 mesaj)
Adsl baglantısı yaptır wireles modem al kendıne dostum sorun ortadan kalkacaktır




P phazedllon Konu Sahibi
12 yıl (95 mesaj)
Aynı Cevaptan Birdaha Sakın Verme
Adam Akıllı Sordum Adam Akıllı Cevap Bekliyorum, Bilmediğin Ortada Birdaha Cevapta Yazma Sulandırma Forumu




T ThisisaNightmare
12 yıl (4876 mesaj)
1. olarak,
makinanız dandiktir(wi-fi kartı dandiktir yani)
2. olarak,
karşı tarafın AP si ve ya modemi dandiktir.
3. olarak, enterferans çoktur.




P phazedllon Konu Sahibi
12 yıl (95 mesaj)
İlk 2 seçenek değil önceden bir sorun yoktu ki zaten en ufak bir kopma yapsaydı teşebbüs etmezdim
3.seçenekteki enterferans kelimesini merak ediyorum açarmısın biraz daha




T ThisisaNightmare
12 yıl (4876 mesaj)
enterferans
Dilimize ingilizceden, interference sözcüğünden geçmiştir.
Enterfere etmek, kısacası sinyalleri engellemek diyebiliriz.
2.4Ghz de 3 tane interfere olmayan kanallar vardır(Amerikaya göre)
1, 6 ve 11. kanal
Wi-Fi de Avrupada 2412-2483.5 MHz izinleri vardır, 2484 Mhz 14. kanal demektir, fakat 500 khz lik farkı bahane edip, bu kanalı kullandırtmıyorlar. Sorun değil...
Normal Wi-Fi 20 Mhz lik bir bantgenişliği kullanır. Yani 1. frekansı seçerseniz, 2412 den 2432 ye kadar kullanır. 5 Mhz de kayma payı olarak enterferans yaratmasın diye boş bırakılır. Bu durumda da 6. frekansı kullanmalısınız ki enterferans olmasın.

Sorunun çözümüne gelelim:
Evinizde, network stumbler adlı programı yükleyip wi-fi taratın.
Çıkan kanallar, adeti, sinyal yüksekliğine göre hangi frekansın seçileceğine karar verin.




P phazedllon Konu Sahibi
12 yıl (95 mesaj)
Sonucu Bildiricem Teşekkür Ederim



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.