Arama butonu
Bu konudaki kullanıcılar: 2 misafir, 2 mobil kullanıcı
12
Cevap
687
Tıklama
0
Öne Çıkarma
W880İ YARDIM

U umuttt Konu Sahibi
14 yıl (123 mesaj)
ARKADAŞLAR sony ericssons w880i telefon aldım ama birini arama yaparken kayıtlı olsada aramam altında numarası gözüküyor bende sinir oluyorum bana yarıdm edin lütfen arama geldiğinde de aynı şekilde beni kurtarın bu derten teşekur ederim




A Angelica
14 yıl (17580 mesaj)
Tüm SE lerde gözüküyo arkadasim. Yapacak bisey yok sanırım.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

F farukkk
14 yıl (14794 mesaj)
evet bu duruma çare yok malesef


Bu mesaja 1 cevap geldi.

D Don'tForgetDeath
14 yıl (31 mesaj)
işte bi -(eksi) tarafı modelin. çözüm yok heralde


Bu mesaja 1 cevap geldi.

P Psycna
14 yıl (4411 mesaj)
bütün w88o lerde mi böyle. yok artık, bu ne eziklik, bizim ev telefonu bile kayıtlı numaralarda isimle gösteriyor kimin aradığını


Bu mesaja 1 cevap geldi.

R rezalet forum
14 yıl (3922 mesaj)
bende ismini gösteriyor nasıl yane anlayamadım:S




~ ~YuSuFeLiLi~
14 yıl (2459 mesaj)
Tüm se lerede böyle mi bilmiyorum ama
benm w810 da da aynı şekilde üstte isim altta numara.
ama bence rahatsız edici bir durum değil.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

S SAVIAR
14 yıl (7724 mesaj)
Bence çok iyi bir özellik.. Diyelimki bir kişinin 2 ayrı numarası var ve siz acelele diğerini aramış bulundunuz.. Bu özellik sayesinde durumun hemen farkına varıp boşa kontör harcamaktan kurtulmuş oluyorsunuz.. W550 imde de bu özellik vardı ve çok memnundum..


Bu mesaja 2 cevap geldi.

P Phileo Sophia
14 yıl (1051 mesaj)
bence çok iyi bir özellik. bir isim altında 2-3 tane numara kayıtlı bende ve arayan kişinin hangi numaradan aradığını görebiliyorum.


Bu mesaja 1 cevap geldi.

R redbloodedman
14 yıl (1274 mesaj)
belkide telefon hafızadaki noları tanımıyo olabilir ben yazıdan böle bu sonuç çıkardım yoksa dediğiniz gibi isimle beraber nonun çıkması sorun olabilcek bi konuya benzemiyor.




B Brothers of Metal
14 yıl (1484 mesaj)
quote:

Orjinalden alıntı: SAVIAR

Bence çok iyi bir özellik.. Diyelimki bir kişinin 2 ayrı numarası var ve siz acelele diğerini aramış bulundunuz.. Bu özellik sayesinde durumun hemen farkına varıp boşa kontör harcamaktan kurtulmuş oluyorsunuz.. W550 imde de bu özellik vardı ve çok memnundum..

KEsinlikle


Bu mesaja 1 cevap geldi.

G gecenin2
14 yıl (153 mesaj)
kartvizit ayarlarından olmuyor muuuu?


Bu mesaja 1 cevap geldi.

K Kıt mir
14 yıl (226 mesaj)
bncede kötü bir avantaj deil ki bu



DH Mobil uygulaması ile devam edin. Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin. Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.