Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 1 mobil kullanıcı
24
Cevap
13410
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Windows 7 Sistem Simgeleri Ses Düzeyi Sorunu

Z
Zenofire Konu Sahibi
9 yıl (4 mesaj)
Yardımınıza ihtiyacım var..Çok önemli.
Windows 7 Home Basic kullanıyorum.Ekranın sağ altında saatin yanındaki simglerde genelde ses düzeyi simgesi gözüküyodu fakat şu an gözükmüyor.
Resimdede gördüğünüz gibi bu şekilde.
Acaba sorun driverımdamı eger öyleyse driverı nereden nasıl yükleyebilirim?
Bilgisayarım hakkındaki konulara genelde kuzenim bakardı ama kendisi şu an başka yerde.
Sabahtan Beri arıyorum ancak hiçbir yerde bulamadım.Lütfen yardım edin..


< Resime gitmek için tıklayın >



En Çok Beğenilenler Tümü Tüm Yorumları Aç
ÇÖZÜM:

Başlat
Aramaya regedit yazın ve ENTER tuşuna basın.
Yönetici parolası veya onay istenirse, parolayı yazın veya İzin Ver'i tıklatın.
Bulun ve aşağ...
Yoruma Git
Yorumun Devamı yoshisu - 7 yıl 0

U
umut_baris
9 yıl (9209 mesaj)
Aygıt yöneticisine bak.




Z
Zenofire Konu Sahibi
9 yıl (4 mesaj)
system32 ile ilgili birçok şey yazmşlar burda ve diger forumlarda lütfen dha önce bu sorunu yaşayıp farklı yolla çözeblenler bişey yazsın.Alıntı yapmayın




Z
Zenofire Konu Sahibi
9 yıl (4 mesaj)
Aygıt yöneticisi?Nvidia ve Relatek High Definiton yazıyo.




H
HurinThalion
8 yıl (1449 mesaj)
yardım edin banada oldu biraz hort oldu ama




S
shario
8 yıl (2075 mesaj)
Güncel. Aynı sorun bende de var.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y
Yunus YLcnk
8 yıl (11863 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: shario

Güncel. Aynı sorun bende de var.

Ses driverini güncellemeniz gerekiyor laptop marka ve modeli nedir ?




S
shario
8 yıl (2075 mesaj)
Asus G53S. Aslında Realtek Audio'ya Aygıt Yöneticisinden sürücüyü güncelle dedim ama güncel yazılım var dedi. Tabii ki ses kartımın tam olarak markasını bilemediğim için, güncel driver bakıp indiremiyorum.




S
shario
8 yıl (2075 mesaj)
Restart atınca geldi lakin; sanırım yine kaybolacak. Çünkü başkalarında da aynı problem aynı şekilde vuku buluyormuş.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y
Yunus YLcnk
8 yıl (11863 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: shario

Restart atınca geldi lakin; sanırım yine kaybolacak. Çünkü başkalarında da aynı problem aynı şekilde vuku buluyormuş.

SlimDrivers programıyla uygun driver indirip kurun.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Y
yoshisu
7 yıl (200 mesaj)
ÇÖZÜM:

Başlat
Aramaya regedit yazın ve ENTER tuşuna basın.
Yönetici parolası veya onay istenirse, parolayı yazın veya İzin Ver'i tıklatın.
Bulun ve aşağıdaki kayıt defteri alt anahtarını tıklatın: HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Classes \ Local Settings \ Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ TrayNotify
Ayrıntılar bölmesinde, IconStreams'i sağ tık yapıp Sil'i tıklatın ve sonra Evet'i tıklatın.
Ayrıntılar bölmesinde, PastIconsStream'i sağ tık yapıp Sil'i tıklatın ve sonra Evet'i tıklatın.
Kayıt Defteri Düzenleyicisi'nden çıkın.
Explorer.exe işlemi yeniden başlatın. Bunları yapmak için şu adımları izleyin:
CTRL + SHIFT + ESC.
Görev Yöneticisi'nin İşlemler sekmesinde, explorer.exe işlemi tıklatın ve sonra İşlemi Sonlandır iki kez tıklatın.
Dosya menüsünde, Yeni Görev (Çalıştır), explorer yazın, tıklatın ve sonra Tamam'ı tıklatın.
Görev Yöneticisi çıkın.


Bu mesaja 8 cevap geldi.

C
cenghover
7 yıl (814 mesaj)
Çok sağolasın hocam böyle şeyler kafama takılıyo sinir oluyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.

Bu mesajda bahsedilenler: @yoshisu

Y
yoshisu
7 yıl (200 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: omertopal44

Çok sağolasın hocam böyle şeyler kafama takılıyo sinir oluyorum

Bende bende





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >


T
talcid35
6 yıl (5 mesaj)
sağolasın bu yöntem garanti çalışıyor




Bu mesajda bahsedilenler: @yoshisu

Y
yoshisu
6 yıl (200 mesaj)
Ben de zamanında çok sinir olmuştum. işe yaradıysa ne mutlu




5
57sinop34berat
6 yıl (1 mesaj)
yoshisu Eyv Kardeşim Adamın Dibisin ..!




S
sezing
6 yıl (737 mesaj)
hocam işe yaradı teşekkürler




Bu mesajda bahsedilenler: @yoshisu

K
korhan4045
5 yıl (266 mesaj)
Çok saol ya işe yaradı :D Hortumsu bişi olucak ama olsun, bu sorunu yaşayan çok olur :)




Bu mesajda bahsedilenler: @yoshisu

S
sserdar93
5 yıl (1964 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: yoshisu

ÇÖZÜM:

Başlat
Aramaya regedit yazın ve ENTER tuşuna basın.
Yönetici parolası veya onay istenirse, parolayı yazın veya İzin Ver'i tıklatın.
Bulun ve aşağıdaki kayıt defteri alt anahtarını tıklatın: HKEY_CURRENT_USER \ Software \ Classes \ Local Settings \ Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ TrayNotify
Ayrıntılar bölmesinde, IconStreams'i sağ tık yapıp Sil'i tıklatın ve sonra Evet'i tıklatın.
Ayrıntılar bölmesinde, PastIconsStream'i sağ tık yapıp Sil'i tıklatın ve sonra Evet'i tıklatın.
Kayıt Defteri Düzenleyicisi'nden çıkın.
Explorer.exe işlemi yeniden başlatın. Bunları yapmak için şu adımları izleyin:
CTRL + SHIFT + ESC.
Görev Yöneticisi'nin İşlemler sekmesinde, explorer.exe işlemi tıklatın ve sonra İşlemi Sonlandır iki kez tıklatın.
Dosya menüsünde, Yeni Görev (Çalıştır), explorer yazın, tıklatın ve sonra Tamam'ı tıklatın.
Görev Yöneticisi çıkın.

hocam çok sağol.hortlatıyorum ihtiyacı olanlar görsün diye :)


Bu mesaja 1 cevap geldi.

M
mahsun6387
5 yıl (8 mesaj)
quote:

Orijinalden alıntı: Rusvay

quote:

Orijinalden alıntı: shario

Restart atınca geldi lakin; sanırım yine kaybolacak. Çünkü başkalarında da aynı problem aynı şekilde vuku buluyormuş.

SlimDrivers programıyla uygun driver indirip kurun.

saol kardeşim söylediğin programı kurdum sorunumu hallettim