Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir
96
Cevap
4072
Tıklama
0
Öne Çıkarma
Cevap: WHARFEDALE (5. sayfa)
Y
18 yıl (399 mesaj)
Yüzbaşı

KİMSE BU ARALAR WHARFEDALE ALMIYOR GALİBA


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
18 yıl (2060 mesaj)
Binbaşı

ben bile quantas aldımmm çok iyi çıktı


Bu mesaja 1 cevap geldi.
O
18 yıl (4112 mesaj)
Yarbay

quote:

Orjinalden alıntı: nickelx

ben bile quantas aldımmm çok iyi çıktı





Pazardan meyve almış gibi bir benzeti olmuş.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
18 yıl (2060 mesaj)
Binbaşı

C
18 yıl (623 mesaj)
Yüzbaşı

hayırlı olsun nickelx aldın sonunda frontları ha sende rahatladın millette biraz kulağın alışsın dahada güzel gelcek ses biraz sesi full dinle diaframlar açılsın kendine gelsin


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
18 yıl (2060 mesaj)
Binbaşı

valla cinali full set aldımm sevdim quadralları fiyatına göre mükemmmeller zaten almanya sitesinde 699 euro nasıl oluyo anlamadım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
18 yıl (623 mesaj)
Yüzbaşı

tam performs için duvarın arkasından ve yanından 50 şer cm boşluk bırak daha ii oluyo bide altlarına spike yapabilsek tam süper olucak ama pahalılar


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
18 yıl (2060 mesaj)
Binbaşı

o parlak spike lar dimi metal onları bende gördüm yapışıyorlarmı..bide sendeki siyah renkmi bendeki siyah renk güzel sadece kaplamasını çok aşırı sevmedim eski paynır kaplaması gibi benim yamaha bas gibi siyah içi çizgili kaplamalar daha hoşuma gidiyo mobilya gibi olanlar varya.


Bu mesaja 2 cevap geldi.
O
18 yıl (4112 mesaj)
Yarbay

quote:

Orjinalden alıntı: nickelx

o parlak spike lar dimi metal onları bende gördüm yapışıyorlarmı..bide sendeki siyah renkmi bendeki siyah renk güzel sadece kaplamasını çok aşırı sevmedim eski paynır kaplaması gibi benim yamaha bas gibi siyah içi çizgili kaplamalar daha hoşuma gidiyo mobilya gibi olanlar varya.


Ne kadar para o kadar köfte dostum



C
18 yıl (623 mesaj)
Yüzbaşı

spike lar vidalı kolonun altına monte ediyorsun bendekilerde siyah kaplamaları


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
18 yıl (2060 mesaj)
Binbaşı

siyah eski tip kaplama ne deniyosa artık wf 8,4 ün kaplaması daha iyi mesela kasası cüsseli ama içinde sürücüler tırt gibi o kasaya.o spike lar kaç para bide bizim altında lastik var onlar sökülüp delinip mi vidalanıyo yoksa o lastiklerin altında vida deliği varmı..


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
18 yıl (623 mesaj)
Yüzbaşı

walla varsa çok iyi olur uğraşmmayız ama yoksada aynı yerlere takıcaz spike ları bi bulsa çok pahalaı meretler 100 150 civarı sanırsam ben tornacıda yaptırmayı düşünüyorum


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
18 yıl (2060 mesaj)
Binbaşı

ben bulurum onlardan o sorun degilde onları takmak için kasayda delik açmako lmazzz.orjinalligi bozulurr
http://www.hepsiburada.com/productDetails.aspx?categoryid=151314&productid=evquadralqlx165 bide linklere kolonlara bi baksana ben sitesinde göremedim bi bilgin varmı..





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nickelx -- 14 Ağustos 2008; 12:07:52 >
Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
18 yıl (623 mesaj)
Yüzbaşı

evet sitesinde yok ikisinden biri güncel değildir delikleride açacaz artık başka çare yok plastikleri çıkarıp bakmal lazım ama çok sert çıkmıyo zorlamak istemiyom


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
18 yıl (2060 mesaj)
Binbaşı

son ses açabildinmi kolonları


Bu mesaja 1 cevap geldi.
C
18 yıl (623 mesaj)
Yüzbaşı

amfinin sesi 50 ye kadar açılıyo benim ,ben bikere 40 a kadar geldim durulcak gibi değil odam zaten 15 metrekare


Bu mesaja 1 cevap geldi.
N
18 yıl (2060 mesaj)
Binbaşı

quintaslar süper diyosun..



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.