Program yeniden kod veriyor. Bu sefer sadece 1 kez yararlanabiliyoruz. Verilen kodlar sisteme girilmiyor. Zaten kullanılmıştır diye. Ellerine yüzlerine bulaştırdılar. |
| Arkadaşlar kullanmayacak biri kod verebilir mi acaba? Satma amacım falan yok, kullanacağım. |
|
arkadaşlar kodu aldım gg den ilk sayfada bahsedildiği gibi girdim ufaklığa bir tane oyuncak kumandalı helicopter alacağım fakat bir tülü indirim uygulanmıyor. indirim kodu uygulandı gösteriyor ve kodlarım altında da duruyor. Acaba neyi yanlış yapıyorum. Nasıl ekstra ekle diyecegim. direk ödeme ekranı geliyor fiyattan da düşmüyor. |
|
ekteki gibi bugun bana kod geldi fakat kullanılmıyuor. < Resime gitmek için tıklayın > |
|
Şu mu? Acaba oyuncakta olmuyor mu diye baktım ama oldu bende. http://urun.gittigidiyor.com/oyuncak/revell-glowee-micro-uzaktan-kumandali-helicopter-197986110 |
| Bende kod aldım tanımladım onayladı ama indirim kuponlarım kısmında çıkmıyor. Ne saçma iş. |
Yok hocam Ls114 modeli olan quadcopter. 100 taktı gecmesi icin bir iki tane ekstra oyuncak ekledim yanına ama olmadı yinede. Sizde ödeme Ersan'ında mı çıkıyor? Bir ekran görüntüsü atar mısınız? Benim bir yer kacırıyorum |
| Benim kodu silmişler... Oyyyyy ne yapıyor bunlar yenisini istediğinde de aynısını veriyor bu defada geçersiz kod diyor. |
| Sepete gidince çıkıyor veya ürün 100 lira üzerindeyse sepete bile eklemeden 30 lira düşerek gösteriyor fiyatı. |
| Bana da kupon tanımlı diyorlar. Az önce bez ekledim düştü 30 TL. şimdi sipariş vermek için bir daha girdim bu sefer düşmüyor. dalga mı geçiyorlar? |
İlgili kampanya hareketleriniz incelenmiştir.Vodafone'dan alının bilgi doğrultusunda Vodafone'da yaşanan bir hata sonucunda bu kampanyadan faydalanan tüm kullanıcılara iki adet kod gönderimi yapılmıştır. Gönderilen ikinci kodlar iptal edilmiştir. Vodafone tarafındaki hatadan dolayı tarafınıza tekrar kod gönderilmiş olup Vodafone tarafından tekrar silinmiştir. Vodafone ile iletişime geçerek bilgi talep edebilirsiniz.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle