Pazardan meyve almış gibi bir benzeti olmuş. |
hayırlı olsun nickelx aldın sonunda frontları ha sende rahatladın millette![]() biraz kulağın alışsın dahada güzel gelcek ses biraz sesi full dinle diaframlar açılsın kendine gelsin ![]() |
| valla cinali full set aldımm sevdim quadralları fiyatına göre mükemmmeller zaten almanya sitesinde 699 euro nasıl oluyo anlamadım. |
tam performs için duvarın arkasından ve yanından 50 şer cm boşluk bırak daha ii oluyo bide altlarına spike yapabilsek tam süper olucak ama pahalılar |
| o parlak spike lar dimi metal onları bende gördüm yapışıyorlarmı..bide sendeki siyah renkmi bendeki siyah renk güzel sadece kaplamasını çok aşırı sevmedim eski paynır kaplaması gibi benim yamaha bas gibi siyah içi çizgili kaplamalar daha hoşuma gidiyo mobilya gibi olanlar varya. |
Ne kadar para o kadar köfte dostum |
| spike lar vidalı kolonun altına monte ediyorsun bendekilerde siyah kaplamaları |
| siyah eski tip kaplama ne deniyosa artık wf 8,4 ün kaplaması daha iyi mesela kasası cüsseli ama içinde sürücüler tırt gibi o kasaya.o spike lar kaç para bide bizim altında lastik var onlar sökülüp delinip mi vidalanıyo yoksa o lastiklerin altında vida deliği varmı.. |
walla varsa çok iyi olur uğraşmmayız ama yoksada aynı yerlere takıcaz spike ları bi bulsa çok pahalaı meretler 100 150 civarı sanırsam ben tornacıda yaptırmayı düşünüyorum![]() ![]() |
ben bulurum onlardan o sorun degilde onları takmak için kasayda delik açmako lmazzz.orjinalligi bozulurr http://www.hepsiburada.com/productDetails.aspx?categoryid=151314&productid=evquadralqlx165 bide linklere kolonlara bi baksana ben sitesinde göremedim bi bilgin varmı.. |
evet sitesinde yok ikisinden biri güncel değildir delikleride açacaz artık başka çare yok plastikleri çıkarıp bakmal lazım ama çok sert çıkmıyo zorlamak istemiyom |
amfinin sesi 50 ye kadar açılıyo benim ,![]() ben bikere 40 a kadar geldim durulcak gibi değil odam zaten 15 metrekare |
quintaslar süper diyosun..![]() ![]() |
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle