Beyler şimdi ben "Mount&Blade Warband" adlı oyuna trainer yapacağım.Cheat engineden pointeri buluyorum visual basicde kodu yazıyorum,çalıştırıyorum.Trainer çalışıyor her şey yolunda ama oyundan çıkıp tekrar girip traineri tekrar açınca hile çalışmıyor ? Nedenini bulamadım bilen birisi varsa detaylı anlatım yapabilir mi ? Yani trainer bir kerelik çalışıyor.Oyunda çıkıp girdiğimde çalışmıyor trainer? Tam olarak kodu bilen varsa yardımcı olabilir mi?
cheat engine ramde ki adreslerde senin aradığın verileri bulur ve listeler.
tabi olay ram yani rastgele erişimli bellek. çalıştırdığın programın verileri ram'de her zaman aynı adresde olmayacağı için programın saçmalaması doğal.
iki çözüm var: 1.)programı her açtığında cheat engine ile verilerin adreslerini bulmak. 2.) cheat engine'nin alt yapısını sen yazarsan eğer , yani ram'de veri arayıp , içerisinde aradığın verilerin olduğu adresleri listeleyen sonra veri değiştiğinde bu listede filtre yapan bi program yazabilirsen programın "belki" daha güzel çalışır.
önerim , eğer prof. takılmayacaksan ve 3-5 kişi kullanacak ise 1. yöntemle yapman. 2.si ise eğer prof. takılacaksan kendi cheat engine programını yazman.ki bu soruyu sorduğuna göre ram'de veri nasıl yerleşir v.s bi fikrin yok. önce sağlam bi ram araştırması yap.bilgi topla.
hedef programı aç. sonra cheat engine aç. cheat engine ile hedef programda takip etmek istediğin verilerin ram'de adresini bul. şimdi elinde verilerin adresleri var.
kendi yazdığın programı aç ve bu adresleri takip etmesini sağla.
bunu hedef programı her açışında yaparsan hedef programda ki verileri sürekli takip edebilirsin.
Öyle yaparsam sürekli kodları değiştirmem gerek ama :S Mesela kodu buldum yazdım programa girdim oyuna çalıştı.Oyunda çıktım tekrar açtım hileyi çalışmadı o zaman yeni bir adres bulmam gerekir yani sürekli yenilemem gerekiyor kodu.Bana sabit lazım.Bir kere yazdım mı,bir daha değiştirmeme gerek kalmayacak.Pointer adresi lazım yani onuda buluyorum ama yine olmuyor
hedef program her açıldığında değişkenleri ram'de farklı adreslerde olacak.
bu sorunu çözmek için ya hedef programın iç yapısını çok iyi bileceksin.
yada pointerları her seferinde kendin elinle kendi yazdığın programa gireceksin. ki bence mantıklı bir yol. ben oyunlarda hile kodlarıyla uğraşmazdım , direkt cheat engine ile memory'ye müdahale edebildiğimiz için oradan hemen yapardım. hem istediğim değere hemen getirtebiliyordum. can vs. değerleri sürekli %100 de sabitliyordum gibi.
Yani şunu mu diyon;oyunu açtım,cheat engineyi açtım.pointer adresini aldım programa kaydettim.Oyundan çıkıp tekrar girdim oyuna yine cheat engineden farklı pointer buldum onuda kaydettim programa.Yani bulduğum her farklı pointeri kayıt mı edeceğim yazdığım programa? Bu dediğim para içindi.Böylede olmaz ki
böyle olmak zorunda. bu iş için program yazılabilir mi ? , sanmıyorum. sonuçta programında ram'de hangi verileri arayacağını bilmesi lazım. oyunda o anki paranı bilen sadece sen varsın. ondan hep ilk önce bulup sonra o adresleri takip etmen lazım.
bence programa bile gerek yok cheat engine yeterli.
kodları 1 kere değiştir input olarak pointer adreslerini istersin olur biter :) tekrar tekrar kod yazmana gerek kalmaz
Kodu bidefa input edince zaten direk o trainer işler yani şunu diyom; İnput edince o kodları trainer önceki kullandiğın pointeri ram'de ki adresi ister ve artık tek kullanımlık trainer yapmakla uğraşmassın konuyla ilgili olarak wqlky ayrıca tşk ediyom.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hack04 -- 20 Haziran 2015; 2:17:06 >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Beyler yardım edin lütfen
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whitetree -- 27 Şubat 2013; 10:26:02 >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
tabi olay ram yani rastgele erişimli bellek. çalıştırdığın programın verileri ram'de her zaman aynı adresde olmayacağı için programın saçmalaması doğal.
iki çözüm var:
1.)programı her açtığında cheat engine ile verilerin adreslerini bulmak.
2.) cheat engine'nin alt yapısını sen yazarsan eğer , yani ram'de veri arayıp , içerisinde aradığın verilerin olduğu adresleri listeleyen sonra veri değiştiğinde bu listede filtre yapan bi program yazabilirsen programın "belki" daha güzel çalışır.
önerim , eğer prof. takılmayacaksan ve 3-5 kişi kullanacak ise 1. yöntemle yapman.
2.si ise eğer prof. takılacaksan kendi cheat engine programını yazman.ki bu soruyu sorduğuna göre ram'de veri nasıl yerleşir v.s bi fikrin yok. önce sağlam bi ram araştırması yap.bilgi topla.
başarılar.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
cheat engine ile hedef programda takip etmek istediğin verilerin ram'de adresini bul.
şimdi elinde verilerin adresleri var.
kendi yazdığın programı aç ve bu adresleri takip etmesini sağla.
bunu hedef programı her açışında yaparsan hedef programda ki verileri sürekli takip edebilirsin.
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
tekrar tekrar kod yazmana gerek kalmaz
Bu mesaja 2 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
bu sorunu çözmek için ya hedef programın iç yapısını çok iyi bileceksin.
yada pointerları her seferinde kendin elinle kendi yazdığın programa gireceksin.
ki bence mantıklı bir yol. ben oyunlarda hile kodlarıyla uğraşmazdım , direkt cheat engine ile memory'ye müdahale edebildiğimiz için oradan hemen yapardım. hem istediğim değere hemen getirtebiliyordum. can vs. değerleri sürekli %100 de sabitliyordum gibi.
cheat engine iyidir , candır..
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi whitetree -- 1 Mart 2013; 9:06:57 >
Bu mesaja 1 cevap geldi. Cevapları Gizle
bu iş için program yazılabilir mi ? , sanmıyorum. sonuçta programında ram'de hangi verileri arayacağını bilmesi lazım.
oyunda o anki paranı bilen sadece sen varsın. ondan hep ilk önce bulup sonra o adresleri takip etmen lazım.
bence programa bile gerek yok cheat engine yeterli.
Kodu bidefa input edince zaten direk o trainer işler yani şunu diyom;
İnput edince o kodları trainer önceki kullandiğın pointeri ram'de ki adresi ister ve artık tek kullanımlık trainer yapmakla uğraşmassın konuyla ilgili olarak wqlky ayrıca tşk ediyom.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hack04 -- 20 Haziran 2015; 2:17:06 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >